Jimquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah o.k.
Ik vind dat Jim wel lekker is opgedroogd.En dit is ook wel een aardige nummer.. (ook fout zeker)
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat ik best een keer tussen Nick en Simon in zou willen kruipen zolang ze hun monden ergens anders voor gebruiken
Oh, spannend. Wanneer komt dat in de krant?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wie is Dick boonman?
net een ruim 2 uur durend diepteinterview met Eindhovens Dagblad gehad, zaterdag in uitgesproken.
Vanavond mijn afscheid als raadslid.
in mijn leven is niets zeker, maar ik acht de kans grootquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, spannend. Wanneer komt dat in de krant?
En kom jij definitief de 21ste?
Ja Nina Meyers wilde maar niet deaudquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
24 uur heb ik een seizoen gevolgd... was top... maar seizoen 2 en verder werd me allemaal iets te onrealistisch
okee, cool, zet ik je wel op de lijst (stroek, ik heb van jou ook nog geen mailquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in mijn leven is niets zeker, maar ik acht de kans groot
Ja, ik las het net op twitterquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
was een ingedikte versie met africa twist omdat de schrijvers een paar jaar terug gingen stakenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is er al een film?
Nee die heb ik ook niet gezien
die Jim klinkt als een krolse katquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah o.k.
Ik vind dat Jim wel lekker is opgedroogd.En dit is ook wel een aardige nummer.. (ook fout zeker)
![]()
Oepsquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef wonderer het volgende:
Vlinder, kom jij nou nog de 21ste? Je hebt nog niet teruggemaild
grijp je kans komende zaterdag staan ze in Zeeland N.Br. In de feesttent in het kader van de halfvastenfeesten aldaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat ik best een keer tussen Nick en Simon in zou willen kruipen zolang ze hun monden ergens anders voor gebruiken
Sancho heeft het al op de to do list gezetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in mijn leven is niets zeker, maar ik acht de kans groot
aan de opvolger wordt ook al gewerktquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
nu toch wel ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
okee, cool, zet ik je wel op de lijst (stroek, ik heb van jou ook nog geen mail)
Ja, nu welquote:
Ach een beetje uitgaan kan geen kwaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je wel tot rust komen...tenminste moet je niet elke nacht de hort op gaan... Zo had ik mijn burn out gekregen vroeger.
Nou ja, ik vind het wel handig om te weten hoeveel mensen er (ongeveer) komen in verband met de catering enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had niet begrepem dat we ons moesten inschrijven, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |