Dat is natuurlijk geen goede oplossing.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:57 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en voor de banken:
Als mensen blijkbaar die pin automaten gebruiken om hun saldo te checken (![]()
) voordat ze pinnen, is daar een hele makkelijke oplossing voor om dat niet te hoeven doen. Namelijk in het scherm 'maak uw keuze' de bedragen die je NIET kan pinnen zonder rood komen te staan in rode cijfers te laten zien.
Het is een beetje zinloos in mijn ogen om zoveel uit te geven voor een avondje stappen, maar als jij voor 100 euro wiet koopt voordat je gaat stappen moet je dat natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:10 schreef SubTed het volgende:
[..]
Dat is een tegenreactie omdat JIJ in eerste instantie denigrerend doet over mensen die meer meenemen.
Ik had t dan ook over mentale leeftijd... lolquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was 15 jaar geleden 15, toen ging dat nog wel
mij kiddy noemen
Blijkbaar genoeg om mij persoon te vragen wat ik tegen jou hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef SubTed het volgende:
[..]
Denk je dat het mij iets interesseert of het jouw wat kan schelen? Ik zit gewoon lekker mn tijd te spenderen tot ik om 2 uur een afspraak bij de kapper heb... gaat me trouwens ook alweer meer dan 20 euro kosten.
dat vind ik echt een goede vraag eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is een beetje zinloos in mijn ogen om zoveel uit te geven voor een avondje stappen, maar als jij voor 100 euro wiet koopt voordat je gaat stappen moet je dat natuurlijk zelf weten.
Sowieso waarom koop je niet gewoon bij een thuisteler of iemand met een betere prijs ipv steeds naar de shop te gaan ?
Ik neem toch ook geen 1500 euro mee voordat ik ga stappen omdat ik VOOR het stappen elke keer een nieuwe laptop koop ofwel ?
Stoer met een laptop de dansvloer pwnenRoyal
ahquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef SubTed het volgende:
[..]
Ik had t dan ook over mentale leeftijd... lol
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer met een laptop de dansvloer pwnenRoyal
Anders sta je in de rij te wachten om een vrouw die het pinnen niet snaptquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Alicey het volgende:
Waarom wordt er eik zoveel contant geld opgenomen? Zolang je niet naar de markt of de kroeg gaat, kun je toch overal zo'n beetje pinnen tegenwoordig?
Een laptop is wel even heel iets anders dan een zak patat, een glas bier of een joint, dus die vergelijking gooi ik ook gelijk van tafel. Ik ben het wel met je eens dat niet alles van die zak wiet ook opgaat op die avond... maar het was mijn bedoeling helemaal niet de discussie over wiet te laten gaan. Het was slechts als voorbeeldje bedoeld, waarom ik wellus meer dan 70 euro nodig heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is een beetje zinloos in mijn ogen om zoveel uit te geven voor een avondje stappen, maar als jij voor 100 euro wiet koopt voordat je gaat stappen moet je dat natuurlijk zelf weten.
Sowieso waarom koop je niet gewoon bij een thuisteler of iemand met een betere prijs ipv steeds naar de shop te gaan ?
Ik neem toch ook geen 1500 euro mee voordat ik ga stappen omdat ik VOOR het stappen elke keer een nieuwe laptop koop ofwel ?
Denk niet dat het laatste gewenst is gezien privacy en overvallen.. kijkt al zo makkelijk mee, dan weet je ook meteen hoeveel je van dat oude vrouwtje kunt vragenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen goede oplossing.
Als ik nog 100 euro op de bank heb staan wil niet zeggen dat ik die dan ook geheel wil opnemen. De hoogte van het pinbedrag is ook afhankelijk van hoeveel je nog op je rekening wil hebben voor andere boodschappen, de bank kan dat niet voor je bepalen
Het zou misschien wel handig zijn als het saldo getoond wordt op het scherm waar je je bedragkeuze maakt.
Oh.. naja.. als ik je per ongeluk de illusie heb gegeven dat je belangrijk bent, mijn diepste verontschuldigingen.. dat was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg om mij persoon te vragen wat ik tegen jou heb
ja daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Denk niet dat het laatste gewenst is gezien privacy en overvallen.. kijkt al zo makkelijk mee, dan weet je ook meteen hoeveel je van dat oude vrouwtje kunt vragen
Geen probleem, jouw mening doet daar niets aan afquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef SubTed het volgende:
[..]
Oh.. naja.. als ik je per ongeluk de illusie heb gegeven dat je belangrijk bent, mijn diepste verontschuldigingen.. dat was niet de bedoeling.
Mjah, wellicht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef fs180 het volgende:
Anders sta je in de rij te wachten om een vrouw die het pinnen niet snapt
Dat zou misschien nog makkelijker zijn, maar aangezien een bankautomaat alleen maar bepaalde coupures kan uitgeven is het irrelevant als er 73,85 op je rekening staat. 70 Kan zonder rood te staan, 80 niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen goede oplossing.
Als ik nog 100 euro op de bank heb staan wil niet zeggen dat ik die dan ook geheel wil opnemen. De hoogte van het pinbedrag is ook afhankelijk van hoeveel je nog op je rekening wil hebben voor andere boodschappen, de bank kan dat niet voor je bepalen
Het zou misschien wel handig zijn als het saldo getoond wordt op het scherm waar je je bedragkeuze maakt.
Nee je bent een junk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef SubTed het volgende:
[..]
Hehe, ik ben nou eenmaal vrolijk ingesteld
als er nog maar 73,85 op mijn rekening staat zou ik er ook voor kunnen kiezen om maar 10 of 20 euro op te nemen ipv het maximale 70 uit jouw voorbeeld. Om een buffer te houden voor verwachte/onverwachte uitgaven bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef Whiteguy het volgende:
Dat zou misschien nog makkelijker zijn, maar aangezien een bankautomaat alleen maar bepaalde coupures kan uitgeven is het irrelevant als er 73,85 op je rekening staat. 70 Kan zonder rood te staan, 80 niet.
Ik associeer "lol" in posts niet met vrolijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef SubTed het volgende:
[..]
Hehe, ik ben nou eenmaal vrolijk ingesteld
En een junk kan niet vrolijk ingesteld zijn? Ga eens lekker snel terug onder die steen waar je de afgelopen 10 jaar onder gezeten hebtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |