Mensen die een muziekstroming veroordelen gebaseerd opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Andere band, ander genre.
Ow wacht, metal is 1 pot nat natuurlijk, even vergeten.
Je moet er natuurlijk ook 'n beetje om kunnen lachen hae.. (hoewel het bij deze bewuste band wel steeds verder uit de hand liepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Biels het volgende:
Die titels ook van metalalbums. Puritanical Eurphoric Misanthropia? Doe normaal, schminkhomo's.
Artiesten is idd een groot woord ... ik vraag me af wat ze uberhaubt gedaan hebben in de tijden dat ze muziekles kregen... uit hun neus peuteren ofzo ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef aychelle het volgende:
ik lach om dit soort ''artiesten'' wat een regelrechte grafmuziek. Zelfs de wormen kunnen het niet aanhoren
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Artiesten is idd een groot woord ... ik vraag me af wat ze uberhaubt gedaan hebben in de tijden dat ze muziekles kregen... uit hun neus peuteren ofzo ?![]()
Als ze nou eens net zoveel aandacht gingen besteden aan hun muzikale vaardigheden en minder aandacht gingen geven aan de duivel dan klonkt het vast niet zo verrot!
Idd, het kost toch een half jaartje om zoveel spieren in je vingers te kweken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind het ook kut muziek, maar muzikale vaardigheden hebben ze toch echt wel.
Rot op, duurt 11 minuten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef sinadO het volgende:
Stelletje autisten, kijk dit:
En kijk het AF he, zooitje ADHD'ers.
Nou nou nou wat erg!! Ga je ook echt dood van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk flimpje dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof rap met metal te vergelijken is
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
Metal kut vinden omdat sommige bands zich raar kleden![]()
Wat een ongelofelijk kortzichtige kut reden
Trantor, 12,069 (1 F.E.)![]()
Accepteer ik, mag jij accepteren dat ik dimmu borgir baggermetal vind.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Stelletje graftakken, accepteer nu eens dat mensen een andere smaak hebben.MOEILIJK HE? INLEVEN IN MEER DAN 1 MUZIEKGENRE!!!!111!1!!!!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Denk eens na, dat is de sfeer en de styl die bij de muziek hoort, denk je echt dat zulks soort mensen dagelijks zo rondlopen? Nee, kijk maar naar Alice die loopt toch ook niet in zulks shit in het dagelijks leven.
Roken is lekker![]()
Okquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Accepteer ik, mag jij accepteren dat ik dimmu borgir baggermetal vind.
![]()
![]()
Ga eens lekker snijden vieze alto.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ook vandaag ben jij nog een trieste mongool met het IQ van een dode bakvis.
Met je lange haar.![]()
Lang haar kan er wel mooi uitzien hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga eens lekker snijden vieze alto.
Met je lange haar.
Roken is lekker![]()
Bij meisjes wel ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lang haar kan er wel mooi uitzien hoor.
![]()
Nigga please, stop the hating! ('t staat zelfs in je ondertitel)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!
[ afbeelding ]
knappe lui zeg! die wil ik boven m'n bed voor eindeloze nachtmerries
No ni MERGA! EH!!? NI VERGAA WEYY!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: