ze zijn niet lastig te houdenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Faithfulness het volgende:
Ik begreep dat dwergkogelvisjes erg lastig te houden waren? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
En Stali, we begaan allemaal eens blunders... Zoals Perry al zegt, je doet het niet expres.. Beste met ze voor...
Ahhh! Dat gaat hem hier niet worden danquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ze zijn niet lastig te houden
ze zijn lastig te houden met andere vissen/garnalen omdat ze die verminken/opeten
ze hebben slakken nodig om hun 'snavel' klein te houden, zijn je slakken op dan beginnen ze aan je andere vissen en garnalen
in een speciaalaquarium dus geen probleem, voor een gezelschapsbak zou ik er niet aan beginnen
De dwergkogel vis is wel heel klein hoor, zag net de figure eight, wow die is pas groot en gaaf ! Maar ik ben verstandig en blijf het bij 1 dwergkogelvisje houden. Heb zoveel kleine appelslakken en voer wekelijks muggenlarven en tubiflex.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ze zijn niet lastig te houden
ze zijn lastig te houden met andere vissen/garnalen omdat ze die verminken/opeten
ze hebben slakken nodig om hun 'snavel' klein te houden, zijn je slakken op dan beginnen ze aan je andere vissen en garnalen
in een speciaalaquarium dus geen probleem, voor een gezelschapsbak zou ik er niet aan beginnen
ik heb er 5 stuks van maar ik blijf maar slakken zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:06 schreef Aaiphone het volgende:
Nu jullie het over slakken hebben trouwens. De Anatoma Helena, of zoiets, doen hun werk goed. Ik zie geen enkel slakje meer. Helemaal nergens. Voordat ik ze had waren er echt heel erg veel. Wat eten die beesten nu eigenlijk? Want ik zie geen slakjes maar deze blijven wel le ven....
ze zijn klein, maar vergis je niet hoeveel schade ze aan kunnen richten met hun kakenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De dwergkogel vis is wel heel klein hoor, zag net de figure eight, wow die is pas groot en gaaf ! Maar ik ben verstandig en blijf het bij 1 dwergkogelvisje houden. Heb zoveel kleine appelslakken en voer wekelijks muggenlarven en tubiflex.
Heb trouwens net de co2 fles van 2kilo opgehaald
minder voeren = minder slakkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er 5 stuks van maar ik blijf maar slakken zien.
Gek wordt ik er van
heb je nog planten over? Ik heb ook draadalg probleem. Maar met veel verversen is het zo goed als weg. Zoek nog wel wat plantenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef Trusten het volgende:
Hier iemand interesse in +- 20 Endlers (mannen en vrouwen). Het betreft Yellow Top Swords en N-klasse. Ik heb besloten om te stoppen met mijn aquarium (o.a. wegens steeds terugkomende draadalgplaag en aankomende renovatie van ons huis). Je mag ze gratis afhalen in De Ronde Venen (tussen Amsterdam en Utrecht).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Poecilia_wingei
Nee helaas, bijna alles is doodquote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Heb je nog planten over? Ik heb ook draadalg probleem. Maar met veel verversen is het zo goed als weg. Zoek nog wel wat planten
goed kut danquote:
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef Kreator het volgende:
Mijn aquarium is nog steeds leeg.. Maar wel helder. En klaar.
Spannennnnnnd! Foto's, foto's!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga zo naar de LFS mijn bodemgrond halenRed Bee Sand
Ben wel ongeveer 70 euro kwijtmaar als de resultaten ernaar zijn dan heb ik het er voor over
Vanmiddag dan beginnen met bak inrichten en indraaien
Pics ! Was zelf 88 euro kwijt voor 4 zakken zwart grind, unk !quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga zo naar de LFS mijn bodemgrond halenRed Bee Sand
Ben wel ongeveer 70 euro kwijtmaar als de resultaten ernaar zijn dan heb ik het er voor over
Vanmiddag dan beginnen met bak inrichten en indraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |