abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78915243
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Biels het volgende:

[..]

Omdat het voor het overgrote meerendeel van de wereld kankerherrie is is er muzikaal niks indrukwekkends aan. In een abstract ritme een paar akkoorden aanslaan kan elke droplul. Ik heb altijd het idee bij metal dat mensen het sowieso wel cool vinden, gewoon omdat het metal is en ze alles rondom metal fijn, leuk en beter dan andere dingen moeten vinden.
Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 8 maart 2010 @ 23:37:35 #52
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78915290
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ah Jahr00n.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:39:44 #53
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_78915354
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ah Jahr00n.
Het plaatje is wel vaak van toepassing vandaag.
pi_78915370
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Dacht al, heb ik eerder gezien
  maandag 8 maart 2010 @ 23:40:17 #55
289055 WillFerrell
pi_78915374
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Heerlijk toch.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78915454
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.
Ach er zijn heel veel kutbands die maar een paar akkoorden aanslaan en hun "solo's" bestaan uit 3 noten zo snel mogelijk achter elkaar spelen. De meeste metal blijft bagger. Slechts enkele metalbands hebben een eigen sound en doen meer dan dat.

De mensen die metal meteen als slecht bestempelen kan je ook niet helemaal ongelijk geven. Het meeste is namelijk wel slecht. En niet iedereen verdiept zich er zo veel in om ook echt de voor hun leuke bands eruit te kunnen halen.
pi_78915521
De meeste noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
pi_78915531
Kut OP, hun muziek is tof
  maandag 8 maart 2010 @ 23:45:58 #59
289055 WillFerrell
pi_78915548
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Wat een kutpost.
Allure_
Crack_
pi_78915566
Eigenlijk zijn de enige mensen die continu metal luisteren de elitaire kneusjes die alleen luisteren omdat het het labeltje "metal" heeft en aan de andere kant compleet willekeurig andere bands aanwijzen met "DAT IZ NOT TRU METALZ!!1!1!shift" om interessant over te komen of zo.

No way dat mensen zoveel metal leuk kunnen vinden. Een paar bands oké maar echt van die "metalheads" zijn gewoon niet serieus te nemen.
pi_78915572
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Wat een kutpost.
Mijn specialiteit
  maandag 8 maart 2010 @ 23:47:07 #62
289055 WillFerrell
pi_78915576
Ik ga pitten. Morgen weer dag.

Kusje, Will.
Allure_
Crack_
  maandag 8 maart 2010 @ 23:47:24 #63
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_78915586
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Is dat Bert?
pi_78915608
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Is dat Bert?
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Imitatie van Bert
pi_78915638
ach gothics... metalfans of emo's... ik schop ze allemaal neer zodra ik ze zie met hun domme kledij
  maandag 8 maart 2010 @ 23:51:03 #66
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_78915697
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.
pi_78915880
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:

[..]

Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
arch enemy(kut zang, maar die solo's zijn echt niet 3 noten aanslaan)
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
pi_78915926
quote:

[..]

Ik ben geen enorme metalfan, maar wat jij zegt kun je over elk genre zeggen. De meerderheid zal natuurlijk nooit stuk voor stuk interessant zijn.

Oh en @ de user boven me, je vergeet System of a Down. Hoe je het ook wend of keert, het is goede muziek
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:00:28 #69
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_78915986
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Wat een zooi.

Er zijn maar 2 gitaristen die een beetje kunnen spelen.
pi_78916169
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Naast de wat bekendere bands zijn er nog 10.000 andere kutbands die allemaal exact hetzelfde klinken (op de enkele uitzondering na). Nog meer hetzelfde dan andere artiesten in een ander willekeurig genre. In pop, jazz, hiphop, rock etc zit gewoonweg veel meer variatie. Metal heeft wel iets érgens in die grote teringzooi van kutbands maar je moet het wel weten te vinden dus ik begrijp de mensen die geen leuke metal kennen ook wel.
pi_78916700
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Naast de wat bekendere bands zijn er nog 10.000 andere kutbands die allemaal exact hetzelfde klinken (op de enkele uitzondering na). Nog meer hetzelfde dan andere artiesten in een ander willekeurig genre. In pop, jazz, hiphop, rock etc zit gewoonweg veel meer variatie. Metal heeft wel iets érgens in die grote teringzooi van kutbands maar je moet het wel weten te vinden dus ik begrijp de mensen die geen leuke metal kennen ook wel.
Geen van de bands die ik net plaats klinkt ook maar enigszins hetzelfde.
En maakt het feit dat mensen de goede muziek niet kennen het minderwaardige muziek? Totaal niet.
Daarnaast klinkt hiphop in mijn oren allemaal hetzelfde. En kom niet aan met de echte hiphop, want dat hebben ze al geprobeerd.
Waar haal jij trouwens die "tienduizenden" kutbands vandaan. Aangezien het grootste deel daarvan een select groepje underground aanhangers heeft, maar niet door veel mensen wordt gewaardeerd.
pi_78917018
Eerste 3 albums zijn heersch, daarna werd het jammerrrrr!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 00:39:51 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:43:57 #73
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_78917121
quote:

[..]

Het grootste deel van muziek in het algemeen is kut. Wat is nou je punt?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_78917837
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:46 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk zijn de enige mensen die continu metal luisteren de elitaire kneusjes die alleen luisteren omdat het het labeltje "metal" heeft en aan de andere kant compleet willekeurig andere bands aanwijzen met "DAT IZ NOT TRU METALZ!!1!1!shift" om interessant over te komen of zo.

No way dat mensen zoveel metal leuk kunnen vinden. Een paar bands oké maar echt van die "metalheads" zijn gewoon niet serieus te nemen.
Wat klinkt jij getergd zeg. Het lijkt wel alsof je 1 slechte ervaring heb gehad met metal of een metalfan en dat vervolgens breed uitmeet. Een uiterste totaal kromtrekken met jouw eigen misvattingen. Je begint al fout met "Eigenlijk".
Dus eigenlijk zijn de enige mensen die echt weten wat muziek de elitaire posters of fok die alleen posten omdat het "stoer" "gevat" en lekker "rebels" is om mensen met andere opvattingen, interresses, etc. te grond in te stampen en aan de andere kant compleet willekeurige andere stromingen aanwijzen met "ThAt i$ NoT TrU3 bRiTn3y sP34r$" om "anders" en "interessant over te komen of zo.

Sterf toch langzaam af en gun anderen gewoon hun ding. Dictator!!!
pi_78918696
Mourning Palace is wel een van de beste nummers ooit geschreven anders...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')