abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81500351
Ik heb vanmiddag weer gekeken en toch weer zitten snikken wat betreft de scenes met en over de Masoodjes, blloody brijante teksten, ook de Bealtjes waren erg goed moet ik zeggen. bij Zaineb heb ik het gevoel dat niet het geloof, ergens op de achtergrond wel vaag aanwezig, hier een rol speelt maar bovenal wat men zal denken, zeggen, dat zegt ze zowat bij elke zin die ze uitkraamt, bekrompen mind en vooral kortzichtig en onvergefelijk, vreselijk! Nadat ze de kleren van S op straat had gesmeten,ze had eerder Syed eerst al dood gewenst in het ziekenhuis na z'n zelfmoordpoging om tenslotte hun hunhuwelijkfoto's in de fik te steken, de dolksteek voor Masood die net aan kwam rijden met Syed., op weg naar huis zag hiJ C met Alex of matt zols hij kennelijk eerder heette( hij is echt wel een leuke stoere vent)lopen, hoe verzin je het! Charmeur,, dat issie wel Masood ,wist bijna Jane te veroveren,wilde mee naar de VS ik hoop het wel ergens,nee, als het nog moglijk is moeten de Masoodjes bij elkaar blijven,onderdeel van de verhaallijn zal Z door een dal moeten, heel diep....Masood is al om. Ian gaat voor een baby voor Jane zorgen Joost mag weten hoe..... pffff, kortom het was weer ouderwets gezellie in EE.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:21:21 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81500530
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:16 schreef Suko het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gekeken en toch weer zitten snikken wat betreft de scenes met en over de Masoodjes, blloody brijante teksten, ook de Bealtjes waren erg goed moet ik zeggen. bij Zaineb heb ik het gevoel dat niet het geloof, ergens op de achtergrond wel vaag aanwezig, hier een rol speelt maar bovenal wat men zal denken, zeggen, dat zegt ze zowat bij elke zin die ze uitkraamt, bekrompen mind en vooral kortzichtig en onvergefelijk, vreselijk! Nadat ze de kleren van S op straat had gesmeten,ze had eerder Syed eerst al dood gewenst in het ziekenhuis na z'n zelfmoordpoging om tenslotte hun hunhuwelijkfoto's in de fik te steken, de dolksteek voor Masood die net aan kwam rijden met Syed., op weg naar huis zag hiJ C met Alex of matt zols hij kennelijk eerder heette( hij is echt wel een leuke stoere vent)lopen, hoe verzin je het! Charmeur,, dat issie wel Masood ,wist bijna Jane te veroveren,wilde mee naar de VS ik hoop het wel ergens,nee, als het nog moglijk is moeten de Masoodjes bij elkaar blijven,onderdeel van de verhaallijn zal Z door een dal moeten, heel diep....Masood is al om. Ian gaat voor een baby voor Jane zorgen Joost mag weten hoe..... pffff, kortom het was weer ouderwets gezellie in EE.
Klopt wat je zegt over de bekrompenheid en de angst voor wat anderen zullen zeggen, maar dat komt ook voort uit het geloof. De gemeenschap wijst het af, dus zij voldoet dan ook niet aan de normen van een gelovige.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81503189
ZE HOREN HET TE WETEN, ZE LEVEN IN HET WESTEN TENSLOTTE!

maandag 17 mei 2010 @ 06:55:29 #279
225540 Pugg
Friends forever
pi_81522417
Wat mij stoort is dat het zo uigeplozen is, terwijl b.v de diefstallen die Billy
pleegt ook belangrijk voor zo'n pleintje en andere lopende zaken word nauwelijks
aandacht aan besteed.
Die Danny krijg nu even nog wat airtime en whoops weg is ie weer.
Niet dat dat me raakt maar alles is een beetje overdreven of onderbelicht.
  maandag 17 mei 2010 @ 09:54:30 #280
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81524579
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef Suko het volgende:
ZE HOREN HET TE WETEN, ZE LEVEN IN HET WESTEN TENSLOTTE!

Ik heb alle delen gisteren bekeken. Wat benauwend. Bevestigt de sociale druk vanwege het geloof.
Vermenigvuldigd met het eigen trauma van Z en natuurlijk haar eigen persoonlijkheid. Vind het wel ook zielig voor haar, al kan ik haar soms door elkaar schudden en zeggen, het is je zoon, de zoon waar je zoveel van houdt, fuck Allah. (sorry ).
pi_81527831
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb alle delen gisteren bekeken. Wat benauwend. Bevestigt de sociale druk vanwege het geloof.
Vermenigvuldigd met het eigen trauma van Z en natuurlijk haar eigen persoonlijkheid. Vind het wel ook zielig voor haar, al kan ik haar soms door elkaar schudden en zeggen, het is je zoon, de zoon waar je zoveel van houdt, fuck Allah. (sorry ).
A, IK ook niet gedacht dat het zo erg was in de UK, zoals bekend hebben de schrijvers contact Gehad met diverse moslimorgnisaties.allemaal kennelijk zeer traditioneel, niets wllen aannemen, begrijpen etc etc.

Iemnd sCHReef iemand schreef onder dit clipje;'Lahore is probably the most "open" city in all of Pakistan. Many gays move there from Peshawar or Islnit dood!amabad or other cities if they can find work.' Maar dan nog wens je je eigen kind niet dood, dat vond ik veel te ver gaan van EE.Ik weet niet of dit ook helpt bij de aceptatie van een Gay-kind in dat milieu en dan doodleuk zeggen, zols Z eerder beweerde dat er geen gays zijn in Pakistan, de benaming Guy bestond al niet in Pakistan, dat is ronduit een leugen! een vette fout in het script, imo. Maar ik zou Z niet willen missen, ondanks de walgelijke teksten, ze speelt het wel verdomd goed. En Masood is met de acceptatie bezig, en zoonlief Tamwar is geweldig dat zijn dan weer pluspunten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 17-05-2010 11:51:48 ]
pi_81530938
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81531126
en meer spoilerlink

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 17-05-2010 13:33:42 ]
pi_81532015
Over Lucas;''EastEnders' Lucas: The camera can lie...video-interviewtje.
pi_81555581
Louise is ontvoerd en net wanneer Phil de politie belt komt ze veilig en wel thuis.
Ben: "Ik zal je nooit meer in de schuur opsluiten".
  dinsdag 18 mei 2010 @ 06:53:32 #286
225540 Pugg
Friends forever
pi_81566248
Wat een geschreeuw weer gisteren, vreselijk dat gesnauw naar elkaar.

Domme Roxy ,al die bleekstof gaat in haar hersenen zitten.

Kan iemand nog even vertellen sinds wanneer Phil die garage weer terug
heeft/er werkt?
pi_81570517
Masood repareert derits vanhet leren jack van Syed...wat goed van 'm, ik zag hem al vaker achter de naaimachine,

Zeer verwarrende spisode, alles door elkaar gemonteerd, ik snap er de ballen meer van, ik wet ook niet of FLIP
weer in de garage werkt.En Stees staat op knappen, natuurlijk zit Janine weer in de weg en Max is irritant.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:42:27 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81574934
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Wat een geschreeuw weer gisteren, vreselijk dat gesnauw naar elkaar.

Domme Roxy ,al die bleekstof gaat in haar hersenen zitten.

Kan iemand nog even vertellen sinds wanneer Phil die garage weer terug
heeft/er werkt?
Het verbaasde me ook, maar ik kan me vaag herinneren dat met de dood van Archie e.e.a. veranderd is, weet echter niet precies meer hoe of wat. Het was toch zo dat van Pat was? Hij heeft het op een of andere manier weer in handen gekregen. Was me toen ook niet echt duidelijk. Misschien weet iemand anders het nog.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:10:34 #289
225540 Pugg
Friends forever
pi_81578026
Precies, ook ik dacht dat Pat het gekocht had
pi_81580891
BEST KOMISCH, EIGENLIJK;
pi_81581493

someone should show this to Zainab
pi_81582868
Ik heb zo'n vermoeden wat er met Ben gaat gebeuren; misschien dat we dit kunnen verwachten.

Lucas: "God houdt niet van jongetjes zoals jij, daarom ga je vanaf nu doen wat de Bijbel zegt en braaf mijn kerkdiensten bijwonen; anders staat jou een zwaardere straf te wachten dan die Stella".
pi_81583089
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef J_TM het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden wat er met Ben gaat gebeuren; misschien dat we dit kunnen verwachten.

Lucas: "God houdt niet van jongetjes zoals jij, daarom ga je vanaf nu doen wat de Bijbel zegt en braaf mijn kerkdiensten bijwonen; anders staat jou een zwaardere straf te wachten dan die Stella".
Zou best eens kunnen, hij gaat er toch uit, maar dat zou te vrschrikkelijk zijn!Maar voor EE is niets te erg.....
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:32 #294
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81584709
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Suko het volgende:
BEST KOMISCH, EIGENLIJK;

Whehehe, heb iets anders van hem gezien, was ook leuk. Hij is echt goed die gast.
pi_81587870
jA , hij is echt leuk die Russel Peters , veel clips op YT.
Ook deze;
pi_81588729
SPOILER
pi_81588985
LIJKT er op dat je er mogelijk niet ver naast zat J_TM.
SPOILER
bron >>>>meer.
pi_81595208
Denise: "Jordan zweert op de Bijbel dat hij Louise niet heeft opgesloten en zegt dat God hem dood moge slaan als hij liegt".

Phil: "Als kind heb ik Grant in de kast onder de trap opgesloten omdat hij met mijn autootjes speelde".

Ben: "Ik heb (die fles drank) alleen maar gestolen om indruk te maken op Jordan".

En in de cliffhanger wordt Phil ervan weerhouden om bij "die Bijbelsmijter" langs te gaan als Lou eenmaal vertelt wie haar heeft gebrandmerkt.

[ Bericht 22% gewijzigd door J_TM op 19-05-2010 14:28:19 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:16:57 #299
225540 Pugg
Friends forever
pi_81624333
EastEnders star Marc Elliott has admitted that he has received homophobic abuse in the street over his gay storyline.

Over the past few months, viewers have seen the actor's alter ego Syed Masood struggling to come to terms with his sexuality after falling for caterer Christian Clarke (John Partridge).

Elliott has now confessed that there has been a mixed response to the long-running plot - with some fans embracing the story and others keen to voice their disapproval.

The 30-year-old commented: "Since playing Syed I have really got it in the neck when I'm out. A lot of people are supportive but there is still a huge amount of negativity."

Elliott said that he is able to laugh off the abuse, adding: "I haven't been threatened but there's a lot of cat-calling in the street. Any insult, I've had it thrown at me.

"It's an incredibly important part. In so many cultures being gay is still something swept under the carpet."

Bron: D S

Zieke zielen
pi_81630672
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef Pugg het volgende:
EastEnders star Marc Elliott has admitted that he has received homophobic abuse in the street over his gay storyline.

Over the past few months, viewers have seen the actor's alter ego Syed Masood struggling to come to terms with his sexuality after falling for caterer Christian Clarke (John Partridge).

Elliott has now confessed that there has been a mixed response to the long-running plot - with some fans embracing the story and others keen to voice their disapproval.

The 30-year-old commented: "Since playing Syed I have really got it in the neck when I'm out. A lot of people are supportive but there is still a huge amount of negativity."

Elliott said that he is able to laugh off the abuse, adding: "I haven't been threatened but there's a lot of cat-calling in the street. Any insult, I've had it thrown at me.

"It's an incredibly important part. In so many cultures being gay is still something swept under the carpet."

Bron: D S

Zieke zielen
ach wat ergerlijk....... spoilerlinkvan het DS-Forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')