Sjezus stefan, dikke vetklep, en ja ik mag dat zeggen! ;-)quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bent sowieso een slechte verliezer ook al krijg je een rectificatie. Wie geschoren wordt moet stilzitten.
Omdat je het zelf ook bentquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Sjezus stefan, dikke vetklep, en ja ik mag dat zeggen! ;-)
Uhuh ... maar wel snel veranderen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Jian het volgende:
Wij tough guys kijken niet op een lettertje, dat blazen we zo weg als het moet
weggeblazen dus ....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh ... maar wel snel veranderen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef FaceFister het volgende:
Johan Vlemmix is echt te geniaal natuurlijk.
Wou je beweren dat het niet geniaal is dan wat hij doet? Constant in het nieuws komen met de meest krankzinnige onderwerpen, is het niet een reallifesoap dan is het wel een of andere uitvinding voor in de plee.quote:
Ook echt constant!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef FaceFister het volgende:
Wou je beweren dat het niet geniaal is dan wat hij doet? Constant in het nieuws komen met de meest krankzinnige onderwerpen, is het niet een reallifesoap dan is het wel een of andere uitvinding voor in de plee.
Tsja, hij komt er wel mee in het nieuws, het lukt hem toch keer op keerquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook echt constant!
Er gaat geen dag voorbij, wordt geen blad gedrukt, zonder aandacht voor Vlemmix. En altijd op zo'n manier dat je denkt: "De genialiteit van deze man is zo enorm en veelomvattend!"
Deze man schreef eerder zulke briljante stukken, onder meer over Volendam en de Palingsoapquote:
Wie dahaaaaaaaaaaan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze man schreef eerder zulke briljante stukken, onder meer over Volendam en de Palingsoap
Maar echt regelmatig? Dat valt toch reuze mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
Tsja, hij komt er wel mee in het nieuws, het lukt hem toch keer op keer
Dank u, mijn oude ogen konden het niet zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Marcel van Roosmalen staat erboven en fotografie van Clemens Rikken. Ook niet de minste.
Het is een heerlijk vilein stuk.
Bijna net zo huge en big als zijn miljoenen mega internationale internet broadcast.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
"De genialiteit van deze man is zo enorm en veelomvattend!"
Dat vond ik dus ook. "Schattig" is eerste woord dat ik wilde typen toen ik het gelezen had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
En ze laten die Vlemmix ergens nog aandoenlijk over komen ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |