wat is het toch een dolle grappenmaker!quote:
beter zoek je dan wat nieuwe shitquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef Fortitude het volgende:
Beter linken jullie niet die oude shit die wel al 1000x gezien hebben.
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
beter zoek je dan wat nieuwe shit
quote:bedankt
berdankt voor je reactie
wat vond je zo goed aan mijn nummer
en wat vond je van de zang
groetjes marcello
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:36 schreef Fortitude het volgende:
Lol marcello stuurt me een berichtje op joeptjoep:
[..]
Ik ook.quote:bedankt
hoi roomboter
bedankt voor je reactie
wat vond je eigenlijk zo goed aan mijn nummer
en wat vo9nd je van de zang
groetjes marcello
Wat een heerlijke jongedame is die Marlous toch ookquote:Op zondag 11 april 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)st_door_Marlous.html
Joeptjoep @ 0:26. Voordat mods daar ook een ban op gaan zetten.
WTF DUET MET MARLOES OP HET EINDE.
graham's nummer x![]()
Hij heeft ook zijn groene broek aan in dat filmpje. Meestal heeft die zijn gele aan.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een heerlijke jongedame is die Marlous toch ook
Dat is nog eens een uithaal. Marcello doet me in deze video een beetje denken aan Roy Makaay met een drankprobleem. Zijn ferme neus komt ook goed naar voren.quote:
Wat een talent een die Marlous. En die douchescenequote:
joetjoep or it didnt happenquote:
Ik schrok toen ze zei: "kijk niet zo dom en haal die grijns maar weg." Dat was namelijk precies mijn gelaatsuitdrukking op dat moment.quote:
wat een talent! jammer dat het in het engels isquote:
Ik snap die Rinus welquote:
"Ik hou niet van jongens die me stalken".quote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Toch een kleine vermelding waard: Chaney.nl![]()
Wat een heerlijke manier om op te staan.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Toch een kleine vermelding waard: Chaney.nl![]()
Ik vind de levenslessen die ze erin verwerken voor spiritueel verdwaalde hindoe jongeren meer dan prachtigquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Omdat die zo in de smaak valt, nog meer Chatney.nl
Wat een heldenpost. Die eerste is ook goed, zie dat inzoom / uitzoom effect dan.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:35 schreef tho_Omas het volgende:
Hier, een geil pareltje van Herbie Young
En de nieuwe Zanger Lorenzo, pas 1 dag oud!
Echt hèquote:Op woensdag 14 april 2010 18:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat een heldenpost. Die eerste is ook goed, zie dat inzoom / uitzoom effect dan.En wat een geile mokkel.
[ afbeelding ]
En waar slaat dat filmen van die boom nou op.![]()
Wtf.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:42 schreef tho_Omas het volgende:
Anders dit wel. "Zanger Modest"
Ik denk dat ik de bodem van youtube geraakt heb.
Laat het al je veienden wel weten he.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echt hèHelemaal weer alles in 1 shot opnemen en toch tof proberen te doen door heel slecht op een boom in te zoomen
![]()
En hoe hij met zijn armen zwaait
Ik heb geen veiendenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Laat het al je veienden wel weten he.
Potverdikkeme wat een enorme koning is het tochquote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gewoon gebleven, hij praat gewoon nog met zijn fans
Hoelang heb je er echt naar gekeken dan? Ik heb hem inmiddels al 10x gezien.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef flipsen het volgende:
Kut, ik moet dus bekennen dat ik meer dan 2 minuten hiernaar heb gekeken...
En wat een topperquote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef Fortitude het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=Lorenzo%20Zanger&uni=3
Wtf er zijn best wel veel Zanger Lorenzo's.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een heerlijke zomerse plaat met dito meisjes
"alle meisjes in een bikini"
Tja logisch, hij is duidelijk een directe concurrent. Zelfde stijl enzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus die Zanger Lorenzo niet kan waarderen
Arrogante zak geworden sinds wij zijn bekendheid hebben gecreëerdquote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn succes is te groot, hij moet wel een beetje arrogant zijn anders heeft die geen leven meer. Dat van Zanger Lorenzo is wel zwakjes. Maar om nou de man die ons "Hey Marloes" en "He Kastelein" af te gaan zeiken gaat toch echt te ver.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Arrogante zak geworden sinds wij zijn bekendheid hebben gecreëerd
Dit soort kleine dingetjes stapelen zich steeds verder op, hij is niet meer wie hij was. Dit is niet mijn Rinus. Je merkt duidelijk dat het management tussen hem de fan staat, het contact is niet zo direct meer als het ooit was.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zijn succes is te groot, hij moet wel een beetje arrogant zijn anders heeft die geen leven meer. Dat van Zanger Lorenzo is wel zwakjes. Maar om nou de man die ons "Hey Marloes" en "He Kastelein" af te gaan zeiken gaat toch echt te ver.
Hij zou ons eeuwig dankbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Arrogante zak geworden sinds wij zijn bekendheid hebben gecreëerd
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Tja logisch, hij is duidelijk een directe concurrent. Zelfde stijl enzo.![]()
Ik kan niet wachten met Gabry in de jacuzzi.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
De nieuwe Marcello is uit! Hij is helemaal super!![]()
Jij hebt de msn van Zanger Rinus!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij superleuk is, maar die optie staat er niet bijquote:Op woensdag 14 april 2010 23:33 schreef Fortitude het volgende:
Waarom raten jullie hem niet als "Leuk".![]()
![]()
Mooi nummer hoor, recht in mijn zielquote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
De nieuwe Marcello is uit! Hij is helemaal super!![]()
Jouw woorden?quote:mufc87 Dit nummer heeft mij in mijn jeugd betoverd, de mooie warme kwetsbare stem van Louis Armstrong had een grote indruk op mij achter gelaten. Ik weet niet of het kwam omdat ik een kind was of niet, maar dat gevoel heb ik nimmer meer ervaren.
Tot vandaag. Wat een fantastische cover. De kwetsbaarheid, de breekbaarheid. Je hebt mij in mijn ziel geraakt, iets wat Louis Armstrong tot op heden alleen gelukt was. Chapeau! Ga zo door! Je kan een hele grote worden!!!
Geweldige filmpjes trouwens op jouw YouTube account, ik zie dat jij een goede muzieksmaak hebt.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, ik mag helemaal niet meer reageren. Tijd om de Silverlady van stal te halen.
Bazennummer in een nieuw jasjequote:
jawel, 100%!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef tho_Omas het volgende:
Zanger Danny covert Rinus op zijn eigen, excentrieke wijze.
Zanger Cees heeft een exotisch plaatje opgenomen. Aanrader voor de zomeravond!
Dit nummer heeft Klazina opgedragen aan Pieter-utd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |