abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 maart 2010 @ 09:20:11 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78920065
quote:
De TROS heeft slechts enkele persaccreditaties voor Oslo verleend. Alle overige aanvragen zijn geweigerd wegens negatieve berichtgeving over Sieneke. De TROS wil in Oslo, waar het Eurovisie Songfestival gaat plaatsvinden, kunnen controleren wat er wordt gezegd en geschreven. Dit meldt de website gay.nl.

De TROS schrijft in een mail dat 'de TROS-directie heeft besloten het aantal journalisten dat wordt geaccrediteerd zeer te beperken’. Birgit Jansen van de TROS zegt: "Het is voor zowel Sieneke als de TROS de eerste keer en we willen Sieneke ook beschermen zodat ze niet door 30 camera’s geïnterviewd wordt straks in Oslo."

Een eerdere mail, aan iedere accreditatiekandidaat verstuurd, stond vol met suggesties voor hotels in Oslo en informatie over de show en pendelbussen voor de pers. Veel journalisten hebben na de mail van de TROS hotels geboekt. Jansen: "Het is hartstikke vervelend voor die mensen, maar wij hebben altijd gezegd dat ons het recht is voorbehouden om te weigeren."

Het Nederlandse persbureau ANP mag alleen een fotograaf sturen. Wel naar Oslo gaan twee Nederlandse kranten, de regionale omroep TV Gelderland en redactie van de songfestival-website van de TROS. Vorig jaar accepteerde de NOS nog ongeveer 60 accreditatieaanvragen.

bron: http://www.broadcastmagazine.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=605:tros-weigert-songfestival-journalisten&catid=45:nieuws
quote:
De TROS blijft eigenzinnig bezig bij de organisatie van het Songfestival. Na het aanstellen van Pierre Kartner voor het schrijven van een oubollig liedje en een slecht georganiseerde Nationale finale, weigert de omroep nu om journalisten toe te laten bij de Europeese finale in Oslo. Slechts enkele journalisten, waaronder die van hun eigen Songfestival-site, mogen mee.

De omroep heeft slechts enkele persaccreditaties voor Oslo verleend, meldt Gay.nl. Alle overige aanvragen zijn geweigerd, volgens de site wegens negatieve berichtgeving over Sieneke. De TROS wil in Oslo kunnen controleren wat er wordt gezegd en geschreven over het meisje.

Door de (negatieve) berichtgeving van de afgelopen maanden is de omroep voorzichtiger geworden en laat ze veel minder pers toe dan voorheen door de NOS werd toegestaan. Het is voor zowel Sieneke als de TROS de eerste keer en we willen Sieneke ook beschermen zodat ze niet door 30 camera’s geïnterviewd wordt straks in Oslo, zegt een woordvoerder van de omroep.

Het ANP krijgt als enige toestemming om een fotograaf naar Oslo te sturen. Daarnaast zijn alleen journalisten toegelaten van twee Nederlandse kranten, TV Gelderland en de speciale Songfestivalsite van de TROS. Vorig jaar accepteerde de NOS nog ongeveer 60 accreditatieaanvragen.

http://www.mediajournaal.nl/2010/03/09/tros-laat-weinig-journalisten-toe-bij-songfestival.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Paul op 09-03-2010 09:40:33 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  FOK!Babe dinsdag 9 maart 2010 @ 09:21:04 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78920087
Wat een bullshit. Als dat wijf geen zin heeft in de aandacht had ze niet moeten gaan.
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 maart 2010 @ 09:23:26 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78920139

Hoe verneuk je het nog meer
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 maart 2010 @ 09:25:05 #4
80791 crew  Paul
pi_78920172
Fiets schrijf je er een FP berichtje over
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:25:25 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78920177
Heel slimme actie van de Tros, er zal nu ongetwijfeld een stuk positiever geschreven worden over Sieneke en haar liedje. Als er een Nobelprijs voor de PR bestond, zou degene die dit bedacht heeft zeker kans maken!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 maart 2010 @ 09:26:05 #6
80791 crew  Paul
pi_78920202
Waarom faalt TROS overal in, het blijft maar doorgaan he
  Admin dinsdag 9 maart 2010 @ 09:29:19 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78920275
Dit is enorm triest
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_78920321
Censuur!

en wtf, is die Sieneke echt 17? Als iemand me had gezegd dat het een goed geconserveerde veertiger was had ik het ook geloofd
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:33:20 #9
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_78920379
Zullen we SunChaser op pad sturen voor een reportage?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:40:54 #10
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78920585
MILF TIME
Intelligent, but fucked up.
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 maart 2010 @ 09:48:31 #11
Toezicht is gezond!
pi_78920803
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef Paul het volgende:
Fiets schrijf je er een FP berichtje over
ik ben al beziggg
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_78920836
Sieneke
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 maart 2010 @ 10:10:30 #13
Toezicht is gezond!
pi_78921482
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 maart 2010 @ 10:11:45 #14
80791 crew  Paul
pi_78921522
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TROS weigert pers bij Songfestival

schandalig!
MET DANK AAN PAUL VOOR DE SUBMIT IDD SCHANDALIG DAT DAT MIST JA
pi_78921544
Wel sneu ja, wat blijft er over als je alle pers die ooit negatief over Sien was thuislaat

Ze zouden ook de hand in eigen boezem kunnen steken en beseffen dat de inzending gewoon niet heel goed lag/ligt bij de pers
pi_78922633
Wat een belachelijke beslissing is dit zeg.... wees blij dat er uberhaupt mensen aandacht aan je inzending willen besteden.... belachelijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:01:18 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78923059
Als we nou gewoon iedereen die hieraan mee heeft gewerkt in een vernietigingskamp stoppen, dan zie ik het nog gebeuren dat Engelen nederdalen om ons te trakteren op hemelse hymnes, wereldvrede en de langverwachte Messias.

Ik zweer het je.
Intelligent, but fucked up.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 maart 2010 @ 14:45:25 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_78930545
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef Frollo het volgende:
Heel slimme actie van de Tros, er zal nu ongetwijfeld een stuk positiever geschreven worden over Sieneke en haar liedje. Als er een Nobelprijs voor de PR bestond, zou degene die dit bedacht heeft zeker kans maken!

Dit slaat echt alles.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 14:52:31 #19
163650 Greys
pi_78930791
Grappig, want je kon/kunt ook via de officiële internationale Eurovision website accreditatie aanvragen.
Rechtstreeks bij de organisatie in Oslo daar dus. Zelfs voor fanclubs van de diverse artiesten.
En dan heeft de TROS er volgens mij geen kont mee te maken wie er wel of niet mag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78933122
Maar wellicht overleggen die ook weer of sturen die het doodleuk door naar de organisatie van het NSF van het land waar de journalisten vandaan komen?
pi_78933629
Nou als de TROS zo te keer gaat dan is ze niet alleen onrechtmatig bezig maar dan zou ik zeggen dan wordt de hele uitzending toch geboycot? De TROS huurt toch de zender voor de avond? Nou dan weigert het bedrijf die dat doet de TROS voor die avond de zender,wordt het helemaal niet uitgezonden en missen we ook niks en durf ik te wedden dat de TROS op haar beslissing terugkomt.
75 topics = FIN
pi_78933709
Tis idd wel een beetje sneu dat ze een positief geluid af proberen te dwingen. Zeker nu naar mijn idee de storm van kritiek aardig was gaan liggen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 16:14:43 #23
163650 Greys
pi_78933957
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wellicht overleggen die ook weer of sturen die het doodleuk door naar de organisatie van het NSF van het land waar de journalisten vandaan komen?
Ik kijk even op de site voor de pers:
http://www.eurovision.tv/page/press/accreditation
quote:
Your application will be reviewed by the Head of Press of the participating broadcaster of your country, or by the EBU if you come from a non-participating country. Please read the following information for PRESS and FANS.
Kortom, de TROS bepaalt gewoon écht alles.
Schandalig. Werkelijk

En die hotels in Oslo maar maandenlang speciaal kamers vrijhouden voor de pers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78934040
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kijk even op de site voor de pers:
http://www.eurovision.tv/page/press/accreditation
[..]

Kortom, de TROS bepaalt gewoon écht alles.
Schandalig. Werkelijk

En die hotels in Oslo maar maandenlang speciaal kamers vrijhouden voor de pers.
Nou ja dat dus, die lui sturen het dus alleen door en gaan niet zelf de aanvraag bekijken. Was ook wel beetje te verwachten, des te sneuer van de TROS
pi_78939315
De Tros heeft gewoon gelijk. Het is niet een evenement waar objectieve berichtgeving noodzakelijk is. Er moet gewoon door ons gewonnen worden, en als er dan van die azijnpisser mee gaan die zichzelf enorme kennis toedicht, dan wordt het een kermis. De lol van het neersabelen van Sieneke en Vader Abraham, of denk je nu werkelijk dat het inhoudelijk correct geschreven zal worden? Journalisten gaan doorgaans met een plan met een onderwerp aan de gang.
En als de Tros de journalisten op sleeptouw gaat nemen, dan zou ik ook kiezen voor de mensen die positief schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')