SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg die Hello Kittyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Guess. het volgende:
Wat zijn jullie snel gegaan zeg!
Vandaag gekocht
[ afbeelding ]
Die Hello Kitty is zo cute en mooi,heb em nu op en ga morgen de andere er van halen![]()
Zal morgen foto's bij daglicht maken.
dat betalen we overal op tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wat verdiend die fucking douane/regering wel niet op spul wat we gewoon hebben betaald e.d. maar néééé we moeten nog ff een extra bedrag betalen om het in NL te krijgen
Nohquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Loqi het volgende:
Mijn rechterhand nu
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ga t maar in bed uithuilen denk ik, tot morgen![]()
wat zondequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Loqi het volgende:
Mijn rechterhand nu
[ afbeelding ]
![]()
![]()
zonde! *geeft kussie erop*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Loqi het volgende:
Mijn rechterhand nu
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een superleuk idee al die vrolijke nagels en alweer genoeg inspiratie opgedaan voor de volgende mani.![]()
Hoe krijgen jullie de pokadots zo strak op je nagels?![]()
Wow!quote:Op woensdag 10 maart 2010 06:06 schreef Ainnir het volgende:
Morgen voor het eerst met een Konadje naar m'n nieuwe werk:
Ben benieuwd of er nog enige reactie op komt, dit verwachten ze vast niet van een nerd![]()
(heb me tot nu toe braaf gehouden bij You Don't Know Jacques en sheers haha)
Ik las gister dat je die nagelwielen heel goedkoop via ebay kan bestellen zonder verzendkosten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:16 schreef samsuus het volgende:
Kan je bij TD 9 lakjes bestellen en een set van 10 nagelwielen en dan toch de shippingkosten op 18 dollar houden? Of kan ik dan beter 8 lakjes doen? (of de wielen ergens anders bestellen)
Ik ben zo slecht met Ebayquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik las gister dat je die nagelwielen heel goedkoop via ebay kan bestellen zonder verzendkosten.
Ik ook hoor, ik heb wel een account maar nog nooit wat besteld, vind het zo onoverzichtelijk en nu is mijn engels ookal niet echt top, dus tjaa...zie de leukste dingen maar bestellen doe ik nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:58 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht met EbaySnap er geen fluit van
Blue Sparrow vind ik zelf niet erg geslaagd, het is een neon die erg sheer is, veel laagjes en topcoat nodig dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad stiekem ook wel een beetje besloten, vind die erg gaaf!!
[..]
Jawel, op zich heb je natuurlijk gelijk, maar vind het gewoon een beetje te veel van het goede.
Heb onwijs veel swatches zitten kijken, maar hoop eigenlijk dat iemand hier zegt dat er een aantal heel erg op elkaar lijken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |