Ik mag deze gast echt niet. Hij doet me echt denken aan zo'n type die heel zijn leven heeft lopen kloten en nooit de moeite heeft gedaan om zich fatsoenlijk te ontwikkelen. Hij heeft net MAVO gehaald en is die toen gestopt omdat hij geen zin meer had. En nu probeert die op een Nick & Simon achtige manier nog geld af te troggelen van medezwakzinnige.quote:
Thanks ik kijk amper in ONZ. Dat nummer.quote:
Wat een heldenclip! Helaas worden de doorgroeimogelijkheden van deze zanger beperkt door zijn handicap. Anders had hij zomaar in een rijtje met Petro, Jan Koevoet, Die Alpis, Lorenzo en Rinus kunnen staan.quote:
"Ik moet het niet hebben van de Commissaris van de Koningin; ik moet het hebben van Jan met de pet."quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
Die man in die auto steeds in die clip van Gerjanne![]()
~~~~!
Goed om te zien dat de legendarische Wout van der Lei een nieuw nummer heeft, hij heeft zelfs al in de stoel bij de Silverlady gezeten
Super interview
Pracht al dat vrouwelijk schoon in die clip.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Lundegaard het volgende:
Eindelijk iemand die snapt dat er bij een goed liedje ook gewoon een goede clip moet zijn.![]()
Check die nieuwe van Gerrit Vos!![]()
![]()
Is Gerrit Vos familie van Wim Vos? Ook Gerrit zou eens in de stoel van Marijke moeten plaatsnemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Lundegaard het volgende:
Eindelijk iemand die snapt dat er bij een goed liedje ook gewoon een goede clip moet zijn.![]()
![]()
Marijke moet weer een keer terugkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is Gerrit Vos familie van Wim Vos? Ook Gerrit zou eens in de stoel van Marijke moeten plaatsnemen.
Ik denk van pauper voetballer Henk Vosquote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is Gerrit Vos familie van Wim Vos? Ook Gerrit zou eens in de stoel van Marijke moeten plaatsnemen.
Prachtig, een clip over een Afrikaans eiland opnemen bij de modderpoel van het woonwagenkamp. Zo geniaal dat alleen Gerrit Vos het kan verzinnen, dat doen weinig mensen hem na hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Lundegaard het volgende:
![]()
tuurlijk ondanks Jensen wil je dat niet missen. Gerda is ook een keizerin.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jensenmaar ik zal voor Anita en Ed speciaal kijken.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef Rectum het volgende:
Zangeres Anneke Mulder:
Bend![]()
![]()
Samen met Zangeres Jitske.
Nee man hij zegt gewoon dat het de nieuwe Rinus is. Zo arrogant is die niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
En hij noemt zichzelf "de nieuwe Rinus"
Wanneer jij fatsoenlijk Nederlands gaat schrijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:30 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Tering wanneer gaat die topic eens weg uit mijn AT
pleur dan gewoon op uit het topicquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:30 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Tering wanneer gaat die topic eens weg uit mijn AT
In mijn youtube inbox.quote:marcello
jij wou me inhuren
is goed stuur een mail met je gegevens
en ik neem contact met je op
over de mogelijkheden en de prijs
Dat zijn inderdaad de grootste toppers van de afgelopen tijd.quote:Op maandag 26 april 2010 14:00 schreef luckass het volgende:
Lorenzo - Eigen Feessie.
Tuut chips, flesje bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |