Noud die om Lucas heen zou draaienquote:Op zondag 14 maart 2010 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die focus op het homo zijn komt nu gewoon doordat Noud en Lucas om elkaar heen draaien... als die 2 zometeen voor elkaar kiezen is er ruimte voor andere verhaallijnen waarbij het homo-zijn ondergeschikt is... nu is het bij elkaar brengen van die twee hetgeen waar het om draait..
Ik kan niet opmaken of je me hier juist bekritiseerd, het met me eens bent of iets zegt dat geen ene snars met hetgeen ik zei te maken heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!![]()
Hallo, 2010? De vorige eeuw belt dat ie z'n denkbeelden terug wil!
Ik vind het gezelliger dan ooit en zeker hij kàn homo zijn, hij kàn bi zijn, maar ik wil ook maar eens even duidelijk maken dat ie ook weleens volledig hetero kàn zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef Marrije het volgende:
Laten we het gezellig houden![]()
Noud is hóógstens bi.
Eens, vooral omdat ie er nooit blijk van heeft gegeven, er ook nooit krampachtig over heeft gedaan (indien ie dit wel deed zou dit uit twijfel kunnen zijn). Ik vind Noud tot nu toe net zozeer homo als Jef of Ludoquote:Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ie volledig hetero is, maar volledig homo zie ik niet zo.
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....quote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Noud die om Lucas heen zou draaien![]()
Je maakt je dus kennelijk wel schuldig aan het feit waar ik sommige homo's van beticht. Volgens jou is Noud een verkapte homo die het dus nog niet van zichzelf weet en ook om Lucas heen draait. Dit denk je volgens mij alleen maar omdat je het graag wilt zien, Noud heeft er op geen enkele manier van blijk van gegeven dat het wederzijds is. Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?![]()
Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....
quote:pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaatquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.
[..]
(ja, ook al heb je het niet tegen mij, gezellie is anders, maar goed, ik scrol er wel overheen)
Inderdaad zijn ze zeer goede vrienden net zoals Arnie en Peter of Stefano en Benjamin, die hebben ook veel met elkaar beleefd. Wanneer er meer is of wanneer het tot meer leidt, zie je zeker in een soap al kilometers van tevoren aankomen. Ze hebben duidelijk door laten schemeren dat Lucas Noud wel ziet zitten, maar net zo duidelijk dat dit niet wederzijds is. Tuurlijk kan het alle kanten op, Jef kan besluiten zich om te willen laten bouwen tot vrouw volgende week. Maar bepaalde dingen lijken mij nu eenmaal minder plausibelquote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....
Dit blijkt uit? Kan je me even quoten?quote:In jouw gedachten is iemand of hetero of homo... een tussenweg bestaat er kennelijk niet voor je....
En waar zeg ik dit nou weer, ik schreef dikgedrukt 'sommige'quote:En dat jij elke homo
Bedankt voor het adviesquote:er van verdenkt alle heteromannen te willen bekeren... de grootste onzin die ik ooit heb gelezen... pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Nogmaals waar zie je dat ik dat doe? Ik kan het nergens uit mijn eigen stukken tekst halen. Jij wìlt zien dat ik dit doe, ik doe dit nergens, ik heb homo's in mijn kenissenkring en sta er volledig neutraal tegenover. Er worden je hier gewoon dingen in de mond gelegd (quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaat
Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)
Lijkt me heerlijk:
*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen![]()
Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kap met deze discussie.... denk lekker wat je wil denken!
Gemaakt door mannen, bedacht door mannen en geproduceerd door mannenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?
Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengen![]()
![]()
En even oprecht: ik heb niks tegen homo's, ik denk alleen niet dat Noud er eentje is en ik denk dat jij dat wel denkt omdat je dat graag zou willen zien. Meer heb ik in al die lappen tekst niet beweerd, lees maar na
Okee dan mag jij zo zien en je mag denken dat dit gaan gebeuren. In mijn optiek sturen die schrijvers er echter helemaal niet op aan en zal er geen worsteling met gevoelens aanbreken om dat er niks te worstelen valt. Wij hebben een verschillende perceptie, dit kan en dit mag. Wie er gelijk heeft kunnen we nu onmogelijk weten, we zullen het gaan zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....
Kijk dat hoor ik nou graag, bedankt voor het complimentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |