abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79096548
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:43 schreef Phreakingout het volgende:

[..]

Kom maar uit de kast!
Dat was ik al even hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79098803
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat was ik al even hoor
Ah nou wordt een hoop duidelijk

Je begrijpt mij in ieder geval verkeerd, ik weet dat ze er zijn en ze mogen er zijn. Maar het heeft voor mij persoonlijk gewoon geen toegevoegde waarde in de soap. Een homoverhaallijn draait in tegenstelling tot een heteroverhaallijn ook altijd om het 'homo zijn'. Ik vind het ergerlijk dat ze zoiets saais en onbenulligs steeds in beeld willen brengen. Maar zo kon ik me net zo zeer ergeren aan die huisvrouwenlijntjes waar ze niks anders doen dan een kopje koffie drinken, als ze de camera daar steeds focussen op de koffie dan zou dat ook me strot uitkomen.
Een heer met stijl
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:26:02 #178
123170 alors
zlata1234
pi_79099443
Dat vind ik ook wel, het is wel heel erg gericht op homo dit homo dat, terwijl dat mij niet zo kan interesseren. In ATWT doen ze het met Luke en Noah beter vind ik, dat draait meer om hun relatie terwijl er omheen allemaal dingen gebeuren dan dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het al dan niet 'homo zijn'.

Verder zie ik veel liever 2 heren kussen dan 2 dames, dus ik zeg laat maar wat stomende scenes komen van Ferry/Lucas en een tegenspeler
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 13 maart 2010 @ 16:34:07 #179
43556 miss_dynastie
pi_79099645
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

wat een denkbeelden anno 2010 nog bestaan
Ik heb laatst een enorme ruzie gemaakt met iemand die een vreselijk ouderwets beeld had en hem duidelijk gemaakt dat dit ouderwetse gedoe in Nederland niet geaccepteerd wordt... heb ik het nog mis ook
pi_79099886
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook wel, het is wel heel erg gericht op homo dit homo dat, terwijl dat mij niet zo kan interesseren. In ATWT doen ze het met Luke en Noah beter vind ik, dat draait meer om hun relatie terwijl er omheen allemaal dingen gebeuren dan dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het al dan niet 'homo zijn'.
Precies wat ik bedoel.
quote:
Verder zie ik veel liever 2 heren kussen dan 2 dames, dus ik zeg laat maar wat stomende scenes komen van Ferry/Lucas en een tegenspeler
Ik heb dus juist het omgekeerde
Een heer met stijl
pi_79100037
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)
Een heer met stijl
pi_79100173
Tja, da's het lastige met homo's in soaps.. als ze een homokarakter nog eens aan de man willen laten komen zullen ze of een bestaand personage moeten 'bekeren', of er gelijk nog een ander homopersonage aan toevoegen (waarvan dan gelijk obvious is dat ze wat krijgen omdat het de twee homo's in de serie zijn)
pi_79100204
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)

Lijkt me heerlijk:

*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt

Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen
Een heer met stijl
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:35:01 #184
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_79103142
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Twee vrouwen kan ik nog in komen, maar mannen vind ik toch een beetje bizar.
2 vrouwen kan ik ook inkomen 2 mannen daarintegen wil ik niet inkomen
Shuffle up and deal!!!
pi_79113435
quote:
Helemaal mee eens.
ik volg Luke en Noah storyline ook al vanaf het begin.
het is stukken beter te pruimen dat dat homo gedoe op GTST.
Komop een stereotype homo die heel erg nichterig is
En ja ik ben zelf ook homo maar dat overdreven gedoe hoeft van mij ook niet
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_79113438
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)
Wat een onzin.... alsof ik elke hetero ga proberen te bekeren...
pi_79113668
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat een onzin.... alsof ik elke hetero ga proberen te bekeren...
Wie zegt nu weer dat ik het specifiek over jou heb
Een heer met stijl
pi_79113858
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wie zegt nu weer dat ik het specifiek over jou heb
Jij generaliseert de homo's.. dus voel ik me aangesproken
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2010 @ 01:23:53 #189
43556 miss_dynastie
pi_79116634
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!

Hallo, 2010? De vorige eeuw belt dat ie z'n denkbeelden terug wil!

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_dynastie op 14-03-2010 01:37:02 ]
pi_79117904
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.
Idd mannen die zich focussen op losers (GTST kent er best veel, praktische alle vrouwen dus bijvoorbeeld ex-barseksueel Charlie en vreemdgangster Sjors). Bravo hoor . Het wordt eens tijd dat deze soortgelijke vrouwen eens echte vrouwen worden, hun muil houden en maar achter het aanrecht moeten gaan staan.

Maargoed Noud en Lucas dat gaat echt niet lukken. Er hangt geen gayvibe rondom Noud . Hij is gewoon een goeie makker. Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo .

[ Bericht 6% gewijzigd door Desmonkey op 14-03-2010 03:47:28 ]
pi_79118085
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij generaliseert de homo's.. dus voel ik me aangesproken
Ik bedoelde uiteraard niet alle homo's, jij kunt natuurlijk elk geschreven stuk over homo's afspeuren om er iets negatiefs in te ontdekken. Waarschijnlijk wil je gewoon zien dat we zo over jullie denken en ben je dus evengoed bevooroordeeld

En ik doelde vooral op de makers, hoe zij denken dat ze homo's in beeld moeten brengen.
Een heer met stijl
pi_79119148
quote:
Op zondag 14 maart 2010 04:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik bedoelde uiteraard niet alle homo's, jij kunt natuurlijk elk geschreven stuk over homo's afspeuren om er iets negatiefs in te ontdekken. Waarschijnlijk wil je gewoon zien dat we zo over jullie denken en ben je dus evengoed bevooroordeeld

Hier past maar een smiley bij inderdaad
pi_79123521
Serieus...ik heb gewoon de aflevering van donderdag 3 keer gezien.
1 keer op de achtergrond toen mam zat te kijken en ik druk zat te fokken.
2e keer de ochtenduitzending op vrijdag (dus echt gekeken).
3e keer toen pa gister de herhaling (die opgenomen was) ging kijken.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:39:34 #195
225540 Pugg
Friends forever
pi_79124433
quote:
Maargoed Noud en Lucas dat gaat echt niet lukken. Er hangt geen gayvibe rondom Noud . Hij is gewoon een goeie makker. Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo .
Geen woord te veel of te weinig.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:20:13 #196
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_79128111
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hier past maar een smiley bij inderdaad
Hij heeft wel gelijk.
Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 14 maart 2010 @ 19:37:28 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79139106
Noud als homo is inderdaad vreemd omdat het personage gewoon meer geloofwaardig overkomt als hetero.
Maar aan de andere kant is Noud wel een personage dat nooit goed is geweest en wat dus nog niet verpest kan worden. Dus aan die kant is het wel weer een prima beslissingen van de schrijvers.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:14:56 #198
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79148780
quote:

Zo mee eens!
Daar kunnen de scrip schrijvers wel wat van leren.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_79149288
Ja maar die focus op het homo zijn komt nu gewoon doordat Noud en Lucas om elkaar heen draaien... als die 2 zometeen voor elkaar kiezen is er ruimte voor andere verhaallijnen waarbij het homo-zijn ondergeschikt is... nu is het bij elkaar brengen van die twee hetgeen waar het om draait..
  zondag 14 maart 2010 @ 22:44:14 #200
288686 Jayhson
ik vind me cool
pi_79150735
quote:
Op zondag 14 maart 2010 03:19 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo .
in een dronken bui in een bar is inderdaad anders dan iemand waarvan je denkt dat die onder narcose is is even lekker zoenen, terwijl je weet dat die ander dat niet wilt. en dat geld ook voor hetero's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')