Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat het voor het overgrote meerendeel van de wereld kankerherrie is is er muzikaal niks indrukwekkends aan. In een abstract ritme een paar akkoorden aanslaan kan elke droplul. Ik heb altijd het idee bij metal dat mensen het sowieso wel cool vinden, gewoon omdat het metal is en ze alles rondom metal fijn, leuk en beter dan andere dingen moeten vinden.
Dacht al, heb ik eerder gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het plaatje is wel vaak van toepassing vandaag.
Heerlijk toch.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het plaatje is wel vaak van toepassing vandaag.
Ach er zijn heel veel kutbands die maar een paar akkoorden aanslaan en hun "solo's" bestaan uit 3 noten zo snel mogelijk achter elkaar spelen. De meeste metal blijft bagger. Slechts enkele metalbands hebben een eigen sound en doen meer dan dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.
Wat een kutpost.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Is dat Bert?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.
Ik ben geen enorme metalfan, maar wat jij zegt kun je over elk genre zeggen. De meerderheid zal natuurlijk nooit stuk voor stuk interessant zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.
Wat een zooi.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
arch enemy(kut zang, maar die solo's zijn echt niet 3 noten aanslaan)
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Naast de wat bekendere bands zijn er nog 10.000 andere kutbands die allemaal exact hetzelfde klinken (op de enkele uitzondering na). Nog meer hetzelfde dan andere artiesten in een ander willekeurig genre. In pop, jazz, hiphop, rock etc zit gewoonweg veel meer variatie. Metal heeft wel iets érgens in die grote teringzooi van kutbands maar je moet het wel weten te vinden dus ik begrijp de mensen die geen leuke metal kennen ook wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
arch enemy(kut zang, maar die solo's zijn echt niet 3 noten aanslaan)
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Geen van de bands die ik net plaats klinkt ook maar enigszins hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naast de wat bekendere bands zijn er nog 10.000 andere kutbands die allemaal exact hetzelfde klinken (op de enkele uitzondering na). Nog meer hetzelfde dan andere artiesten in een ander willekeurig genre. In pop, jazz, hiphop, rock etc zit gewoonweg veel meer variatie. Metal heeft wel iets érgens in die grote teringzooi van kutbands maar je moet het wel weten te vinden dus ik begrijp de mensen die geen leuke metal kennen ook wel.
Het grootste deel van muziek in het algemeen is kut. Wat is nou je punt?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat klinkt jij getergd zeg. Het lijkt wel alsof je 1 slechte ervaring heb gehad met metal of een metalfan en dat vervolgens breed uitmeet. Een uiterste totaal kromtrekken met jouw eigen misvattingen. Je begint al fout met "Eigenlijk".quote:Op maandag 8 maart 2010 23:46 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk zijn de enige mensen die continu metal luisteren de elitaire kneusjes die alleen luisteren omdat het het labeltje "metal" heeft en aan de andere kant compleet willekeurig andere bands aanwijzen met "DAT IZ NOT TRU METALZ!!1!1!shift" om interessant over te komen of zo.![]()
No way dat mensen zoveel metal leuk kunnen vinden. Een paar bands oké maar echt van die "metalheads" zijn gewoon niet serieus te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |