Doe je het stiekumquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb hongerIk heb 1 boterham op vandaag, maar om nou te gaan eten vind ik ook weer zo wat, die kleine mag nog niks
quote:
Zo ergquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijna einde van deze helse dag, ik heb zin om meteen mijn bed in te duiken.
quote:
En daar wacht Ian al op jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijna einde van deze helse dag, ik heb zin om meteen mijn bed in te duiken.
Ventje ligt op de bank....mama doet ff de keukendeur dicht...propt wat koekies naar binnen...tadaaaaaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, kinderen zijn niet gek. Wel eten, gewoon iets geurloos.
quote:
Das geen eten en geloof me minstens 4 pakken zo'n hongerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ventje ligt op de bank....mama doet ff de keukendeur dicht...propt wat koekies naar binnen...tadaaaaa
Ja, en dan mag ik het zelf weer repareren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
En daar wacht Ian al op je....Dat je maar wel de deur met een knal achter je dicht smijt op je werk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, en dan mag ik het zelf weer repareren.
En dan word ik meteen gebeld of ik alle andere deuren ook meteen even kan smeren. Oid.
Ja, da's nou te laat hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
D. Laat maar, ik heb besloten je te geloven
quote:
Da's weer een heul ander verhaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hoofddoek...werd tafelkleed....kom maar op
De kat zegt: dankuvriendelijk voor de tipquote:
Ah leuk, een succes dus. Daar zit je nou wel aan vast hèquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De kat zegt: dankuvriendelijk voor de tip
Het duurde even (de eerste 2 keer wist hij niet hoe snel hij van dat rare ding weg moest komen) maar bij nader inzien heeft die kleine toch niet echt heel grote problemen met die borstel
Hij gaat heul uitgebreid op schoot liggen enzo
A28? of A27 en dan A1?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeg naar huis willen en dan aansluiten in een file van Utrecht centrum tot en met Hoevelaken
Gatver filequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeg naar huis willen en dan aansluiten in een file van Utrecht centrum tot en met Hoevelaken
Kwart over vier thuis, ondanks file, ben je uberhaupt wel op je werk geweest?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
A28 stond volledig vol vanwege een ongeluk op de A1 bij Barneveld. 16 kilometer zo goed als stilstaan. Ik haat autorijden in Nederlandquote:
Het is zo ongeveer 1 van de vervelendste knooppunten in nederland...zelfs op zondagmiddag sta je bij hoevelaken in de filequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
A28 stond volledig vol vanwege een ongeluk op de A1 bij Barneveld. 16 kilometer zo goed als stilstaan. Ik haat autorijden in Nederland
Vanmorgen om half vier begonnen met werken, tussen de muziek door. Rond acht uur vertrokken naar kantoor, daar was ik om kwart voor tien (ook al file) en rond half drie vertrokken vanmiddag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwart over vier thuis, ondanks file, ben je uberhaupt wel op je werk geweest?
Jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah leuk, een succes dus. Daar zit je nou wel aan vast hè
En het vreemde is, je hoort het bijna nooit bij verkeersinformatie, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer 1 van de vervelendste knooppunten in nederland...zelfs op zondagmiddag sta je bij hoevelaken in de file
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die met de auto naar het werk gaanIk heb geen vriendinnen die fietsen voor mij kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee.....ze kwamen er ook pas na iets van 1 jaar ofzo achter dat de spitsstrook borden niet waren ingeschakeld...whahaha dat was zoooooooooooooo domquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En het vreemde is, je hoort het bijna nooit bij verkeersinformatie, onbegrijpelijk.
Dat is nou wat we je gisteren niet wilden vertellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik nou gewoon "normaal" met 'm lig te knuffelen op de bank heeft hij echt zo iets van:
"Euh, hallo?Borstel
"
Ja, maar dat was de A1, van Apeldoorn naar Deventer, daar kom ik dus nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee.....ze kwamen er ook pas na iets van 1 jaar ofzo achter dat de spitsstrook borden niet waren ingeschakeld...whahaha dat was zoooooooooooooo dom
Meestal wel ja, want?quote:
ghehehe....als ik de borstel pak ligt die dikke kat gelijk op de grond te rollenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nou wat we je gisteren niet wilden vertellen.
Hooked!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen die fietsen voor mij kopen
nee maar daar had wel de hele omgeving last vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat was de A1, van Apeldoorn naar Deventer, daar kom ik dus niet
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef D. het volgende:
Ik kon geen tafellaken vinden, dus heb een handdoek gepakt
Picsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef D. het volgende:
Ik kon geen tafellaken vinden, dus heb een handdoek gepakt
Neuh doe maar...en dan later gewoon nog 1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef D. het volgende:
Maar de foto is een beetje overbelicht door de zon. Zal ik 'm posten, of een keer een betere maken?
Geniale beesten zijn hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe....als ik de borstel pak ligt die dikke kat gelijk op de grond te rollen
Waarom geef ik nou weer toe?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh doe maar...en dan later gewoon nog 1
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom geef ik nou weer toe?
[ afbeelding ]
ik sla hem opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
QFT!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het de bedoeling dat we dit allemaal doen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, de zon schijnt nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, op z'n minst Disana moet nu ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Disana wilde dit, zodat ze kon lachen
Je hebt mooie wenkbrauwen voor zover ik het kan zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal niet! Jij zei dat je solidair wilde zijn met de Iraanse mannen in hoofddoekjes! Toen zei ik 'ik geloof er niks van!' en toen beloofde jij het bewijs te leveren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Disana wilde dit, zodat ze kon lachen
Op z'n minstquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, op z'n minst Disana moet nu ook
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt mooie wenkbrauwen voor zover ik het kan zien
Waar blijft die niqaabpicca, Disana?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Jij zei dat je solidair wilde zijn met de Iraanse mannen in hoofddoekjes! Toen zei ik 'ik geloof er niks van!' en toen beloofde jij het bewijs te leveren.
Het is alleen voor mannen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, op z'n minst Disana moet nu ook
Ik wil helemaal niet solidair zijn met iemandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Jij zei dat je solidair wilde zijn met de Iraanse mannen in hoofddoekjes! Toen zei ik 'ik geloof er niks van!' en toen beloofde jij het bewijs te leveren.
Ben pas bij de kapper geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt mooie wenkbrauwen voor zover ik het kan zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
Theedoekfoto's zijn zo 2007
[ afbeelding ]
Die heb ik dus op mijn eigen pc welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
dat ben jij????????quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Yasser!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Wel waar. Je zag mijn link en riep 'Dat wil ik ook!'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet solidair zijn met iemand
PM je email adres maar, ik heb er nog een paar honderd voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent inmiddels toegevoegd aan mn fokfotocollectie
Ja, maar...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel waar. Je zag mijn link en riep 'Dat wil ik ook!'.
Ghehehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
PM je email adres maar, ik heb er nog een paar honderd voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |