je hebt gelijkquote:
preciesquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed punt, dat ie maar veel vriendjes en vriendinnetjes meeneemt.
stelletje krentenkniepersquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar meer kunnen ze hier niet betalen
te makkelijk deze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
17.00 is beter
krentenkniepers... schitterendquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
stelletje krentenkniepers
zoals mijn oma et zou zeggen
en mijn oma praat dan ook met een plat veluws accentquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krentenkniepers... schitterend
quote:
Daar kan ik me weinig bij voorstellen, maar het woord op zich is al geweldig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
en mijn oma praat dan ook met een plat veluws accent
dan is het helemaal geweldig
whehhehe ik weet niet beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar kan ik me weinig bij voorstellen, maar het woord op zich is al geweldig.
vriendjes, hoe minder vrouwen, hoe meer opbrengstquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed punt, dat ie maar veel vriendjes en vriendinnetjes meeneemt.
tis jouw rekening....quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
17.00 is beter
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendjes, hoe minder vrouwen, hoe meer opbrengst
[..]
tis jouw rekening....
Godverdomme, rot toch allemaal op met je kut openstaande rekeningen, we betalen wel hoor
echt, mensen die me bellen over een rekening van 24 euro
heb maar meteen gevraagd wanneer ONZE rekening van 27.640,32 betaald wordt
toen werd het stil aan de andere kant
precies!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet jouw toch aan de 40 uur laten komenquote:[..]
tis jouw rekening....
whehehequote:Godverdomme, rot toch allemaal op met je kut openstaande rekeningen, we betalen wel hoor
geen zorgen, dat gaat je ruim lukkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies!
[..]
ik moet jouw toch aan de 40 uur laten komen
dat zal je dan makkelijk halenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen zorgen, dat gaat je ruim lukken
denk dat ik uiteindelijk eerder tegen de 60-80 uur zal zitten, toch?
tenminste, als ik uiteindelijk echt de zaak moet runnen.....
altijd handig, dat soort weerwoord.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
tis jouw rekening....
Godverdomme, rot toch allemaal op met je kut openstaande rekeningen, we betalen wel hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
en nou belt die trut me dus weer
ik: ik heb u net gesproken...
zij: oh ja?
ik: ja, over een factuur van 24 euro. Ik vroeg nog wanneer onze factuur betaald zou worden, die is namelijk 1000 keer zo hoog
zij: oh..... ja.... hmmm... hoe kan dat nou...
Ik: dus als u het niet erg vind ga ik nu verder met mijn werkzaamheden, daag (en direct opgehangen.. ga nog geen minuut meer aan dat mens besteden)
WILMA JE BENT EEN STOMME TRUT die na 5 minuten al vergeten is wie ze net gebeld heeft
waar zit ze nou met haar hoofd?quote:
dat dit kan in nederlandquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
ik: ja, over een factuur van 24 euro. Ik vroeg nog wanneer onze factuur betaald zou worden, die is namelijk 1000 keer zo hoog
Ik: dus als u het niet erg vind ga ik nu verder met mijn werkzaamheden, daag (en direct opgehangen.. ga nog geen minuut meer aan dat mens besteden)
WILMA JE BENT EEN STOMME TRUT die na 5 minuten al vergeten is wie ze net gebeld heeft
Domme muts, prima vervangbaar voor een vuilnisbak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar zit ze nou met haar hoofd?
niet normaal vind ik dat, eigenlijk had ik haar leidinggevende moeten willen spreken
het viel haar ook niet in, ze zei echt.. oh ja? hmmm, vreemd... hoe kan dat nou?
je moet vragen of ze niet bij jullie wil komen werkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar zit ze nou met haar hoofd?
niet normaal vind ik dat, eigenlijk had ik haar leidinggevende moeten willen spreken
het viel haar ook niet in, ze zei echt.. oh ja? hmmm, vreemd... hoe kan dat nou?
Ze KAN niet werken, waarom vragen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet vragen of ze niet bij jullie wil komen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |