Ik ook zelden, maar wel om Dasty te halenquote:
Ik test ze allemaal. heb de ruitenreiniger, de badkamerreiniger, het afwasmiddel en de wc reiniger te pakken, de ontvetter was uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Piet, je moet de ontvetter nemen (maar dan weer niet voor je toilet natuurlijk). Daar gaan al die lovende verhalen hierboven over
die ontvetter is ook zo fijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik test ze allemaal. heb de ruitenreiniger, de badkamerreiniger, het afwasmiddel en de wc reiniger te pakken, de ontvetter was uitverkocht.
Vloerkleed schoonmaken met dat gele spul?? Gaat de kleur van het kleed er dan ook niet mee uit?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag weer 2 ontvetters gekocht! Van de week is hier het vloerkleed er helemaal mee schoongemaakt, alle vlekken weg en de kleur is weer als toen we het kochten!
Nee hoor, helemaal geen last van! Je moet er natuurlijk ook niet te veel van gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vloerkleed schoonmaken met dat gele spul?? Gaat de kleur van het kleed er dan ook niet mee uit?
Ik heb altijd de gele en de roze. Die laatste ruikt zoooooo lekker!
Uiteraard is de werking prima. Die ontvetter is zo heftig dat het op mijn longen slaat.
volgens mij echt alleen bij de wibra te krijgen.... misschien een andere wibra in de omgeving opzoeken en meteen een hele voorraad meenemen?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef Sulley02 het volgende:
Is Dasty ook ergens anders te krijgen? Ineens is de Wibra hier in het dorp verdwenen (echt, waarom dat nou weer?!)
79 CENT?! Bij welke Wibra is dat? In Breda betaal je gewoon 1.98 per fles.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor 79 cent kun je wel een poging wagen lijkt me
Dasty toiletreiniger stinkt inderdaad ENORM (ik werd er echt misselijk van, heb 't zelfs weggegooidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben naar de wibra gegaan om de Dasty producten te halen en te testen.
eerste test, Dasty toiletreiniger,
1. Product is vreselijk geparfumeerd, het stinkt verschrikkelijk ocean fresh.
2. Remsporen waren na langere tijd inweken met Dasty niet weg, ook niet na het spoelen, maar moesten met de borstel worden nageschrobt.
3. Kalkaanslag was minder geworden maar niet weg.
Resultaat, teleurstellend.
Dat maakt echt geen verschil hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:24 schreef Sjeen het volgende:
Nog nooit gezien of gehoord... En goedkoop zal het hier ook niet zijn, gezien het feit dat de Wibra in de binnenstad zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |