quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef RoaRRR het volgende:Jeuj extensies zijn de bom.....
Dit gezegd te hebben, kan ik mijn extensies verplaatsen. Voorbeeld ik heb nu 5 extensies naast mijn adres balk waarvan de NU.nl de laatste is. Deze zou ik graag als eerste willen hebben staan. Kortom kan ik deze nog verplaatsen / rangschikken of is het puur op volgorde van installeren ?
Klik op het desbetreffende icoontje en verschuif ze.

Wel leuk om te zien dat er een paar mensen zijn die mijn Buienradar extensie gebruiken!

Anyways dit zijn de extensies die ik gebruik:
Buienradar - Zelf gemaakt, versie twee is in de maak in samenwerking met Buienradar
Pastebin.com - Lekker handig voor het delen van code. Kopiert automatisch de geselecteerde tekst op een pagina. Standaard instellingen kunnen gewijzigd worden via de optie pagina. Ook deze heb ik zelf gemaakt.
ANWB Verkeersinformatie - Bekijk de actuele verkeersinformatie. Deze heb ik in opdracht van de ANWB gemaakt.
ANWB Routeplanner - Plan je route! Ook in opdracht van de ANWB en door mij gemaakt.
IRC to Mibbit Maak van IRC URI's Mibbit urls. Tevens een popup waar je een IRC adres kunt invullen en meteen verbinding maakt met Mibbit. Ook door mij gemaakt
Google Reader Notifier Check voor nieuwe items in je Google Reader
Google Wave NotifierCheck of er nog nieuwe Waves zijn.
Google Mail Checker PlusCheck of er nog nieuwe mails zijn (werkt ook met Google Apps)