abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 06:52:36 #226
225540 Pugg
Friends forever
pi_81118953
En arme Peter zijn hormonen maar achterna lopen .
pi_81120549
Nah volgens mij gooit Ronnie de fik erin (jack's club)gezien de laatste beelden, om jacks voor een Privé-kliniek te betalen.Zo dus Cen S is over?wat een einde, temidden van het gestuntel van die E20-groep. C zag ook op straat hoe S (NIET) reageerde op C '\n verwondingen, onverschillig, Mogelijk was die slappe houding van S de druppel voor C om er een punt achter te zetten. wat een schamele ontwikkeling, na zoveel tijd, bah.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 07-05-2010 11:29:29 ]
pi_81126214
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81154452
Leon is per SMS gedumpt en eist een verklaring, maar dan moet hij wel eerst Shiz zien te passeren ("Opzouten of moet ik soms harder knijpen ?"). Fatboy probeert hem te helpen door hem aan het hek vast te ketenen en via zijn pimpmobiel een Westlife-ballad over de speakers te laten knallen. Toevallig heeft Zsa Zsa een hekel aan Westlife en voor straf komt ze naar buiten met een honkbalknuppel die ze nog gebruikt ook. Leon wordt losgemaakt met een breekijzer (Shirley: "Het jongenskoor zoekt nog een sopraan") en in de kroeg flapt hij eruit dat Lucy geen miskraam heeft gehad maar een abortus. Peter is zwaar geschokt als blijkt dat Ian er ook van wist

Peter: "Het kan jou niks schelen (dat je onschuldigen raakt), zolang je maar krijgt wat je hebben wil".

Roxy: "Ik snap het niet, vorige week had je het nog over Sams borgsom, nu wil je ineens de prive-kliniek betalen".
Ronnie: "Het is het geld dat ik nog van pa krijg".

Ronnie laat de schade opmeten en schrikt van het kostenplaatje ("Drieduizend piek ?"); de deuren blijven dus dicht. Dan komt Billy langs; hij zoekt werk om zijn kinderen te onderhouden en lijkt ook hier bot te vangen, totdat hij een opdracht krijgt die niet te weigeren valt. Terwijl Ronnie Jack opzoekt om te vertellen dat de zaken slecht gaan staat de club op het punt om geroosterd te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 09-05-2010 15:09:31 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 07:33:27 #230
225540 Pugg
Friends forever
pi_81168547
quote:
Peter: "Het kan jou niks schelen (dat je onschuldigen raakt), zolang je maar krijgt wat je hebben wil".
Peter krijgt ballen, en zo hoort het ook tegen die bitch.
pi_81206013
The winners' list for the British Soap Awards 2010:
EastEnders wins best soap at British Soap Awards

SEXIEST MALE: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

SEXIEST FEMALE: MICHELLE KEEGAN – CORONATION STREET

BEST DRAMATIC PERFORMANCE FROM A YOUNG ACTOR OR ACTRESS: AMI METCALF - DOCTORS

BEST DRAMATIC PERFORMANCE
: LACEY TURNER - EASTENDERS

BEST ON-SCREEN PARTNERSHIP: JAN PEARSON & CHRISTOPHER WALKER - DOCTORS

VILLAIN OF THE YEAR
: LARRY LAMB - EASTENDERS

BEST NEWCOMER
: MARC ELLIOTT - EASTENDERS

LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD
: BETTY DRIVER (CORONATION STREET)

BEST COMEDY PERFORMANCE: CRAIG GAZEY – CORONATION STREET

BEST STORYLINE
: WHO KILLED ARCHIE (EASTENDERS)

BEST EXIT: CHARLIE CLEMENTS - EASTENDERS

SPECIAL ACHIEVEMENT AWARD: BILL LYONS (EMMERDALE).

SPECTACULAR SCENE OF THE YEAR: HOLLYOAKS – THE PARACHUTE JUMP

BEST SINGLE EPISODE: EASTENDERS – EASTENDERS LIVE

BEST ACTOR
: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

bron en Meer+info

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 09-05-2010 11:28:39 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 13:01:45 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81209042
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:23 schreef Suko het volgende:
The winners' list for the British Soap Awards 2010:
EastEnders wins best soap at British Soap Awards

SEXIEST MALE: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

SEXIEST FEMALE: MICHELLE KEEGAN – CORONATION STREET

BEST DRAMATIC PERFORMANCE FROM A YOUNG ACTOR OR ACTRESS: AMI METCALF - DOCTORS

BEST DRAMATIC PERFORMANCE
: LACEY TURNER - EASTENDERS

BEST ON-SCREEN PARTNERSHIP: JAN PEARSON & CHRISTOPHER WALKER - DOCTORS

VILLAIN OF THE YEAR
: LARRY LAMB - EASTENDERS

BEST NEWCOMER
: MARC ELLIOTT - EASTENDERS

LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD
: BETTY DRIVER (CORONATION STREET)

BEST COMEDY PERFORMANCE: CRAIG GAZEY – CORONATION STREET

BEST STORYLINE
: WHO KILLED ARCHIE (EASTENDERS)

BEST EXIT: CHARLIE CLEMENTS - EASTENDERS

SPECIAL ACHIEVEMENT AWARD: BILL LYONS (EMMERDALE).

SPECTACULAR SCENE OF THE YEAR: HOLLYOAKS – THE PARACHUTE JUMP

BEST SINGLE EPISODE: EASTENDERS – EASTENDERS LIVE

BEST ACTOR
: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

bron en Meer+info
Yayah...... Scottyboy, nouja boy , stud.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81209865
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yayah...... Scottyboy, nouja boy , stud.
Dacht ik wel dat je dat leuk zou vinden......
  zondag 9 mei 2010 @ 13:59:37 #234
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81211073
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef Suko het volgende:

[..]

Dacht ik wel dat je dat leuk zou vinden......
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81215603
gut ik heb zowaar wat lachmomenten gehad bij het kijken van EE vnmiddag. Shirley met een grote Kniptang om Leon te bvrijden terwijl ze zich afvroeg, nadat ze hem eerst ferm in z'n ballen kneep of het koor nog soprano's nodig had, oef! En zsa zsa(toch wel een leuk pittig karakertje met die knuppel, de bus zowat in elkaar sloeg, en bijnA Failboy z'n familiejuwelen aan gort timmerde, Lijkt me een betere naam dan Fatboy heerlijk! Billy, dat smoelwerk alleen al, verpest alles. Kannie nie wat krijgen met mede-looser Heather, zoiets als BLEATHER....of gewoon verdwijnen.Ronnie heeft nauurlijk Billy gekozen wetende dat hij er niks van kan qua electra....waardoor de tent in de hens fikt.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:18:32 #236
225540 Pugg
Friends forever
pi_81216000
Heet van de pen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81249545
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:18 schreef Pugg het volgende:
Heet van de pen
SPOILER
Mee eens, < qua eerste persoon
SPOILER
pi_81270938
Jack: "Ik heb er een pesthekel aan als mensen me buitensluiten".
Ronnie: "Wat bedoel je ?"
Jack: "Kom op zeg (ik ben niet achterlijk) ".
Ronnie: "Ik heb de club niet in de fik gestoken, waarom zou ik zoiets doen ? Die club betekent alles voor me".

En met de club zijn ook de verzekeringspapieren verbrand, niet geholpen door het feit dat Darren alles aan Max vertelt. Hoog tijd om eens een hartig woordje te wisselen met Billy en Ronnie ("Het is jouw schuld als Jack straks die kliniek kan vergeten").

Ondertussen lijkt Ben het bhangradansen te ontdekken en neemt Zainab een rigoureus besluit; haar gezin gaat verder met een zoon minder.
pi_81270970
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef J_TM het volgende:
Leon is per SMS gedumpt en eist een verklaring, maar dan moet hij wel eerst Shiz zien te passeren ("Opzouten of moet ik soms harder knijpen ?"). Fatboy probeert hem te helpen door hem aan het hek vast te ketenen en via zijn pimpmobiel een Westlife-ballad over de speakers te laten knallen. Toevallig heeft Zsa Zsa een hekel aan Westlife en voor straf komt ze naar buiten met een honkbalknuppel die ze nog gebruikt ook. Leon wordt losgemaakt met een breekijzer (Shirley: "Het jongenskoor zoekt nog een sopraan") en in de kroeg flapt hij eruit dat Lucy geen miskraam heeft gehad maar een abortus. Peter is zwaar geschokt als blijkt dat Ian er ook van wist

Roxy: "Ik snap het niet, vorige week had je het nog over Sams borgsom, nu wil je ineens de prive-kliniek betalen".
Ronnie: "Het is het geld dat ik nog van pa krijg".

Ronnie laat de schade opmeten en schrikt van het kostenplaatje ("Drieduizend piek ?"); de deuren blijven dus dicht. Dan komt Billy langs; hij zoekt werk om zijn kinderen te onderhouden en lijkt ook hier bot te vangen, totdat hij een opdracht krijgt die niet te weigeren valt. Terwijl Ronnie Jack opzoekt om te vertellen dat de zaken slecht gaan staat de club op het punt om geroosterd te worden.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:00:57 #240
225540 Pugg
Friends forever
pi_81284777
De volgende gaan ook:
SPOILER
pi_81285315
Het blijft een leuke man die Nitin Ganatra (Massood) LOOSE WOMEN.Tamwar speelt op dit moment een heldenrol,schijt aan wat mams wil en vindt en steunt Syed.......
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:54:27 #242
225540 Pugg
Friends forever
pi_81285764
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef Suko het volgende:
Het blijft een leuke man die Nitin Ganatra (Massood) LOOSE WOMEN.Tamwar speelt op dit moment een heldenrol,schijt aan wat mams wil en vindt en steunt Syed.......
pi_81291720
Nitin is that ipod ad!
pi_81296003
Clipje van gisteravond met Stambo zoals Syed hem nu kennelijk noemt:
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:36:46 #245
225540 Pugg
Friends forever
pi_81296525
Hij zegt echt: "Tambo" hij slist een beetje
pi_81310384
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:36 schreef Pugg het volgende:
Hij zegt echt: "Tambo" hij slist een beetje
Hij heeft echt wel een vreemd bekkie zoals jij al eerder constateerde, echt wel, verkeerde kronen of zo, of ooit een klap op z'n bekkie gehad, weet je veel.
  woensdag 12 mei 2010 @ 06:41:07 #247
225540 Pugg
Friends forever
pi_81327206
Er staat niets op mijn harddisc , was er geen uitzending gisteren?
pi_81327717
Nee ook niets gezien er was alleen een aftreedpeech van Brown+ritje naar de queen Zondag maar dan,

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 12-05-2010 08:30:05 ]
pi_81327813
VANAVOND zegt walfordWEB;Tuesday Episode Will Air Wednesday
pi_81335792
OOK OM 20.30 uur> Ned tijd BBCsite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')