abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79150960
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die focus op het homo zijn komt nu gewoon doordat Noud en Lucas om elkaar heen draaien... als die 2 zometeen voor elkaar kiezen is er ruimte voor andere verhaallijnen waarbij het homo-zijn ondergeschikt is... nu is het bij elkaar brengen van die twee hetgeen waar het om draait..
Noud die om Lucas heen zou draaien

Je maakt je dus kennelijk wel schuldig aan het feit waar ik sommige homo's van beticht. Volgens jou is Noud een verkapte homo die het dus nog niet van zichzelf weet en ook om Lucas heen draait. Dit denk je volgens mij alleen maar omdat je het graag wilt zien, Noud heeft er op geen enkele manier van blijk van gegeven dat het wederzijds is. Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?
Een heer met stijl
pi_79151038
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!

Hallo, 2010? De vorige eeuw belt dat ie z'n denkbeelden terug wil!
Ik kan niet opmaken of je me hier juist bekritiseerd, het met me eens bent of iets zegt dat geen ene snars met hetgeen ik zei te maken heeft
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 22:50:41 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151078
Laten we het gezellig houden

Noud is hóógstens bi.
pi_79151169
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef Marrije het volgende:
Laten we het gezellig houden

Noud is hóógstens bi.
Ik vind het gezelliger dan ooit en zeker hij kàn homo zijn, hij kàn bi zijn, maar ik wil ook maar eens even duidelijk maken dat ie ook weleens volledig hetero kàn zijn
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 22:53:36 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151251
Ik denk dat ie volledig hetero is, maar volledig homo zie ik niet zo.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:54:40 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151316
Ik zie Noud er eerder voor aan om wat te flikflooien met Lucas om dan na 1 zoen al te zeggen: neh, dit is het niet voor mij.
pi_79151406
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ie volledig hetero is, maar volledig homo zie ik niet zo.
Eens, vooral omdat ie er nooit blijk van heeft gegeven, er ook nooit krampachtig over heeft gedaan (indien ie dit wel deed zou dit uit twijfel kunnen zijn). Ik vind Noud tot nu toe net zozeer homo als Jef of Ludo
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 22:58:30 #208
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_79151557
Ik zou het ook maar ongeloofwaardig vinden om Noud ineens homo te maken. Maar met deze schrijvers kan je alles verwachten.

En meld u eens Hogendoorn
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_79151654
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Noud die om Lucas heen zou draaien

Je maakt je dus kennelijk wel schuldig aan het feit waar ik sommige homo's van beticht. Volgens jou is Noud een verkapte homo die het dus nog niet van zichzelf weet en ook om Lucas heen draait. Dit denk je volgens mij alleen maar omdat je het graag wilt zien, Noud heeft er op geen enkele manier van blijk van gegeven dat het wederzijds is. Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....

In jouw gedachten is iemand of hetero of homo... een tussenweg bestaat er kennelijk niet voor je....

En dat jij elke homo er van verdenkt alle heteromannen te willen bekeren... de grootste onzin die ik ooit heb gelezen... pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 14 maart 2010 @ 23:00:23 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151674
En na dat geintje van Lucas, nadat ze in 1 bed hadden geslapen, heeft ie toch wel wat om over na te denken gehad, als het een gevoelige verborgen snaar raakte. Zou je zeggen.
Maar goed, tis gtst, eigenlijk zou niks me moeten verbazen.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:03:45 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151875
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....
Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.
quote:
pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
(ja, ook al heb je het niet tegen mij, gezellie is anders, maar goed, ik scrol er wel overheen)
pi_79151995
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.
[..]

(ja, ook al heb je het niet tegen mij, gezellie is anders, maar goed, ik scrol er wel overheen)
Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaat
pi_79152015
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Inderdaad zijn ze zeer goede vrienden net zoals Arnie en Peter of Stefano en Benjamin, die hebben ook veel met elkaar beleefd. Wanneer er meer is of wanneer het tot meer leidt, zie je zeker in een soap al kilometers van tevoren aankomen. Ze hebben duidelijk door laten schemeren dat Lucas Noud wel ziet zitten, maar net zo duidelijk dat dit niet wederzijds is. Tuurlijk kan het alle kanten op, Jef kan besluiten zich om te willen laten bouwen tot vrouw volgende week. Maar bepaalde dingen lijken mij nu eenmaal minder plausibel

Desalniettemin kan ik er falikant naast zitten en zie jij ze volgende maand lepeltje lepeltje liggen geheel zoals je hoopt en wilt
quote:
In jouw gedachten is iemand of hetero of homo... een tussenweg bestaat er kennelijk niet voor je....
Dit blijkt uit? Kan je me even quoten?
quote:
En dat jij elke homo
En waar zeg ik dit nou weer, ik schreef dikgedrukt 'sommige'
quote:
er van verdenkt alle heteromannen te willen bekeren... de grootste onzin die ik ooit heb gelezen... pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Bedankt voor het advies
Een heer met stijl
pi_79152112
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaat
Nogmaals waar zie je dat ik dat doe? Ik kan het nergens uit mijn eigen stukken tekst halen. Jij wìlt zien dat ik dit doe, ik doe dit nergens, ik heb homo's in mijn kenissenkring en sta er volledig neutraal tegenover. Er worden je hier gewoon dingen in de mond gelegd ( ) als je het op een bepaald punt met iemand oneens bent en mensen hun zin niet kunnen krijgen
Een heer met stijl
pi_79152124
Ik kap met deze discussie.... denk lekker wat je wil denken!
  zondag 14 maart 2010 @ 23:09:07 #216
123170 alors
zlata1234
pi_79152185
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)

Lijkt me heerlijk:

*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt

Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen
Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?
know'm sayin?
word? word.
pi_79152232
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kap met deze discussie.... denk lekker wat je wil denken!
Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengen

En even oprecht: ik heb niks tegen homo's, ik denk alleen niet dat Noud er eentje is en ik denk dat jij dat wel denkt omdat je dat graag zou willen zien. Meer heb ik in al die lappen tekst niet beweerd, lees maar na
Een heer met stijl
pi_79152380
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef alors het volgende:

[..]

Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?
Gemaakt door mannen, bedacht door mannen en geproduceerd door mannen

Gelukkig bepalen wij mannen wel voor ons zelf welke criteria wij aan onszelf voor het predikaat 'echte man' stellen

Overigens beweerde ik niks, maar vroeg wat en was die post (en deze post) verre van serieus

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-03-2010 23:20:24 ]
Een heer met stijl
pi_79152508
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengen

En even oprecht: ik heb niks tegen homo's, ik denk alleen niet dat Noud er eentje is en ik denk dat jij dat wel denkt omdat je dat graag zou willen zien. Meer heb ik in al die lappen tekst niet beweerd, lees maar na
Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....
pi_79152594
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....
Okee dan mag jij zo zien en je mag denken dat dit gaan gebeuren. In mijn optiek sturen die schrijvers er echter helemaal niet op aan en zal er geen worsteling met gevoelens aanbreken om dat er niks te worstelen valt. Wij hebben een verschillende perceptie, dit kan en dit mag. Wie er gelijk heeft kunnen we nu onmogelijk weten, we zullen het gaan zien.

Ik zie het gewoon zoals een persoon die een ander persoon afwijst, bijvoorbeeld Janine die meneer Harmsen ooit afwees, zij vond hem gewoon echt niet leuk dus hoefde ook niet met gevoelens te worstelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-03-2010 23:21:19 ]
Een heer met stijl
pi_79153072
LEKKER GEZELLIG ZIJN JULLIE

pi_79153152
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef verleiding het volgende:

Dat dus.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:27:24 #223
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79153158
Ja, het wordt net weer wat gezelliger
pi_79153192
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef verleiding het volgende:

Kijk dat hoor ik nou graag, bedankt voor het compliment

Ik snap niet waarom het er niet af en toe stevig aan toe kan gaan om meningsverschillen uit te spreken en daarna vrolijk achter je te laten. Daar eens forum juist voor lijkt me.
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 23:30:01 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153272
Ik vind Noud niets van een homo hebben, er is niets dat daarop wijst.
Dat is de reden waarom ik het kolderiek vind om te suggereren dat ze iets met elkaar zouden moeten krijgen.
Het zou best kunnen, de schrijvers doen wel meer stomme dingen. Echter, het zal slaan als een tang op een varken.
Ik zie dan nog liever Danny homo worden, maar naar ik begrepen heb, hadden ze voor hem al iets anders in petto.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')