SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet de nieuwjaarszooi echt aanvegen?
dat dacht ik dus ookquote:Ik dacht dat dat werk voor de ophaaldienst was, echt waar
ja ik zei nog tegen mn man, dat wordt wel lastig met die test, maar hij zei ik heb al wat testjes gedaan, gaat allemaal prima. Hij woont hier ook al even, dat scheelt ookquote:Ik kan me bij jullie ook voorstellen dat jullie de vragen over kinderen en het consultatiebureau wel wisten. Dat zijn dingen waarin je je normaliter pas in verdiept als je ermee te maken krijgt.
Ik vind het toch knap van je man, want gisteren bleek dat heel wat autochtonen hier en in NWS een onvoldoende hadden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja
[..]
dat dacht ik dus ook
[..]
ja ik zei nog tegen mn man, dat wordt wel lastig met die test, maar hij zei ik heb al wat testjes gedaan, gaat allemaal prima. Hij woont hier ook al even, dat scheelt ook
Pas jij maar op, 't is mij een keer overkomen dat die slang gesmolten isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet het bijvullen, als ie er maar net onder staat. En laat je niet bang maken door allerlei doemscenario's over kokend heet water dat je hele huis door spuit en dat van de buren! En je broer ook niet!
Haha...mijn moeder moet zichzelf om de zoveel jaar bij de vreemdelingendienst melden...Hylarischquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja
[..]
dat dacht ik dus ook
[..]
ja ik zei nog tegen mn man, dat wordt wel lastig met die test, maar hij zei ik heb al wat testjes gedaan, gaat allemaal prima. Hij woont hier ook al even, dat scheelt ook
Nou, je ziet een dag later altijd van die veegkarretjes rondrijden, dus ik dacht echt dat we dat niet zelf hoefden te doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat je die nieuwjaarszooi moet aanvegen wist ik!
ik had een voldoende...net...maar ben dan ook maar voor de helft Nederlandsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap van je man, want gisteren bleek dat heel wat autochtonen hier en in NWS een onvoldoende hadden.
Zou het daaraan liggen, dat je familie niet al generaties lang in Nederland woont? Dat je dan meer oppikt ofzo terwijl wij dingen voor lief nemen? Geen idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had een voldoende...net...maar ben dan ook maar voor de helft Nederlands...Nouja....wel heel technisch gezien....maar ook voor de helft....
Dat zei ik dus ook tegen mn man, maar hij zei als je dan op straat loopt zie je voordat die wagen komt mensen aan het vegen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, je ziet een dag later altijd van die veegkarretjes rondrijden, dus ik dacht echt dat we dat niet zelf hoefden te doen.
Nee, niet verplicht, maar dat schijnt 'gebruikelijk' te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
Huh wat lees ik nou van Ian, ben je verplicht je nieuwjaarsrommel op te ruimen, staat dat in een wet of zoiets??/ dat wist ik niet.
Ik vind het vrij absurd hoor...dat ze daar zo moeilijk over doen...je bnet toch inwoner van dit land...ongeacht je nationaliteit.....moeilijk gedoequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen mn man, maar hij zei als je dan op straat loopt zie je voordat die wagen komt mensen aan het vegen zijn.
Nou, niet in onze buurt![]()
Laysa, ja laatst las ik dat als je 5 jr in NL woont dat je dan op de gemeenteraad mag stemmen. Vreemd, mijn man heeft geen stempas gehad. Maar ik ook niet huilie
Voor zo ver ik weet "moet" je dat zelf aanvegenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
Huh wat lees ik nou van Ian, ben je verplicht je nieuwjaarsrommel op te ruimen, staat dat in een wet of zoiets??/ dat wist ik niet.
Nein!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het vrij absurd hoor...dat ze daar zo moeilijk over doen...je bnet toch inwoner van dit land...ongeacht je nationaliteit.....moeilijk gedoe
Uiteraardquote:
Dat 'wijle' staat los van dat vuilniszak-incident neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
verderop woond mijn vriendin en wijle haar man gaf de volgende dag een vuilniszak aan alle jongens van de straat en ze moesten vegen en hij controleerde alles zo was de volgende dag de hele straat weer netjes schoon.
't Is wel wat raar, als je een papiertje op de grond gooit dan kun je een bekeuring krijgen, want dat mag niet. Zou het bij vuurwerk dan ook niet verplicht zijn om je eigen zooi op te ruimen, volgens de wet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet verplicht, maar dat schijnt 'gebruikelijk' te zijn.
io io io, io io io, io io io!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh!
Dat had ik dus ook.....meerdere malen...en op laatst moest dat vat vervangen wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus het typische: ik heb wel heet water, alleen de verwarmingen doen stom.
Ian ziet haar in gedachten altijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bestaat dat nog dan in deze tijd??/
uit een post van jouquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is wel wat raar, als je een papiertje op de grond gooit dan kun je een bekeuring krijgen, want dat mag niet. Zou het bij vuurwerk dan ook niet verplicht zijn om je eigen zooi op te ruimen, volgens de wet?
quote:Vraag 7
Het is nieuwjaarsdag. Tijdens de jaarwisseling hebben u en uw buren vuurwerk
afgestoken. Er ligt nu veel rotzooi op straat. Wat doet u?
Antwoord A is goed.
De gemeentereiniging veegt inderdaad af en toe de straat aan. Maar zeker na feestjes op
straat is het gebruikelijk zelf even alles aan te vegen.
vind het zielig voor je Meraquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Echt hè! Mag ik nog even doorklagen?
Ik heb nu het afgelopen half uur alweer DRIE telefoontjes gekregen met klachten over het werk van mijn collega's, en of ik het even op wil lossen!!!![]()
Grafprinter? Voor de PSV kist?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef Laysa het volgende:
Djeeesssss....wat een grafprinter....doet het niet
Heb je die dansers bij de Oscars nog gezien?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh!
Ik dacht dat jij iets soortgelijks voor elkaar kreeg een paar uur voor de vorige meet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die dansers bij de Oscars nog gezien?
Lui die echt dubbele salto's en spinnen in de lucht maken. Zonder trampoline of zo. Ongelooflijk, wat moeten daar honderden uren aan training in hebben gezeten. Ik ging ze bijna verdenken van trucage want het blijft toch Hollywood.
Neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Echt hè! Mag ik nog even doorklagen?
Ik denk dat ie dat een geruststellende gedachte vindt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef Gert het volgende:
Altijd al gevonden dat die Manu er te vroeg vandoor ging hè!
Speciale doodskist voor PSV-fans
Maar mocht het spannend worden vanavond Cc, dan kun je je broer het bovenstaande beloven voordat hij "dat enge kraantje" opendraait.
hahhha ja wie is het nou??? wie denkt er nu aan schaamhaar??quote:
Remlof.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhha ja wie is het nou??? wie denkt er nu aan schaamhaar??
Nee!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die dansers bij de Oscars nog gezien?
Lui die echt dubbele salto's en spinnen in de lucht maken. Zonder trampoline of zo. Ongelooflijk, wat moeten daar honderden uren aan training in hebben gezeten. Ik ging ze bijna verdenken van trucage want het blijft toch Hollywood.
De halve SC inmiddelsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhha ja wie is het nou??? wie denkt er nu aan schaamhaar??
Serieus hoor. De TT is een klein stukje uit een langere zin van Gert uit het vorige topiquequote:
En deed ze die in de kroeg?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee!Heb je een linkje?
Die vriendin van zaterdag, die kan dit dansje 24/7 doen en dat is hilarisch.![]()
Wat moet ze met haar in een pan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus hoor. De TT is een klein stukje uit een langere zin van Gert uit het vorige topique
"Ik zie haar in gedachten altijd uit haar pan gaan..." Zoiets
Ja hey wie komt er nu steeds met vage quotes?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
De zon heeft een dubieuze uitwerking op Remliebe
Ik vond het wel artistiek van mezelf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey wie komt er nu steeds met vage quotes?
Ah helemaal goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef Laysa het volgende:
Alles is goed gegaan met de jongste van kally en ze zijn lekker onderweg naar huis
Boef is vrij wegens goed gedragquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef Laysa het volgende:
Alles is goed gegaan met de jongste van kally en ze zijn lekker onderweg naar huis
Is er iemand wel geslaagd dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, rare vragen, ik ben dan ook gezakt met een 4.9
Aanzetten? Stond ie uit ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:29 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu ff mn hypermodus aanzetten![]()
Laturssss
Hahaha en kan ze ook álle stukjes? Ook dat roffeltje op het dijbeen?quote:
Als je met een 5,nogwat zakt dan ga ik er vanuit de rating van 0 tot 10 isquote:
Dat hele dansje?quote:
Ik kan die hele kuttest niet meer vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je met een 5,nogwat zakt dan ga ik er vanuit de rating van 0 tot 10 is
Niets in het leven is zeker
In je geschiedenis?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan die hele kuttest niet meer vinden
quote:- De grens voor zakken of slagen ligt bij het echte examen niet zo hoog als bij de Nationale Inburgering Test van Teleac, namelijk op 70% en niet op 80%.
Mijn vriend had 5,5 en kreeg de melding dat hij was ingeburgerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij moest je iets van 70 procent van de vragen goed hebben
6,5?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
van hier? Queenie
-edit- als een 6,5 goed genoeg is dan
Ik heb gezocht naar het maximaal te behalen cijfer, kon het niet vinden. Die 70 procent klopt in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend had 5,5 en kreeg de melding dat hij was ingeburgerd.
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar China. Wil niet naar China, dat is me te druk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een ruimte zal er overblijven als ook alle niet-ingeburgerde autochtonen het Hollandse veld moeten ruimen!
Dan mag mijn man blijven en moet ik wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een ruimte zal er overblijven als ook alle niet-ingeburgerde autochtonen het Hollandse veld moeten ruimen!
Zuruck in die Heimat mit dich!quote:
Heb je de 2e keer alle dingen die je goed had ook nog fout gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dikke lul, ik heb het nog een keer zitten doen en volledig andere dingen in zitten vullen en ik heb nogsteeds een 4,6? JE MOEDER IS NIET INGEBURGERDT KUDT TELEAC!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dikke lul, ik heb het nog een keer zitten doen en volledig andere dingen in zitten vullen en ik heb nogsteeds een 4,6?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij had ik de eerste keer ook een 4,6 toen ik @ random antwoorden in zat te rammen![]()
Hier is iets niet in de haak, scooby doo!
Ze doet het ook al honderd jaar. Sinds dat nummer er is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hele dansje?
En jij hebt dat niet stiekem gefilmd?
Nu ga ik alleen al om te zieken hier wonen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vol=vol?
Zodra er weer plaats is in NL worden er weer voldoendes uitgedeeld
Hij is geen inburgerking, dus dan houdt het op. Jammer maar helaas.quote:
Er moeten ergens puntjes op, ik weet alleen niet precies waar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zuruck in die Heimat mit dich!
Jaja, mein Deutsch ist sehr gut!
Uhuh, dus moet ik weg naar wáár? Want ik heb gewoon altijd mijn Nederlandsche nationaliteit behoudenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is geen inburgerking, dus dan houdt het op. Jammer maar helaas.
Laten we dan nog maar vlug even zwaaien. Nu kan het nog!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is geen inburgerking, dus dan houdt het op. Jammer maar helaas.
Je hebt in ieder geval overduidelijk je best voor me gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Laten we dan nog maar vlug even zwaaien. Nu kan het nog!
![]()
Das macht ja gahr nichts aus! Raus mit dir und deine Nationalität!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Uhuh, dus moet ik weg naar wáár? Want ik heb gewoon altijd mijn Nederlandsche nationaliteit behouden
Auf kein fall!11! Und jetzt ruhe im karton sonst rappelts in de kistequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Das macht ja gahr nichts aus! Raus mit dir und deine Nationalität!
Dat heeft ie vast van zijn moederquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Kally het volgende:
damn wat is mijn kind stoer,
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Kally het volgende:
Zo we zijn weer thuis, ging heel erg goed, damn wat is mijn kind stoer, bijna geen tranen, meteen drinken, en voor we er erg in hadden mochten we weer weg, nu ligt hij heerlijk zijn roes uit te slapen naast me op de bank![]()
Hij is 5, maar als je hem dan zo op dat bedje zietquote:
5 ís toch ook nog klein?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is 5, maar als je hem dan zo op dat bedje zietis hij echt nog wel klein
Och! Hij is óók klein.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is 5, maar als je hem dan zo op dat bedje zietis hij echt nog wel klein
Nee zijn speciale kinderbedjes, maar bedoelde toen hij wakker werd uit zijn verdoving, moest wel lachen hij greep naar zijn beker begon flink te lurken (dat dan weer wel van mamaquote:
Nou ja heb vrij genomen deze week dus hij mag wel ff lekker zielig doen bij mamaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Och! Hij is óók klein.
Hopelijk blijft die zich er zo makkelijk doorheen slaan. Pijnlijk hoor. N'och.
ahhhhhhh Kally, heb je ijsjes in huis gehaald, vooral die in dat plastic van 40 in een zak, raketjes is te zoet voor het slijm slikken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Kally het volgende:
Zo we zijn weer thuis, ging heel erg goed, damn wat is mijn kind stoer, bijna geen tranen, meteen drinken, en voor we er erg in hadden mochten we weer weg, nu ligt hij heerlijk zijn roes uit te slapen naast me op de bank![]()
Hij wil nog geen ijsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahhhhhhh Kally, heb je ijsjes in huis gehaald, vooral die in dat plastic van 40 in een zak, raketjes is te zoet voor het slijm slikken.
ach wat zal jij lekker rustig dagje hebben geef hem maar dikke vette knuf.
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil eigenlijk ook vrij, ben moe, wil slapen
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil eigenlijk ook vrij, ben moe, wil slapen
Tuurlijk wil hij wel ijs, als je hem maar een PS3 beloofd na tien ijsjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wil nog geen ijsmaar hij drinkt genoeg koud water en appelsap dus vooruit
Die hebben we alquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij wel ijs, als je hem maar een PS3 beloofd na tien ijsjes
Eerst kot op ordequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jij kunt slapen, maar ik moet nog even op een duf kantoor.
Nee wasda? Geen 18+ toch?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beloof hem dan iets anders, rijlessen of zo
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij krijgt van de week een kado, die mag hij zelf uitkiezen
Oke dan ga ik er van de week even voor kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ies tof spelZelfs Mera vond het
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ongelimiteerd? Daar ga je nog spijt van krijgen
Lang leve de vrieslolliesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahhhhhhh Kally, heb je ijsjes in huis gehaald, vooral die in dat plastic van 40 in een zak, raketjes is te zoet voor het slijm slikken.
ach wat zal jij lekker rustig dagje hebben geef hem maar dikke vette knuf.
Ksssst, naar je bedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij is wat dat betreft zo niet zijn moeder haha, hij kiest altijd iets goedkoops uit
Nou ja, een lang leven hebben ze niet echt bij jou denk ik?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lang leve de vrieslollies
[ afbeelding ]
zo dat is snel, gister veranderd en nu al binnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, hoe tof is dit, krijg mijn bankafschrift net hier op dit adres binnen
Heb het GISTEREN aan laten passen
Echt hèquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is snel, gister veranderd en nu al binnen
Mijn record is geloof ik 150 ofzo. Dus euhquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
oke ik help je wel ff Ian, ik post ff niks ga maar voor de 10
dit ga je niet menen he, 150, wat heb je in godensnaam gepost hahahquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn record is geloof ik 150 ofzo. Dus euh...
Nou. . . er liggen er nog een paar in de vriezer, al een jaartje? Of die nog goed zijn. . .quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, een lang leven hebben ze niet echt bij jou denk ik?
Die vond ik op Google. Teleac en inburgeringsquiz.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie alweer aan die test? Waar kan ik die eigelijk vinden?
Vast wel! 't Is gewoon water hèquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . er liggen er nog een paar in de vriezer, al een jaartje? Of die nog goed zijn. . .
Carrièrequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie alweer aan die test? Waar kan ik die eigelijk vinden?
Ik ook zoiets, met meer dan 100 door het slotjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn record is geloof ik 150 ofzo. Dus euh...
Ik gok 150 keer hetzelfdequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit ga je niet menen he, 150, wat heb je in godensnaam gepost hahah
Ah, daar is iemandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:10 schreef Marrije het volgende:
wat jij wil. . .
Wie had het over lol?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
En de lol is precies wat?
Gisteren gelezen. Raar verhaal. Roept toch de nodige vragen opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:
Meisje overlijdt na verwarren Wii-controller met pistool
Damn.
Roep ze eensquote:
Ik heb het gelezen. Noek heeft toch alleen maar een gitaar hè?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:
Meisje overlijdt na verwarren Wii-controller met pistool
Damn.
Nouhou, hoe weten ze dat ze het pistool verwarde met een wii-controller? En waarom schiet ze dan in haar buik en niet door de tv? Ze was maar drie, hoe kun je dan dingen verwarren waar je waarschijnlijk nog geen weet van hebt? Bijvoorbeeld.quote:
Gewoon een heel jonge suicide girl?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
Nouhou, hoe weten ze dat ze het pistool verwarde met een wii-controller? En waarom schiet ze dan in haar buik en niet door de tv? Ze was maar drie, hoe kun je dan dingen verwarren waar je waarschijnlijk nog geen weet van hebt? Bijvoorbeeld.
Waarom liet de man het wapen doorgeladen op tafel liggen?quote:
Dat is wel bewezen toch.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:31 schreef D. het volgende:
Heeft een 3-jarige wel genoeg kracht om een trekker over te halen?
Mogelijk een ongelukje waar ie zichzelf uit probeert te lullenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Dus jij denkt nu dat stiefpa het heeft geënsceneerd of lees ik je verkeerd?
Per ongeluk je stiefdochter in de buik schieten ... right.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef D. het volgende:
Mogelijk een ongelukje waar ie zichzelf uit probeert te lullen
Er was ooit een bug (ik geloof nun niet meer) dat als je voor je post ingeladen was nog een keer op invoeren klikte je dubbelposttequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat niet, je kunt niet twee exact dezelfde postings doen
Ik probeer het goede van de mens in te zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Per ongeluk je stiefdochter in de buik schieten ... right.
Er zijn zelfs stiefvaders die het expres doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Per ongeluk je stiefdochter in de buik schieten ... right.
Ik ga vooralsnog uit van een freak accident dat voorkomen had kunnen worden als stiefpa meer hersenen had gehad dan wel zijn hersenen beter had gebruikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:38 schreef D. het volgende:
Ik probeer het goede van de mens in te zien
Ok, mogelijk was ie het gehuil van dat kind zat
schijnt dat de kinderen beter kunnen rekenen dan de lerarenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Laysa het volgende:
Moest ik gewoon vandaag aan 2 collegaatjes die pedagogische wetenschappen studeren gaan uitleggen wat jenaplanonderwijs is![]()
Die opleidingen van tegenwoordig stellen ook geen flikker meer voor
Dat was wel duidelijk....je doet die studie...gaat vervolgens op een school overblijfjuf willen zijn..doet dat al ruim 1 jaar....en dan weet je niet wat voor inslag die school heeft en dat je kinderen in de groep van leeftijd verschillen en waarom dat is....quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:01 schreef Coos het volgende:
Hahahaa...vraagt die Turk net of ik bij hem wil komen werken.![]()
Zie je het voor je, met m'n hoofddoekie op.
Er staat bijna geen wind dus ik ga proberen of het lekker is in de tuin.quote:
geniet zequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Er staat bijna geen wind dus ik ga proberen of het lekker is in de tuin.
Hier achter glas is het erg lekker en dit weekend voelde het in mijn tuin bijna aan als hangmatweer. Gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef Coos het volgende:
Er staat bijna geen wind dus ik ga proberen of het lekker is in de tuin.
ik stimuleer er al weken op losquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier achter glas is het erg lekker en dit weekend voelde het in mijn tuin bijna aan als hangmatweer. Gaat de goede kant op.
Als extra stimulans weiger ik al een week handschoenen, sjaal en muts te dragen.
Tuurlijk. Maar je mag ook om vrouwen lachen he, anders is het discriminatiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
... maar je mag toch wel lachen:
http://www.soulradio.nl/luister/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
oh ff vraagje, gister was ik ergens en degene heeft ziggo, ook tv enzo daar zit de radio op, was er eem soulzender maar weet niet waar ik die op internet kan vinden, heeft iemand een idee of een andere internetradiozender met goede oude soulsongs??
Ja maar bij vrouwen staat het niet zo grappigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar je mag ook om vrouwen lachen he, anders is het discriminatie
Da's waarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar bij vrouwen staat het niet zo grappig
Als ik er eentje had liggen had ik een foto voor je gemaaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel in een hoofddoekje zien
Neem een tafelkleed, heb je meteen een hele burka.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er eentje had liggen had ik een foto voor je gemaakt
Oja, dat zou wel kunnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem een tafelkleed, heb je meteen een hele burka.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan maar een bakkie pleur voor bij het stofzuigen
Super dat t tot zover goed is verlopen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Kally het volgende:
tot zover?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Super dat t tot zover goed is verlopen!
Vannacht begint het grote drama pas ...quote:
Naja , je moet t de eerste dag altijd ff afwachten ,met koorts krijgen enzo, maar daar gaan we niet vanuit.quote:
Owquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vannacht begint het grote drama pas ...
Ik ook niet. Ik had als kind vaak angina, tot mijn neuspoliepen werden geknipt. Ik weet alleen nog dat ik heel veel ijs en cadeautjes kreeg.quote:
Ja dan moet ik hem om de 2 uur wakker maken om te drinkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vannacht begint het grote drama pas ...
Dat klinkt nog enger dan amandelenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
... tot mijn neuspoliepen werden geknipt.
O vergat een stuk tekst haha, en dat hij in mijn bed ligt vanacht dan ben ik lekker dichtbij, het gaat nog goed, geen koorts wel beetje misselijk maar hij drinkt goed dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan moet ik hem om de 2 uur wakker maken om te drinkenen flinke zetpil voor hij gaat slapen dan valt het hopelijk mee
Nou, gaat toch helemaal goed zo??Toppie!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O vergat een stuk tekst haha, en dat hj in mijn bed ligt vanacht dan ben ik lekker dichtbij, het gaat nog goed, geen koorts wel beetje misselijk maar hij drinkt goed dus
Ja hij zit nu lekker tv te kijken, heeft al zitten kleuren ook. Hij weigert alleen te praten dat doet pijn denkt hij, dus nu wijst hij, heerlijk een echte man dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, gaat toch helemaal goed zo??Toppie!!
quote:
Echt niet , ik qoute de video van Ianquote:
Doe het dan ook nietquote:
Welke post, foto's anders is het niet waarquote:
Kennelijk wel jaquote:
quote:
[RLS SC #598] Ik Zie Haar In Gedachten Altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke post, foto's anders is het niet waar
Nah D. beweert dat ik mezelf gequote heb maar ik wil bewijs, voorlopig is hij de enige die zichzelf quotequote:
Er staat bewijs jongedamequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah D. beweert dat ik mezelf gequote heb maar ik wil bewijs, voorlopig is hij de enige die zichzelf quote
En da's geen quotequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Kally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
[RLS SC #598] Ik Zie Haar In Gedachten Altijd
[/quoteDas geen foto
]
Ik knipper ook een keer met mijn ogen.quote:
Die bracht meteen een lachquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef Laysa het volgende:
Kally...dikke kusjekroel voor de grote kleine vent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal me aan mijn reet roesten ik heb nog geen fotoquote:
Dat hoort zo, da's om je ogen vochtig te houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik knipper ook een keer met mijn ogen.
zeikwijfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten ik heb nog geen foto
Jeeeejjjjquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die bracht meteen een lachen kusjekroel terug
Wij, of jij?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik zelden...maar nu toch echt ff...no offence enzulks...bietje onrustig geloof ik
Ikke natuurlijk........alles is opgeruimd.....niks te doen....alles gedaan wat ik moest doen....quote:
Nee en laat mij ff zeiken, was heftige ochtend voor me heur, al dat bloed op je kindquote:
Dan kun je lekker ontspannen nu, op Fokquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ikke natuurlijk........alles is opgeruimd.....niks te doen....alles gedaan wat ik moest doen....
Mijn ramen moeten gezeemdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ikke natuurlijk........alles is opgeruimd.....niks te doen....alles gedaan wat ik moest doen....
quote:
Nu weet ik nog niet of een screencap ook mag?quote:Nee en laat mij ff zeiken, was heftige ochtend voor me heur, al dat bloed op je kind
Wat snap jij niet van het woord nee???quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik nog niet of een screencap ook mag?
Dan gbruik je toch gewoon extra warm water?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
de mijne eik ook...maar dan moet het eerst wat warmer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |