Mijnes nietquote:
Nou ik had geen my active topics meer en toen ik naar fot ging kreeg ik de melding dat er geen berichten in dat forum stondenquote:
Sjemig!quote:
Ik studeerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sjemig!Had je bijna moeten gaan studeren, zeg!
Oei. Dat wordt billenkoek voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits van haar: Ik kan niet wachten!quote:
Ik zal vragen of fok down gezet kan wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef Chanty het volgende:
Op deze manier werkt mijn studiebeloningssysteem natuurlijk niet
Je kan een tijdelijke ban aanvragen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef Chanty het volgende:
Op deze manier werkt mijn studiebeloningssysteem natuurlijk niet
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal vragen of fok down gezet kan wordenHoewel... dan kun je jezelf niet belonen
Nee juist niet. Dan studeer ik zonder beloningquote:
Gave plaat! Ik reed er zaterdag lamgs. Als ik jouw foto zo zie baal ik dat ik niet even ben gestopt. Maar ja, jij hebt wel een extra magisch moment te pakken zo.quote:
Daarmee kan ze je beter ruiken..!quote:
Of in iemand z'n oog steken met zoenen.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of in iemand z'n oog steken met zoenen.
Oh grootmoeder...quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef Puala het volgende:
Mounira Hadj Mansour volgens mij.
Het is zeker de moeite waard, het ligt vlak naast de snelwegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef fFarl het volgende:
[..]
Gave plaat! Ik reed er zaterdag lamgs. Als ik jouw foto zo zie baal ik dat ik niet even ben gestopt. Maar ja, jij hebt wel een extra magisch moment te pakken zo.
Ik zit vanavond mijn foto's van gisteren eens door te nemen en ik heb geen idee wie dit is. Iemand?
[ afbeelding ]
Wat heb je met die eend uitgespookt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag langs Radio Kootwijk gegaan![]()
[ afbeelding ]
En vandaag was het eindelijk weer opendakjesweer![]()
Er zit geen lak opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat heb je met die eend uitgespookt?
Leuke plaatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef fFarl het volgende:
[..]
Gave plaat! Ik reed er zaterdag lamgs. Als ik jouw foto zo zie baal ik dat ik niet even ben gestopt. Maar ja, jij hebt wel een extra magisch moment te pakken zo.
Ik zit vanavond mijn foto's van gisteren eens door te nemen en ik heb geen idee wie dit is. Iemand?
[ afbeelding ]
Zonsopgang fotograferen natuurlijk.quote:
Niets van gezien, dat ding slaapt nog als ik @ work arriveer...quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zonsopgang fotograferen natuurlijk.
Weer een zeer mooie oranjerode bal.
Nee. Viel tegen. Ik probeerde een sloot aan de niet-zonsopkomst-kant van de A13 te fotograferen, maar de plaatjes vielen een beetje tegen op het scherm.quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zonsopgang fotograferen natuurlijk.
Weer een zeer mooie oranjerode bal.
Irritant is dat he.. Dan sta je in het veld, denk je een leuke plaat geschoten te hebben totdat je ze bekijkt op je 20" > schermquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Viel tegen. Ik probeerde een sloot aan de niet-zonsopkomst-kant van de A13 te fotograferen, maar de plaatjes vielen een beetje tegen op het scherm.
Ik moet ze nog bekijken op groot formaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef Kremers het volgende:
Hoewel ik gisteren wel een paar plaaten geschoten heb waar ik tevreden over ben. Zeker gezien het de eerste shoot in scheveningen was.
17:30 is een mooie tijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bekijken op groot formaatZit nu op kantoor. Vanavond naar Scheveningen
![]()
16:00 uur weg van kantoor, 17:30 op het strand. Eens kijken hoe freezing koud het gaat worden
Dankzij die link van jou heb ik wel een ander zeer interessant stuk ontdekt.quote:
Ik bedoelde dat torentje dat op het uiteinde van die pier staatquote:
Je mag mee vanavond hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dankzij die link van jou heb ik wel een ander zeer interessant stuk ontdekt.
Ik sla deze keer over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat torentje dat op het uiteinde van die pier staat
[..]
Je mag mee vanavond hoor
Kun je daar op het dak staan dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat torentje dat op het uiteinde van die pier staat
Nope. Kan niet helaasquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kun je daar op het dak staan dan?Das wel cool
Ah, okéquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Kan niet helaasMaar ik voorzie een toffe foto met dat torentje en hopelijk wat kleurtjes. Maar ik twijfel nog he.... kan net zo goed zometeen bij de Pier staan
Lang verwacht. Wie er lenzen voor heeft is spekkoper.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Erasmo het volgende:
De Pentax 645D is erMF onder de magische grens van $10.000
6 stuksquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Lang verwacht. Wie er lenzen voor heeft is spekkoper.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Kremers het volgende:
Alvast eentje van gisteren:
[ afbeelding ]
Mag ik mee?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik sla deze keer over.
Moeten nog wat dingen uitzoeken voor onze vakantie naar Vietnam.
Pas je in een koffer?quote:
Voel je je verder al wel iets beter?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker nu ik een x aantal kilo lichter ben
1 persoon meesmokkelen lukt wel, 2 gaat opvallen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker nu ik een x aantal kilo lichter ben
Dames gaan voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1 persoon meesmokkelen lukt wel, 2 gaat opvallen.
Ben aan het opknappen. Ondertussen geen koorts meer en die paracetamol die ik heb gekregen zijn geniaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voel je je verder al wel iets beter?
Dat laatste geeft niet, even goed uitzieken is ook belangrijk, dat komt straks wel weer. Iig goed dat de kuur aanslaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben aan het opknappen. Ondertussen geen koorts meer en die paracetamol die ik heb gekregen zijn geniaalen het kuurtje slaat aan
Maar nog steeds ontzettend bleek, geen aandacht voor alles wat met school/pc te maken heeft enz. Dus nog echt niet beter.
Ja. Op zich zou er wel wat inspirerends te maken meoten zijn. Ik zou je graag een voorbeeld laten zien, maar het weer viel tegen en de site van een fotograaf, waar ik dus een inspirerende foto had gezien, ligt plat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef Kremers het volgende:
Ah, okéIk vraag mij dan ook af of er een interessante foto te halen is daar. Als ik op flickr.com kijk kom ik niet echt iets inspirerends tegen, maar dat kan natuurlijk ook aan iets anders liggen
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Xilantof het volgende:
Ik gok dat de zonsondergang vandaag wat tegen valt. Als ik naar de zee kijkt nu hangt er best wat nevel aan de horizon...
Lekker uitzieken iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben aan het opknappen. Ondertussen geen koorts meer en die paracetamol die ik heb gekregen zijn geniaalen het kuurtje slaat aan
Maar nog steeds ontzettend bleek, geen aandacht voor alles wat met school/pc te maken heeft enz. Dus nog echt niet beter.
Van mij mag je mee, maar ik weet niet hoe m'n vrouwtje daar over denkt....quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik gistere naar de kapper...
kreeg ik t advies om maar wax ipv gel te gaan gebruiken, omdat m'n haar al wat dunner wordt, en je met gel nog sneller de hoofdhuid er tussen door ziet.
Nee, daar is deze te goedkoop voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:10 schreef fFarl het volgende:
[..]
![]()
Dus jij hebt vanaf vandaag een andere kapper?
Zo, das weer 14,95 voor een telefonisch consult.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Middag![]()
Kuurtje leek goed aan te slaan, maar twijfel vandaag weer. Voel me opnieuw goed beroerd. Al gebeld naar de huisarts maar moet tot morgen aankijken. Zo maar kijken of ik weer terug kan naar omaEn ik wist ook niet dat je van kuurtjes emotioneel werd
my gosh zeg, dit ben ik echt niet gewend van mezelf
Was met de assistente, dus is het dan ook 14,95?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo, das weer 14,95 voor een telefonisch consult.
Ik wou dat ik ook huisarts was geworden.
Ik hoor dat soort gaste de laatste tijd niks anders zeggen dan "kijk het maar even aan", "gaat vanzelf over" etc
De dokter wordt voor 14,95 echt niet wakker hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Was met de assistente, dus is het dan ook 14,95?
Daar ben ik ook aan begonnen een paar weken geleden.. Ben pas sinds deze week klaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef Kremers het volgende:
Zo, klaar met het hernoemen van mijn foto's en ze plaatsen in logische mappen. Best een rot klus, maar dat maakt het wel overzichtelijker
Ik heb lightroom al is gebruikt.. Ik denk dat dat zo'n programma is waar je meteen een ''klik'' mee moet hebben.. Die had ik dus niet bepaaldquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef Kremers het volgende:
Adobe bridge is een bagger programmaSwitch naar Lightroom
Bij mij moest het kwartje ook ff vallen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb lightroom al is gebruikt.. Ik denk dat dat zo'n programma is waar je meteen een ''klik'' mee moet hebben.. Die had ik dus niet bepaald
Ik vrees dat het bij mij 2 euro zal zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij moest het kwartje ook ff vallen hoor
CS 4 ja.. En ik snap de RAW bewerking die ik daar gebruikquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Kremers het volgende:
Werk je met photoshop? Dan moet Lightroom ontzettend makkelijk zijn... Lightroom is namelijk alleen voor raw bewerkingen terwijl photoshop veel meer is dan een tool voor fotografen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |