www.polland.nl doet aan onderzoeken en enquetesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
En hoe kom je daar dan aan, als ik vragen mag?
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef minilot het volgende:
Werkt prima, mits je zin hebt om de eerste paar uur elke drie kwartier met een elektrische mixer de ijskristallen los te beuken.
Ik maak al twee jaar ijs zonder machine - het is een beetje een gedoe, maar het resultaat is prima.
Lees dit voor fijne tips:
http://www.davidlebovitz.(...)king_ice_crea_1.html
(Sowieso een geniaal blog, van een hippe, Amerikaanse pastry chef die in Parijs woont. Smullen!)
Lijkt mij lekker als je dat gaat proberen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil deze gaan proberen, vandaag nogIk hou jullie op de hoogte
Is een prima recept!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Ik wil deze gaan proberen, vandaag nogIk hou jullie op de hoogte
Nou moe - meld ik me aan, crasht mijn browser bij het invullen van de profielvragenlijst en nu kan ik niet inloggen! Ik heb geen wachtwoord gekregen en/of ingesteld, en als ik via de website een wachtwoord laat toesturen dan krijg ik een mailtje met de mededeling dat mijn wachtwoord " " is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
www.polland.nl doet aan onderzoeken en enquetes
Hmm. Bij mij doet hij het altijd goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou moe - meld ik me aan, crasht mijn browser bij het invullen van de profielvragenlijst en nu kan ik niet inloggen! Ik heb geen wachtwoord gekregen en/of ingesteld, en als ik via de website een wachtwoord laat toesturen dan krijg ik een mailtje met de mededeling dat mijn wachtwoord " " is.
![]()
Maar even een mailtje naar ze sturen!
't Is ganz nicht het seizoen! allicht dat onze onderbuurman-de-dure-groenteboer ze heeft, maar ik hou het liever een beetje bescheiden, we moeten nog op vakantie over drie wekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij mijn Dirk van de Broek waren er staaaaapels doosjes. En mijn groenteboer had ze vorige week ook gewoon. Maar ik beloof niks!
Snap ik - misschien dat er hier in de buurt gewoon een container van een boot was gevallen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is ganz nicht het seizoen! allicht dat onze onderbuurman-de-dure-groenteboer ze heeft, maar ik hou het liever een beetje bescheiden, we moeten nog op vakantie over drie weken
Doe's even ophouden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef minilot het volgende:
Het invoeren van 'bacon' en 'chocolate' als zoektermen bij Foodgawker zorgt voor bizar veel trek!
[ afbeelding ]
Bacon chocolate chip cookies
[ afbeelding ]
Bacon chocolate crunch bar
[ afbeelding ]
Dark chocolate bacon cupcakes
Ik word ook al een beetje misselijk bij het idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt me echt te goor voor woorden eigenlijk
Handige site. Ik blijk bijna veertien kilometer gelopen te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
6km! Zag er best indrukwekkend uit op afstandmeten.nl Dacht niet dat ik zo'n groot rondje had gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |