Doe je het stiekumquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb hongerIk heb 1 boterham op vandaag, maar om nou te gaan eten vind ik ook weer zo wat, die kleine mag nog niks
quote:
Zo ergquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijna einde van deze helse dag, ik heb zin om meteen mijn bed in te duiken.
quote:
En daar wacht Ian al op jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijna einde van deze helse dag, ik heb zin om meteen mijn bed in te duiken.
Ventje ligt op de bank....mama doet ff de keukendeur dicht...propt wat koekies naar binnen...tadaaaaaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, kinderen zijn niet gek. Wel eten, gewoon iets geurloos.
quote:
Das geen eten en geloof me minstens 4 pakken zo'n hongerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ventje ligt op de bank....mama doet ff de keukendeur dicht...propt wat koekies naar binnen...tadaaaaa
Ja, en dan mag ik het zelf weer repareren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
En daar wacht Ian al op je....Dat je maar wel de deur met een knal achter je dicht smijt op je werk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en dan mag ik het zelf weer repareren.
En dan word ik meteen gebeld of ik alle andere deuren ook meteen even kan smeren. Oid.
Ja, da's nou te laat hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
D. Laat maar, ik heb besloten je te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |