Om verwarring met psychiatrische patiënten die toevallig dezelfde naam hebben te voorkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef TUFKAL het volgende:
waarom moet iedereen zangeres X of zanger Y heten?
quote:
Dit wordt echt een hit, wat een heerlijk swingend nummertje.quote:
Fuck gast, ik zit te janken hierquote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef tho_Omas het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een emotioneel bericht van Marcello's zijde.
Kort doch ontroerend.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef tho_Omas het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
quote:marcellonr1 (uploader) zoek een leven gast
je spoort niet bij het Riagg daar
hoor je thuis
Sterkte Marcello, wij zijn er voor je.quote:marcellonr1 (uploader) neuk je moeder
kaqnkerrrrrrrrrrjoch
Precies wat ik nu ook voel, laat allemaal maar zitten. Wat heeft het allemaal nog voor zin nu, zo zonder Bruce.quote:
Het is zo jammer. Het was zo'n goeie gozer.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies wat ik nu ook voel, laat allemaal maar zitten. Wat heeft het allemaal nog voor zin nu, zo zonder Bruce.
Ik ga ook zeker heen, voor Bruce.quote:
Eind mei zou de clip volgens mij klaar zijn, het was iets met "In bad met Gabry". Klinkt al goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Fortitude het volgende:
Hoe zit het trouwens met de nieuwe Zanger Rinus. Einde van deze maand moet de nieuwe toch komen lijkt mij. Ik hoop het wel anders krijg ik weer afkickverschijnselen.
Jacuzzi. Das nog veel geiler.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eind mei zou de clip volgens mij klaar zijn, het was iets met "In bad met Gabry". Klinkt al goed.
En dat op dodenherdenking. Sterkte Marcelloquote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Met een nummer van meer dan vijf minuten. Wat een verademing in deze gehaaste maatschappij.
Op naar het volgende pareltje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Over 16 posts gaat dit topic eindelijk weg uit m'n AT
Mooi shirt heeft die ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Met een nummer van meer dan vijf minuten. Wat een verademing in deze gehaaste maatschappij.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jacuzzi. Das nog veel geiler.
[ afbeelding ]
Mwa zwaar onder Rinus zijn niveau. Toch weer mooi dat hij trouw blijft aan ons kleine kikkerlandje. Hij had ook met grote internationale sterren samen kunnen werken.
Mijn Hege reeks was ook goed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Inderdaad, enige goeie reeks in KLB
Valt best nog een topic over te maken met screenshots, ik had 4 weken geleden al met Zanger Rinus afgesproken dat hij in Cafe de Piraat aan de Silverlady zou vragen om een interview in de stoel bij de Silverlady. Hij zegt nu al elke week opnieuw dat hij het op vrijdag gaat vragen, maar er komt elke keer niks van terecht. Terechte klacht lijkt me.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zou eigenlijk nog een topic willen openen over de Silverlady, maar er is geen nieuw materiaal en volgens mij is zelfs haar hyves uit de lucht?
Geniaalquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Valt best nog een topic over te maken met screenshots, ik had 4 weken geleden al met Zanger Rinus afgesproken dat hij in Cafe de Piraat aan de Silverlady zou vragen om een interview in de stoel bij de Silverlady. Hij zegt nu al elke week opnieuw dat hij het op vrijdag gaat vragen, maar er komt elke keer niks van terecht. Terechte klacht lijkt me.
Ik heb zanger Rinus op Koninginnedag in het echt gezien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Valt best nog een topic over te maken met screenshots, ik had 4 weken geleden al met Zanger Rinus afgesproken dat hij in Cafe de Piraat aan de Silverlady zou vragen om een interview in de stoel bij de Silverlady. Hij zegt nu al elke week opnieuw dat hij het op vrijdag gaat vragen, maar er komt elke keer niks van terecht. Terechte klacht lijkt me.
Rot op. Deze reeks is heilig dus stop met hier te baggeren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb zanger Rinus op Koninginnedag in het echt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |