tja...normaal post er hier een of andere trut die dat ook steeds roept...maar die is nu waarschijnlijk druk met haar 'badkamer'...wat een zeikwijf is dat...nog half surinaams ookquote:
Ze is gevlucht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...normaal post er hier een of andere trut die dat ook steeds roept...maar die is nu waarschijnlijk druk met haar 'badkamer'...wat een zeikwijf is dat...nog half surinaams ook
door de lucht?quote:
Ik ken ook niet iedereen daar in Veldhoven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...normaal post er hier een of andere trut die dat ook steeds roept...maar die is nu waarschijnlijk druk met haar 'badkamer'...wat een zeikwijf is dat...nog half surinaams ook
Dat is nog wel de belangrijkste burger van Veldhoven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken ook niet iedereen daar in Veldhoven.
Mijn vriendin is voor mij de belangrijkste burger daar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:13 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dat is nog wel de belangrijkste burger van Veldhoven!
ken je er maar 1 dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin is voor mij de belangrijkste burger daar.
of je effe opzout naar veldhoven dan.quote:
het zit hier vol met taalnazi'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:15 schreef gniffie het volgende:
ijntheuvuh!
de binnenring of de buitenring?quote:
Nee? Zo veel mensen wonen er nou ook weer niet hoor. Durpquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef o.us het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in Friesland je weetzquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:15 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je vreemd ging...
Qua stadsgevoel Rotterdam > Eindhovenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee? Zo veel mensen wonen er nou ook weer niet hoor. Durp
Eigenlijk allebei.quote:
ik had het over Veldhoven jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Qua stadsgevoel Rotterdam > Eindhoven
Qua sfeergevoel Eindhoven > Rotterdam.
Daar ben ik gewoon eerlijk in, Rotterdam is meer een stad voor allochtone jongeren.
oh, ben jij d'r zo 1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eigenlijk allebei.
Van het weekend nog vreselijk vastgestaan op de binnenring.
En tussen Eindhoven en Son en Breugel was de doorstroming van het verkeer ook ver te zoeken.
Maar de Irish pub is wel gezellig!
Je moet wel de juiste plekken vinden in Rotterdam. Al die toeristen die naar Rotterdam-Zuid gaan voor Feyenoord, vind je het gek dat mensen het kut vinden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het over Veldhoven ja
En Rotterdam is m.i. wel de kutste stad van het land![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Rotterdam is m.i. wel de kutste stad van het land![]()
Ik ken Rotterdam goed genoeg om zeker te weten dat ik er geen kut aan vind.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste plekken vinden in Rotterdam. Al die toeristen die naar Rotterdam-Zuid gaan voor Feyenoord, vind je het gek dat mensen het kut vinden?
Rotterdam-Centrum is echt baas
[ afbeelding ]
Zo'n " Irish pubquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe een?
Irish pub
[..]
Eindhoven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |