Ik laat natuurlijk geen snor groeien!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het begint er wel op te lijken, zoodje! pas maar op dat je niet straks achterin de 40 opeens bloedfanatiek bent en in een strak outfit door weer en wind met druppels in je snor 's avonds door het park draaft.
Ik kom wel voorbij rennen in mijn net afzichtelijke outfit. En dan roep jij 'pak hem, Jimmy'.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef Gellius het volgende:
Ik had er eigenlijk wel op gerekend dat je meeging met het uitlaten van Jimmy in het Vondelpark op de eerste mooie lentedag, IR.
Dieren zijn over het algemeen ook best oké. Probleem is alleen dat je geen afspraken met ze kunt maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, ik hou wel van honden, eigenlijk.
En de brieven van Paulus natuurlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
G, mag ik het hebben?
JAM, ik ga binnenkort eens mijn verzameling half afgemaakte brieven aan jou samenvatten in één brief die alle brieven overbodig gaat maken, behalve de brieven van Reve.
Inderdaad. Dat je vrijwillig de verplichting op je neemt om meerdere keren per dag met een hond rond te gaan lopen, alleen maar om dat beest in staat te stellen de wereld te vervuilen met z'n stront. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, honden zijn nog veel erger dan kinderen. Een kind zie ik mezelf later nog wel eens uitlaten, maar als ik ooit een hond uitlaat wil ik graag ontoerekeningsvatbaar verklaard worden.
Ja,- eigenlijk wist ik helemaal zo goed niet wat ik zeggen wilde. Ik neem het terug. Bij deze. Mijn excuus. Excuseer, excuseer.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef mane het volgende:
De brieven van Paulus. Drama queen.
Mag ik het hier publiceren, JAM? Ik bedoel: het is er mooi genoeg voor. Verder wil ik ook brieven.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
G, mag ik het hebben?
Ga je gang, G,- maar let wel op de typografie hè. Kleine lettertjes, dikgedrukte lettertjes, die komen er allemaal in voor!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mag ik het hier publiceren, JAM? Ik bedoel: het is er mooi genoeg voor. Verder wil ik ook brieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |