Memories kijken.quote:
ik kijk het ookquote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Memories kijken.
Maar als vrouw kan ik natuurlijk tegelijkertijd FOK!ken.
Ik volg Bones, Fok! en Twitterquote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Memories kijken.
ik ook memorie's kijken, maar ondertussen aioli maken, kalamaris gebakken en daarna eten en telefonerenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Memories kijken.
op de foto die je had gepost vond ik je er nou niet bepaald overgewichterig uitzienquote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Aure het volgende:
Jeej ik kan weer op Fok! Echt zo stom, soms kan ik niet op het forum komen
Oh en hier staat ook Bones open ik ben paaseitjes aan t snoepen terwijl ik eigenlijk wil afvallen.. niet handig
Ik schoot ff vol bij Lia & Claudequote:
Haha ben niet heul dik hoor, maar voor t mooie mag er wel een beetje afquote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op de foto die je had gepost vond ik je er nou niet bepaald overgewichterig uitziengewoon een lekker wief
![]()
Inderdaad. Verdrietig is dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schoot ff vol bij Lia & Claude![]()
![]()
Die 2 zijn gemaakt voor elkaar, jammer dat het niet gelukt is.
ech niequote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ben niet heul dik hoor, maar voor t mooie mag er wel een beetje af
awwwwwquote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij mag er ook wel een kilo of 10 af heur maar ben gewoon te zwak
Is niet veel andersquote:
Spierrrrrrrrmassaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
van sporten hoef je niet af te vallen (in de zin van gewicht verliezen)
er zijn ook genoeg sporten waarbij je zwaarder wordt.
Dat dan weer wel. Maar geloof dat verhaal van griep echt niet.quote:
ze klonk wel behoorlijk grieperig en dat icm haar leeftijd...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar geloof dat verhaal van griep echt niet.
Nu weten we niet hoe het is afgelopen
Pissaladiere is een franse uientaart met gistbodem, een berg gecarameliseerde ui met een snuf tijm en wat peper, ansjovisjes en olijven. Maar omdat mijn tederbeminde niet zo van de ansjovis is, hadden we nu enkel olijven op de ui. Lekker hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat is een late lunch CFWat is pissaladiere-style?
Ja, hoe is het met Elf?
Lekker stinken, johquote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
Niet my cup of tea, die berg ui met olijven en ansjovis.
Ik zag het net in Wat Lees Je Nu.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker stinken, joh
Ohhh, ik ben zo'n leuk boek aan het lezen!
[ afbeelding ]
ik vind het zo leuk dat ik nou eens al die cultuurgebonden grappen snapNormaal mis ik meestal vanalles, als het gaat om referenties aan film of muziek. Maar dit ken ik nog. En het is nota bene helemaal geen akelig boek a la Siebelink!
Nou, ik vond het wel heel akelig. Maar los daarvan zijn die boeken van Siebelink vaak ook wat somber, met de mannen in zwarte pakken. En dat is dit boek niet, het is heel leuk en fris geschreven, beschrijft de argeloosheid waarmee een twaalfjarige zulke zware materie ervaart.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zag het net in Wat Lees Je Nu.
Lijkt me interessant!
Siebelink vond ik nogal saai eigenlijk. Ik voelde dat beklemmende waarmee iedereen dweepte, helemáál niet!
Het greep me simpelweg niet, Siebelink. Ik had de somberheid graag willen voelen. Maar Siebelink bleef me te zeer op afstand. Héél gek.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel heel akelig. Maar los daarvan zijn die boeken van Siebelink vaak ook wat somber, met de mannen in zwarte pakken. En dat is dit boek niet, het is heel leuk en fris geschreven, beschrijft de argeloosheid waarmee een twaalfjarige zulke zware materie ervaart.
Ik vind het leuk! Feest van herkenning
ik werd juist helemaal meegezogen in knielen op een bed violen. maar dat heb ik al snel met boekenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zag het net in Wat Lees Je Nu.
Lijkt me interessant!
Siebelink vond ik nogal saai eigenlijk. Ik voelde dat beklemmende waarmee iedereen dweepte, helemáál niet!
Ik heb 't niet bij alle boeken van de meneer in kwestie; die afstand heb ik in sommige boeken ook wel ervarenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het greep me simpelweg niet, Siebelink. Ik had de somberheid graag willen voelen. Maar Siebelink bleef me te zeer op afstand. Héél gek.
Wat zijn thuislezers?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't niet bij alle boeken van de meneer in kwestie; die afstand heb ik in sommige boeken ook wel ervarenMaar Knielen op een bed violen raakte me wel. Ik weet alleen nooit in hoeverre dat komt door mijn referentiekader (en da's dus idem bij dit boek van Treur): zulke mensen van dichtbij meemaken, dat is IRL ook best beklemmend. Kom overigens zelf niet uit thuislezers-kringen, hoor.
Was werken en net thuus en nu megaaaaaaaaaaaaaaaa trek, loop te snaaien niet normaal, grrrrrrrrrquote:
Da's die club waarover Siebelink schrijft; mensen die uberhaupt niet bij een kerkgenootschap horen, maar thuis die oude preken lezen.quote:
't Was 'm niet geworden met het ene huisje he? hebben jullie al wat nieuws op het oog?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:32 schreef MissHobje het volgende:
Truste allemaalik ga nog ff soapies lurken en bijlezen
eng volkquote:Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's die club waarover Siebelink schrijft; mensen die uberhaupt niet bij een kerkgenootschap horen, maar thuis die oude preken lezen.
O, ik wist niet meer dat zij zo heetten. Zie nou, het is allemaal niet blijven hangen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's die club waarover Siebelink schrijft; mensen die uberhaupt niet bij een kerkgenootschap horen, maar thuis die oude preken lezen.
Klopt, er moest toch wat teveel aangedaan worden, en het was het niet waard uiteindelijk, enne nu hebben we een heel gaaf appartement in de smiezen en daar gaan we woensdag middag bij kijken.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Was 'm niet geworden met het ene huisje he? hebben jullie al wat nieuws op het oog?
Da's die vrouw van Het zwijgen van Maria Zachea, toch? Dat vond ik best een mooi boek. Binnenkort weer een dag vliegvelden&vluchten, dan kan ik 's kijken! Probleem is wel dat Vlaamse boekwinkels niet heel veel keus hebben in dat soort Nederlandse bestsellers. Nou ja, bestsellers... Maar het boek dat ik nu lees, heb ik toch echt moeten importerenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, ik wist niet meer dat zij zo heetten. Zie nou, het is allemaal niet blijven hangen.
CF, weet je welk boek je ook moet lezen? Anna Boom van Judith Koelemeijer. Gaat niet over dit thema hoor, maar is ook een biografisch boek. Prachtig en bijna ongelooflijk levensverhaal van een vrouw.
Cool! Maar is dat niet razend duur?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klopt, er moest toch wat teveel aangedaan worden, en het was het niet waard uiteindelijk, enne nu hebben we een heel gaaf appartement in de smiezen en daar gaan we woensdag middag bij kijken.
De grap is ouders van vriendje wonen in dat sjieke complex, enne zij wonen helemaal beneden en voor ons is dat dan de hoogste verdieping ( 10e) en laat nou een vriend van vriendjes paps de buurman daar boven zijn
dus we mochten gisteravond een sneakpreview doen in hun huis dat bijna hetzelfde is
![]()
oh en Dem!!! zo gaaf! dit is echt een hele mooie zeg maar.
ik kan echt niet wachten gewoon!!
Nou in vergelijking met die toch wel aardige opknapper van vrijdag komt het goedkoper en beter uit en dus toch betaalbaarquote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cool! Maar is dat niet razend duur?
En wil je wel zo dicht bij je schoonouders wonen?
Ja klopt! Dat boek heb ik overigens dan (nog) niet gelezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's die vrouw van Het zwijgen van Maria Zachea, toch? Dat vond ik best een mooi boek. Binnenkort weer een dag vliegvelden&vluchten, dan kan ik 's kijken! Probleem is wel dat Vlaamse boekwinkels niet heel veel keus hebben in dat soort Nederlandse bestsellers. Nou ja, bestsellers... Maar het boek dat ik nu lees, heb ik toch echt moeten importeren
Proxis dan, in het Belgse. Ja, kan wel, maar ik vind naar de boekwinkel gaan leukerquote:Op maandag 8 maart 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja klopt! Dat boek heb ik overigens dan (nog) niet gelezen.
Kun je niet gewoon online boeken bestellen? Bij Bol?
De grap is dat we helemaal niet zo close zijn en dat regelt zich zelf.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proxis dan, in het Belgse. Ja, kan wel, maar ik vind naar de boekwinkel gaan leukerOp zich heb ik niet te klagen, er zit hier in de stad een ruim gesorteerde FNAC. Maar hedendaags Nederlands is een ondervertegenwoordigde afdeling, daar
Hobje, nou, tof & spannend, danik geloof niet dat ik zo dicht bij mijn schoonouders zou willen wonen, maar als je echt heel close bent, why not.
lekker dromen en gezond weer op straksquote:Op maandag 8 maart 2010 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Zoete dromen overigens, allemaalIk moet maar weer eens gaan slapen!
Dan was ze dus 48 kg en nu is ze 'niet meer zo dun'quote:Leontine Borsato is blij met extra kilo's
AMSTERDAM - Leontine Borsato kwam na drie zwangerschappen in totaal tien kilo aan, maar de actrice en presentatrice maakt zich niet druk om extra pondjes. "Ik weeg 58 kilo en dat is prima. Als je ouder bent hoef je niet zo dun te zijn", zegt ze deze maand in LINDA.
Dat berichtje idd pff dan moet ze erg klein zijn? anders is die oude 48 wel erg weinig zeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker wie gaan slapen
En dit soort berichtjes:
[..]
Dan was ze dus 48 kg en nu is ze 'niet meer zo dun'
Klinkt allemaal spannend Hobske! Wat waren de bijzonderheden van dat appartementencomplex dat je zo aansprak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mijn wederhelft had die vraag over de wijk al gesteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Ok wel een minpuntje het ligt in dezelfde buurt (2 straten verder ) en ja tis niet de allerbeste wijk ofzo maar goed als dat het enige is.... kan ik daar absoluut mee leven
Van die wijk merk je weinig op de 10e etagequote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Ok wel een minpuntje het ligt in dezelfde buurt (2 straten verder ) en ja tis niet de allerbeste wijk ofzo maar goed als dat het enige is.... kan ik daar absoluut mee leven ( vriendje ook zover ik begreep) maar goed ff duimen voor woensdag
Zo bed maar eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |