Blij dat jij het al getypt hebt, want ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
De Tros heeft gewoon gelijk. Het is niet een evenement waar objectieve berichtgeving noodzakelijk is. Er moet gewoon door ons gewonnen worden, en als er dan van die azijnpisser mee gaan die zichzelf enorme kennis toedicht, dan wordt het een kermis. De lol van het neersabelen van Sieneke en Vader Abraham, of denk je nu werkelijk dat het inhoudelijk correct geschreven zal worden? Journalisten gaan doorgaans met een plan met een onderwerp aan de gang.
En als de Tros de journalisten op sleeptouw gaat nemen, dan zou ik ook kiezen voor de mensen die positief schrijven.
Die pers betaalt zelf de vlucht, de overnachtingen en verblijfskosten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blij dat jij het al getypt hebt, want ik ben het helemaal met je eens.
Bovendien kost het feteren van die persmensen de Tros nog klauwen vol geld ook.
Ik snap het ook wel een béétje. Echt. Die bakken vol ellende zijn ook echt niet nodig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef lezzer het volgende:
Nou werk ik toevallig een heel klein beetje in een branche die wel wat met pers te maken heeft. Kost altijd extra geld.
Maar, buiten dat, die zuurpruimerij, daar zit toch geen mens op te wachten? Ik kan het me heel goed voorstellen hoor.
Maar wát moet er werken dan? Want zelf mogen we toch niet op Sieneke stemmen. Ook al komen er alleen maar jubelende verhalen van het persfront straks. En de TROS kan moeilijk ook alle buitenlandse pers gaan verbieden om een negatief woord over onze inzending te schrijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat er al een heleboel positieve (ESF-gerelateerd of niet) dingen door de pers van te voren kapot gemaakt zijn.
Wie weet werkt de aanpak van de Tros wel...
Hoort jouw kennis bij de wél toegewezen accreditaties?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef Ole het volgende:
Dem...
Is er al een 'vlag naar beneden hang smiey'?
Er zijn maar zo weinig kaartenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort jouw kennis bij de wél toegewezen accreditaties?
Bij een van die twee kranten dus? Zal wel niet he, als je het over een vlag naar beneden hang smiley hebt
Eurovisie Songfestival 2010quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef tong80 het volgende:
Wat ik begrepen heb waren de accreditaties voor De Gelderlander en één of ander vage internet-site.
Hun eigen weblog ja, songfestival.nlquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef tong80 het volgende:
Wat ik begrepen heb waren de accreditaties voor De Gelderlander en één of ander vage internet-site.
Van de Gelderlander bedoel je?quote:
quote:
quote:Het ANP krijgt als enige toestemming om een fotograaf naar Oslo te sturen. Daarnaast zijn alleen journalisten toegelaten van twee Nederlandse kranten, TV Gelderland en de speciale Songfestivalsite van de TROS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |