Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Lang leve schoolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:55 schreef Frutsel het volgende:
nog een paar minuutjes en dan is het eindelijk vijf uur
vooraf ingevulde aangifte FTWquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Programma downloaden en dan vraagt hij of hij je gegevens wil ophalen, JA klikken en DigiD invullen, staan direct alles gegevens er in, deze klopten bij mij dus binnen 2 minuten klaar.
was je me toch voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Mdrop het volgende:
Vol!
Hopelijk nooit want ik stond toen net naar buiten te koekeloeren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:59 schreef L-IS het volgende:
Wanneer komt Tukkerland op streetview googlemaps?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk nooit want ik stond toen net naar buiten te koekeloeren.
Hopelijk nooit want ik liep net in de hoerenstraat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:59 schreef L-IS het volgende:
Wanneer komt Tukkerland op streetview googlemaps?
Ja alles klopte bij mij tenminste.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooraf ingevulde aangifte FTWwel ff goed controleren natuurlijk
maar zo is IB-aangifte doen een eitje!!
't is dat je die ook hebt in Fleringenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hopelijk nooit want ik liep net in de hoerenstraat.
Ik moet er helaas helemaal voor naar Almelo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
't is dat je die ook hebt in Fleringen.
Verrassende reactiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moet er helaas helemaal voor naar Almelo.
Achja toch nog iets wat je daar kunt vinden, klote stadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moet er helaas helemaal voor naar Almelo.
Hier wel aandelen en obligaties maar die staan bij pa op naam dus geen last meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:21 schreef bambino het volgende:
IB invullen is wel makkelijk als je geen boeiende zaken hebt, bijvoorbeeld hele jaar 1 werkgever en thats it.
Als je een eigen huis hebt, winst uit onderneming, obligaties, aandelen, erfenis blabla
dan worden de zaken wat lastiger
Ik had beloofd om een optreden van een band te fotograferen. En een optreden verplaats je niet 1-2-3quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor beloftes zijn belangrijker dan een ToF-meet dan?
komt dus op neer dat jij geen boeiende zaken hebt in je IBquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier wel aandelen en obligaties maar die staan bij pa op naam dus geen last mee.
Ja er komt hier ook altijd zo'n kerel die doet alle overige aangiften (Zaak Pa enz.) maar deze heb ik nu alvast gedaan, maar heb nog zorgtoeslag en nog 2 ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef bambino het volgende:
[..]
komt dus op neer dat jij geen boeiende zaken hebt in je IB
Ik heb sins juli 2009 een eigen huis, en sinds eind 2008 een eigen bedrijf.
Mijn IB is me dan ook iets te lastig en wordt (helaas) professioneel ingevuld.
Het kost wat, maar heb een aantal voordeeltjes waar ik zelf niet van wist dat het bestond
ow hehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja er komt hier ook altijd zo'n kerel die doet alle overige aangiften (Zaak Pa enz.) maar deze heb ik nu alvast gedaan, maar heb nog zorgtoeslag en nog 2 ofzo. Geen idee wat.
ik ook, daarom vraag ik het ook zodat ik tijdig bezwaar in kan dienenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk nooit want ik stond toen net naar buiten te koekeloeren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef L-IS het volgende:
[..]
ik ook, daarom vraag ik het ook zodat ik tijdig bezwaar in kan dienen
Hai Assiejquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:43 schreef Assiej het volgende:
Ik kant all'moal nich mer bie hoaln.. ofzoiets
Tijd maken is de boodschapquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Assiej het volgende:
[..]Tegenwoordig heb ik alleen nog maar tijd om Hoi te zeggen
quote:
Meet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:03 schreef Mdrop het volgende:
Meet:
Zaterdag 20 maart: PSV - FC Twente.
Zaterdag 27 maart: FC Twente - Sparta.
Zaterdag 3 april: Trance Energy 2010!!!!
Zaterdag 10 april: FC Twente - SC Heereveen.
Kut dat word iets skippen, voetbal of meet.
Ja Engergy gaat boven alles, en eigenlijk wil ik in dit stadium van het seizoen niets meer missen, alles op nee ingevuld en dan zie ik alsnog wel, neem aan dat er voor eten niet gereserveerd wordt?, en voor bowlen is +1 normaal geen probleem.quote:
Ik kom na Twente - Heerenveen. ( Ik neem aan dat het 10 april is )quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:03 schreef Mdrop het volgende:
Meet:
Zaterdag 20 maart: PSV - FC Twente.
Zaterdag 27 maart: FC Twente - Sparta.
Zaterdag 3 april: Trance Energy 2010!!!!
Zaterdag 10 april: FC Twente - SC Heereveen.
Kut dat word iets skippen, voetbal of meet.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja Engergy gaat boven alles, en eigenlijk wil ik in dit stadium van het seizoen niets meer missen, alles op nee ingevuld en dan zie ik alsnog wel, neem aan dat er voor eten niet gereserveerd wordt?, en voor bowlen is +1 normaal geen probleem.
Okequote:
Dat zou idd ook nog kunnen, veste = bowlen zeg maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kom na Twente - Heerenveen. ( Ik neem aan dat het 10 april is )
Vraag Marko anders ff. Die doet ook de poll enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Dat zou idd ook nog kunnen, veste = bowlen zeg maar. Maar eerst datum afwachten.
50, heel eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom zoveelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
Hongerhonger![]()
nieuwe makeup kwastjes binnen
nu zit ik op stuk of +50
*as spaart die dingen, een soort tik ofzo volgens moedersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
50, heel eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom zoveel.
* Mdrop geniet van Toneshifterz @ Beats Radio Magic City Warm-Up \0/!
* Mdrop ziet 'As' al rond lopen op ruilbeurzenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
*as spaart die dingen, een soort tik ofzo volgens moeders
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop ziet 'As' al rond lopen op ruilbeurzen.
En wat zou dat dingen eigenlijk moeten doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef haakon het volgende:
Gister Dead Space uitgespeeld, maar een stuk voor het eind overkwam me dit:
gelijk filmpje gemaakt
mij helemaal naar de tyfus helpen, maar wou die niet...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En wat zou dat dingen eigenlijk moeten doen?
Ik heb het hardstikke koud.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
het wordt eindelijk weer iets warmer!
Kruipen we samen even onder de dekens, Selma?quote:
Dan hoef je je hele leven lang geen makeupkwastjes meer te kopen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Fems het volgende:
Wat moet je inderdaad met 50 makeupkwastjes?
Ik heb er geen, denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan hoef je je hele leven lang geen makeupkwastjes meer te kopen!
De een spaart langspeelplaten, de ander kotszakjes en weer een ander make up kwastenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Fems het volgende:
Wat moet je inderdaad met 50 makeupkwastjes?
Ik zit al met een dikke trui aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kruipen we samen even onder de dekens, Selma?Kan ik je meteen even billekoek geven!
Waarom zou ik boos zijn? Komt door die pb van Marko zeker. Ben benieuwd wanneer we Rikketik terug kunnen verwachten.quote:
Lekkere hete douchequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit al met een dikke trui aanEn ik ben niet zo in de stemming voor billenkoek.
Pb?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos zijn? Komt door die pb van Marko zeker. Ben benieuwd wanneer we Rikketik terug kunnen verwachten.
Kerelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pb?
Ik kom gewoon even buurten, als het mag tenminste.
Oh, grapje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pb?
Ik kom gewoon even buurten, als het mag tenminste.
Ik ben wel een droeftoeter. Heb ook voor het andere voetbalforum gekozen omdat het daar leuker is dan VBL op FOK!. Jammer genoeg was ik ten tijden van de rel in Beijing, die heb ik live dus niet mee kunnen maken, maar wat ik heb begrepen sloeg Danny aardig de plank mis inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, grapje.
Tuurlijk mag je datDacht alleen dat jij een van die droeftoeters was die met hoge poten van Fok zijn vertrokken na die rellen in VBL en die nu weer langzaam binnen komen druppelen omdat Fok toch wel tof is
Heb ik niet meegekregen, het kan me ook geen moer schelen. Vraag me alleen af, waarom je dan niet wegblijft, als Fok zo kut is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben wel een droeftoeter. Heb ook voor het andere voetbalforum gekozen omdat het daar leuker is dan VBL op FOK!. Jammer genoeg was ik ten tijden van de rel in Beijing, die heb ik live dus niet mee kunnen maken, maar wat ik heb begrepen sloeg Danny aardig de plank mis inderdaad.
Trouwens, ik heb al vaker heel af en toe in TOF gepost hoor.
Die is al oud.quote:
VBL is niet heel FOK! natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen, het kan me ook geen moer schelen. Vraag me alleen af, waarom je dan niet wegblijft, als Fok zo kut is.
Iig, Welcome back
Zoals ik zeg heb ik er niet veel van meegekregen. Het enige wat ik hoorde was dat fok zo kut isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
VBL is niet heel FOK! natuurlijk.
En danku.
Klopt, én goedquote:
Nee.Ik niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer Lions for lambs kijken?
Gisteren The Hurt Locker gekeken, is ook zeker de moeite waard, al moet je er natuurlijk wel van houden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... zonde. Moet een goede film zijn. Meryl StreepTom Cruise
Robert Redford
Ik ben benieuwd
Zeker zo'n romantische zeikfilm.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... zonde. Moet een goede film zijn. Meryl StreepTom Cruise
Robert Redford
Ik ben benieuwd
Dat ook.quote:
Oorlogsdrama.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker zo'n romantische zeikfilm.
metal doet het altijd goed hier.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry, geen inspiratie voor de pafipo.
neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
metal doet het altijd goed hier.
quote:
Betwijfel het. Gaat over de oorlog in Afghanistan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh nog erger![]()
maar veel kijkplezier straks
Bij de meeste, niet iedereenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
metal doet het altijd goed hier.
nou nou nou nouquote:
In mijn 'wereldje' is anders ook geen plaats voor metal. Behalve Metallica... maar, dat is meer hard rock.quote:
oké.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn 'wereldje' is anders ook geen plaats voor metal. Behalve Metallica... maar, dat is meer hard rock.
\m/quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan trek ik gelijk mn bikini aan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grapje tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan eisen wij foto's.
PaFiPo ofzo
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:57 schreef Redbaron het volgende:
ik doe gewoon mn spijkerbroek aan en een t shirt:P
dan kom ik langs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal 50 per paginaquote:
Ja en dat boeit mij dus niet , het is MIJN pafipo dinges, en dat moeten jullie dan maar weer accepterenquote:
Valt me dan eigenlijk wel weer tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ik in bikini rond ga lopen, mafklapper.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en dat boeit mij dus niet , het is MIJN pafipo dinges, en dat moeten jullie dan maar weer accepteren.
[..]
Valt me dan eigenlijk wel weer tegen.
dan moet ik snel naar dingen met korte mouwen gaan zoekenquote:
dat zit er helaas niet in, vind de baas niet tof denk ikquote:
Morgen?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef Kreator het volgende:
Zo. Tip: Als je bolognesesaus met zwarte olijven ziet staan....sla die dan over..
Haha, ja. Was het zelf eigenlijk al straal vergetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef Kreator het volgende:
Trouwens nog mijn berichtje gehad, Nath?.
Vermoeden had ik al. Maakte dus nix uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, ja. Was het zelf eigenlijk al straal vergeten
Haha, sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al. Maakte dus nix uit..
Kennelijk sta ik ergens in een msn-listing waar ze dat vanaf plukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb werkelijk nog nooit zo iemand op msn gehad
Onhandigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk sta ik ergens in een msn-listing waar ze dat vanaf plukken.. zo heel af en toe komt er dan zo'n kansloze langs...
Hart in Aktie, bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoe is t met dat "ramp" gezin?
al wat gehoord van Hart in Aktie?
Het tempo ligt de laatste tijd hoog hier jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Blawh het volgende:
Remco en Robin.
Geet wa snel hier.
Samzz en TGND trouwens.
Niks van gehoord nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoe is t met dat "ramp" gezin?
al wat gehoord van Hart in Aktie?
Heeey!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Blawh het volgende:
Remco en Robin.
Geet wa snel hier.
Samzz en TGND trouwens.
Uiteindelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks van gehoord nee.
Maar hun huis wordt gerenoveerdDát wil de gemeente dan wel weer betalen
Ze zitten nu in ieder geval in de helft van het huis, de andere helft wordt nog gerenoveerd, en uiteindelijk kunnen ze daar dan gewoon blijven wonen
??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Blawh het volgende:
Remco en Robin.
Geet wa snel hier.
Samzz en TGND trouwens.
Whehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zag je gitaar in een ander topic, niks mis met.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iets met S&G brabbelt.
* Blawh ouwe lurkert is.
Jewel maar ik geef dat niet toequote:
Ohquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iets met S&G brabbelt.
* Blawh ouwe lurkert is.
moet je de 2e site hebben die ik stuurde en dan ff zoeken op Bayern, dan die maar proberen... heb er zelf ook last van, NVS12 doet niksquote:
Naja ik bedoel, ik kijk wel eens in die topics ja.. maar ik vind het niet heel bijzonder en ik haat die lui die in zulke topics posten zo van : JAAA WAT EEN MOOI LICHAAM [insert username].quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jouw reputatie is zo sterk, dan kun je zoiets echt wel opbiechten.
eenschquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja ik bedoel, ik kijk wel eens in die topics ja.. maar ik vind het niet heel bijzonder en ik haat die lui die in zulke topics posten zo van : JAAA WAT EEN MOOI LICHAAM [insert username].
Ongeveer 10 foto's in 1 topic en de rest zijn fappers.
Noem je mij nu een fapper?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja ik bedoel, ik kijk wel eens in die topics ja.. maar ik vind het niet heel bijzonder en ik haat die lui die in zulke topics posten zo van : JAAA WAT EEN MOOI LICHAAM [insert username].
Je hebt gelijk, maar laat Blawh lekker fappenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Om de drie seconden stopt 'iequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
deze doet het redelijk: NO entertainme 4 en Web (Flash) 125
Don't flatter yourself too much please.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar laat Blawh lekker fappen
Ik heb het toch ook niet over mezelf?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Don't flatter yourself too much please.
Bayern won de eerste pot toch? Dan is 1 voldoende.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
1-0 Fiorentinanu moet Bayern er 2 maken...
Ja.quote:
owja, verkeerd gekeken; 1 is inderdaad genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bayern won de eerste pot toch? Dan is 1 voldoende.
Ja vrijdag Twente - Ado.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet nog 3 dagen werken. Wel een leuk vooruitzicht voor vrijdag..
Dat vraagt om uitleg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet nog 3 dagen werken. Wel een leuk vooruitzicht voor vrijdag..
Ajax - PSV 1-0 hoop ik.quote:
Hoe hypocriet kunnen sommige mensen zijn... Bij twente was hij een grote held, bij psv is hij de kneus.quote:
that's lifequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe hypocriet kunnen sommige mensen zijn... Bij twente was hij een grote held, bij psv is hij de kneus.
Ik heb hem nooit gemogen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe hypocriet kunnen sommige mensen zijn... Bij twente was hij een grote held, bij psv is hij de kneus.
Juist omdat ie voor PSV gekozen heeft..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want? Psv en twente zijn zo ongeveer bevriende ploegen die beiden aan de titel denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist omdat ie voor PSV gekozen heeft..
Nee, mij boeit het niet. Laat hem maar lekker PSV trainen
Dus dat is de reden dat je Twente steeds omlaag schopt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want? Psv en twente zijn zo ongeveer bevriende ploegen die beiden aan de titel denken
Ik schop twente niet omlaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dat is de reden dat je Twente steeds omlaag schopt?
Gerard halen we niet meer ofwel?quote:
Zal al wel dichtzittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gerard halen we niet meer ofwel?
2200 ja, en ik heb hongerquote:
je weet zelf hoe het is om goed te eten na n dag hard werken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Redbaron het volgende:
is er een dag dat je niet aan gerard denkt?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je weet zelf hoe het is om goed te eten na n dag hard werken!
3-2 Robben.quote:
Akkoord, maar zo lang je niet de hele dag op je gat zit valt dat wel mee dunkt me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar snackbar is niet echt goed eten
uhuh, maar tis wel lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Akkoord, maar zo lang je niet de hele dag op je gat zit valt dat wel mee dunkt me.
Ook dat is correct!quote:
hmmquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
In een 'tukkers' topic, met alleen maar Twentefans..
(en 1 heracles newbie)
Dat valt ook nog wa met.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
(en 1 heracles newbie)
Heuj. Hoe is het?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:38 schreef ACT-F het volgende:
Stelletje oude wijven, alweer bijna een topic vol
Eindelijk weer thuis, dus goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heuj. Hoe is het?
Lopen hier ook meninglozen (Lees: ajacieden)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
(en 1 heracles newbie)
Blij mee zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |