abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:18:13 #51
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84799216
Het leven is soms kloten voor sommigen onder ons.
Ts respect voor het feit dat jij je verhaal wilt en kunt doen.
Ik kan en wil het dus niet.
Maar ik wens jou heel veel kracht toe.
En een ding..onthou dat probeer altijd te blijven lachen hoe zwaar en moeilijk ook!
Knuffel voor jou!

Je bent een goed mens!
Snollebolt
pi_84801718
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 01:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het leven is soms kloten voor sommigen onder ons.
Ts respect voor het feit dat jij je verhaal wilt en kunt doen.
Ik kan en wil het dus niet.
Maar ik wens jou heel veel kracht toe.
En een ding..onthou dat probeer altijd te blijven lachen hoe zwaar en moeilijk ook!
Knuffel voor jou!

Je bent een goed mens!
Ja en nee. Blijf inderdaad lachen als je lachen moet. Maar ga je niet groot houden. Geef ook alsjeblieft toe aan woede- en huilbuien. Dan wordt er maar raar naar je gekeken, pech. Als ik in de trein ineens heel verdrietig ben, dan ga ik gewoon zitten huilen. Altijd mensen die raar kijken, maar dan denk ik maar zo: als ik lach kijk je niet, en als ik huil, wel. Huilen hoort net zo bij het leven als lachen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:31:01 #53
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_84806276
Dat werkt niet, altijd blijven lachen. Veel te geforceerd. De bedoeling van de post van Zhe is goed, maar gevoelens moeten vaak geuit worden zoals ze zijn.

TO, sterkte gewenst.

[ Bericht 9% gewijzigd door Countess op 03-08-2010 16:56:32 ]
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:40:36 #54
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_84832621
Ik heb gelukkig nog geen ervaring met zulke situaties, en ook al had ik dat wel dan zou ik me nog niet kunnen verplaatsen in je want geen enkele situatie is hetzelfde. Ik vind het bewonderenswaardig dat je je zo ingezet hebt voor je vader en nu nog steeds voor je moeder. Het getuigt van kracht dat je doorgaat, op welke manier dan ook. Ik hoop dat je ondanks alle mindere herinneringen ook terug kunt kijken op mooie momenten.
Ik heb helaas niks meer voor je dan lege woorden maar wilde toch mijn medeleven tonen. Ik wens je heel veel kracht en sterkte, ik vind je een bijzonder mens, ook al ken ik je niet persoonlijk.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_84834530
Respect voor je. Echt waar.

Ben 22 en mijn vader is op dit moment terminaal en ik vind het heel knap dat je die zorg zo op je hebt genomen. Ik kan daar veel slechter mee omgaan. Vooral als je zo dicht erop zit wordt je met je neus op de feiten gedrukt en dat is heel confronterend. Het lijkt me ongelofelijk moeilijk om dat met 2 ouders mee te moeten maken. Sterkte.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:23:05 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84834951
Redelijk herkenbaar, ik ben ook thuis gebleven deels omdat bij thuiskomst bleek dat mijn moeder terminale longkanker had en ik voor mezelf had besloten dat ik niet weg kon gaan. Mijn vader is dan niet stervende op het moment maar ik heb wel zijn eenzaamheid meegemaakt en maak dat elke dag weer mee. Hij heeft gewoon geen lol meer in het leven en zou het volgens mij nog niet eens zo erg vinden om morgen ter plekke dood neer te vallen. Het is nu 3 jaar geleden dat ze is gestorven trouwens. Zeker respect voor de hoeveelheid aan verantwoording je op je hebt genomen en heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Ik ben overigens wel uit huis op het moment maar ga wel dagelijks langs voor en na mijn werk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:24:06 #57
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84834988
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:31 schreef Countess het volgende:
Dat werkt niet, altijd blijven lachen. Veel te geforceerd. De bedoeling van de post van Zhe is goed, maar gevoelens moeten vaak geuit worden zoals ze zijn.

TO, sterkte gewenst.
Uiteraard maar ik denk wel dat ts snapt wat ik ermee wil zeggen.
Snollebolt
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:24:27 #58
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84835010
veel meer dan "sterkte" heb ik niet te zeggen.

probeer er zoveel mogelijk te zijn voor mensen die je nodig hebben, maar loop jezelf niet voorbij. neem af en toe even afstand als je dat nodig hebt. Ze hebben niets aan je als jij niet af en toe wat tijd voor jezelf neemt.

sterkte
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:05:47 #59
307755 Draai_kont
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_85114890
Ik wil niet onrespectvol zijn, maar ik lees verder niets meer over je broer, welke je noemde in de openingspost.

Sterkte.
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
pi_88094207
Jongens!!

Ik heb even niet durven te reageren. Er zijn reacties geweest rond Maart 2010/Augustus 2010. Ik heb gemerkt dat toentertijd (augustus) dit topic weer ter sprake kwam.

Jullie willen bijna niet weten hoeveel ik aan jullie reacties heb gehad. Het heeft mij echt enorm goed gedaan.

Het gaat nu heel goed met m'n moeder en mij. Ja natuurlijk is ze nog steeds erg ziek. Alleen kan je kanker niet voorspellen.

Sinds een lange tijd ben ik echt de liefde van me leven tegen gekomen. Hopen dat het ook zo blijft! Ik ben zo'n mooi en lief meisje tegen gekomen. Ben echt sinds lange tijd weer gelukkig. Om het maar hard op te zeggen: ik ben door een diep dal gegaan..

Misschien voor mensen met hier geen ervaring mee. Ik ben op dit moment alleen maar leuke dingen aan het doen. Vakanties/weekend weg/concerten/stappen etc etc etc. Ik doe echt alleen maar leuke dingen. Mijn spaarrekening is ook bijna op. Maar ik heb wel geleefd. Zoals m'n vader!

Ik dank jullie echt voor jullie reacties. Heeft mij goed gedaan, en nog steeds. Nogmaals, ik heb even niet durven te reageren. Ik wilde aan andere dingen denken..

Dank Fok! !!!!!!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:33:46 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88094953
mooi dat het weer beter gaat :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_88179942
Top om te horen dat het beter met je gaat. Helaas heb ik mijn vader 2 weken geleden moeten begraven na een korte maar hele heftige aanraking met kanker. Kon me erg verplaatsen in je verhaal. Weet dat hij ergens die grote dingen in jouw leven meekrijgt. .

Probeer lekker leuke dingen te doen en er wat moois van te maken en sterkte met je moeder.
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:22:08 #63
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88180109
Heftig en herkenbaar. Toen mijn moeder borst kanker kreeg dacht ik ook dat ik straks 21 en wees zou zijn. Fijn dat het nu, naar omstandigheden, goed met je gaat!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_88220949
Echt fijn om te horen dat het ondanks alles goed met je gaat TS :) !
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_88235281
Sterkte, ik kan me niet voorstellen hoe het is om zo jong je familei te verliezen...
  dinsdag 2 november 2010 @ 01:14:45 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88235309
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 06:18 schreef Shivo het volgende:
Volgens mij kun je je verhaal beter op http://www.kankerpatient.net/ doen, dan op een forum vol met hitsige tieners en bijdehandte internethelden.
Flikker toch op, dat heeft dit topic wel bewezen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 november 2010 @ 01:23:27 #67
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_88235412
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 04:06 schreef heroftw het volgende:

[knip]

wow, indrukwekkend verhaal... ik zie het vaker van de andere kant (vanuit de zorgverlener), maar wat jij hebt gedaan voor je ouders mogen veel mensen een voorbeeld aan nemen (al vraag ik me af of jij zelf wel genoeg zorg hebt gekregen en krijgt als mantelverzorger).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_88235498
Lees het nu pas... allereerst fijn dat het beter gaat :) en niets anders dan heel veel respect voor jou TS :Y
pi_88235743
Fijn om te horen dat het leven je in ieder geval weer een beetje toelacht. De situatie met je ouders kan ik me wel wat van voorstellen, beide ouders zijn ook overleden ver voor hun tijd en mijn vader ook met longkanker. De verhalen over hoe het met je vader is gegaan komen me dan ook zeer bekend voor. Sterkte en hopelijk mag het leven je nog een hele tijd toelachen. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 02-11-2010 02:49:21 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 2 november 2010 @ 02:04:49 #70
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88235769
Wat een heftig verhaal TS... ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar respect voor wat je gedaan hebt voor je vader en sterkte met je moeder.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 2 november 2010 @ 02:46:17 #71
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88236052
Wat een indrukwekkend kloteverhaal zeg tussen alle rommel hier op fok.
Sterkte met wat je nog tegenmoet gaat, en weet dat je de liefde die je in je ouders steekt op een andere manier zeker terug zult krijgen.
pi_88236579
Sterkte met het verlies van je vader, en beterschap voor je moeder ;(
Game on!
pi_88238586
Fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat .En dat er iemand op je pad is gekomen waarmee je alles kunt delen .Heb je wel verdiend .
Heel veel geluk samen .
En sterkte met je moeder .

@martinus-
en weet dat je de liefde die je in je ouders steekt op een andere manier zeker terug zult krijgen.

*slik* Bijzonder mooi verwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')