Ah, wat lief.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef Suko het volgende:
Maar C was blij met deze Reactie van S.![]()
[ afbeelding ]
Absosoluut, maar het ziet er best wel redelijk gunstig uit, maar ik zeg niks.......quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, wat lief.
(als iemand je zo aankijkt, dan smelt je toch helemaal!)
Ik weet wel dat Amira zich behoorlijk bekocht zal voelen als ze weet wat er zich al die tijd afspeelde en Christian als haar goede vriend zag.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:28 schreef Suko het volgende:
wat zijn jullie gedachten hierover,scenes uit de afl. van gisteravond:
Vervolg:
Pas op veel > Scans van roddelmagazines met foto's + spoilerteksten!
Met een slimme LUCY!
jawel, was leuk om te zien, en die muziek wist C van Syed, waar hij van hield. " Marc is Anglo-Indian meaning one of his parents are Indian and the other is Scottish. Marc is also homosexual. bronNee, die bruiloft had nooit mogen plaatsvinden, maar mams wil is wet, bijna heilig! Daar ga je niet tegenin, basta.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef Pugg het volgende:
Mijn nederige opinie is dat Syed een volbloed homo is, in het echte leven zou het me
ook niets verbazen, wat een maniertjes, die leer je zo maar niet aan volgens mij.
Gaat heel gewoontjes !
Eigenlijk (hoe leuk het er ook uitzag)
had die bruiloft nooit door mogen gaan.
Hoe dom kun je zijn als je man je niet aanraakt? en dan ineens hitsig is als hij een
nummertje op cd hoort ...........
En ik mis de Beale's !!!
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een heftige afl gister waar alleen stacey en max speeldenweten jullie wie nou de vader van haar baby is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Stees toen wist dat Archie ziek was ten tijd van de verkrachtingo bestraald was geweest ivm kanker, had ze zijn naam nooit genoemd denk ik, misschien is het wel gewoon vqn BRADLEY!Tja die brief die ze sneaky in Ryan's TAS stopte en deze er later er ook weer uithaalde, nee Jack niet TB, hij bevruchtte niet alle vouwen hoor...quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:07 schreef Pugg het volgende:
Toen Stacy het tegen Ronnie vertelde maakte die meteen duidelijk dat het nooit van haar
vader kon zijn, chemo gehad , dus onvruchtbaar.
Mocht het wel zo zijn is het wel een heel rare wending, waarom zou Stacy al die moeite
met die brief doen?
Wehehe, nee dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef Suko het volgende:
[..]
Als Stees toen wist dat Archie ziek was ten tijd van de verkrachtingo bestraald was geweest ivm kanker, had ze zijn naam nooit genoemd denk ik, misschien is het wel gewoon vqn BRADLEY!Tja die brief die ze sneaky in Ryan's TAS stopte en deze er later er ook weer uithaalde, nee Jack niet TB, hij bevruchtte niet alle vouwen hoor...
C Say it tegen S, you love me'; selfisch coward!
vooral de laatste scene, C IS HET GOED zat en terecht,
vervolg:
ja ik vind het ook zielig, ook geen pretje zo'n rol te spelen, daarvoor is hij een te grote hunk! Ronnie aan 't werk, nu.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wehehe, nee dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde gewoon dat ik hem zo zielig vind en hij geknuffeld moet worden. Ronny moet het niet zo snel opgeven. Zelfs in het ziekenhuisbed is het een stud. Wauw, what a man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio Times
[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 16-04-2010 12:14:02 ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:38 schreef Suko het volgende:
[..]
ja ik vind het ook zielig, ook geen pretje zo'n rol te spelen, daarvoor is hij een te grote hunk! Ronnie aan 't werk, nu.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |