En jij hebt smaak?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:02 schreef WillFerrell het volgende:
WAT?! Lekker wijf is dat mang.
Exact!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
daar zit geen tiet of kont aan
Benno Larue materiaal
Kwalbert.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Meneer Albert Verlinde heeft inside information.
Was vanochtend op de radio.
Maar ik weet niet of ik er blij mee ben, er is iets mis met d'r hoofd.
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Maar ik weet niet of ik er blij mee ben, er is iets mis met d'r hoofd.
Het was of dat of een heel epistel schrijven over die graftak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uitspraken van JensenFaalt bijna net zo hard als "Balkenbende" en "Wolven in het Wouterbos"
Verlicht mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Mannen die op Nicolette geilen zijn ws pedoseksueel
Dus toch een mokkel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
I know, het is gewoon een lelijk mokkel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een zesjarig jongetje en de kop van een embryo
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...quote:
He kut ik ben het met je eens.quote:
Een embryo!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een zesjarig jongetje en de kop van een embryo
Nee, inderdaad geen borsten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...
Ben jij even blindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...
En toch is het Sex op Benen. Go figure.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
die verdwaalde kipfeltjes?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, inderdaad geen borsten.
[ afbeelding ]
Gianna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die verdwaalde kipfeltjes?
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
dat varieert!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gianna.Die scheert nooit haar grasmat.
Nee, maar strak is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat varieert!
Ik vind niet erg, ze heeft geen oerwoud
SEX met hoofdletters dan tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef Garisson72 het volgende:
En toch is het Sex op Benen. Go figure.
Tja, die wil ik ook wel een uurtje hurenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
die verdwaalde kipfeltjes?
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
Nicolette heeft iets 'spannends' over zichquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef In_Qontrol het volgende:
Ik vind haar zo lekker![]()
Geen supermodel ofzo, maar gewoon goed te doen
Met jou kan ik praten, G.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts vind ik Nicolette een mooi popje.
Ze heeft ook landbouwschool gedaan, dus ze weet hoe ze een kalf moet halen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef WillFerrell het volgende:
Met jou kan ik praten, G.
Altijd handig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze heeft ook landbouwschool gedaan, dus ze weet hoe ze een kalf moet halen..
het lichaam, of dat dotje op d'r vulvaquote:
Ze heeft te grote tetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het lichaam, of dat dotje op d'r vulva
Misschien kun je je gesprek over uitgezakte p0rn0hoeren elders voortzetten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
het lichaam, of dat dotje op d'r vulva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |