Hihi, wat gek, dat zie ik nu pas. Maar waarom krijg ik puntenaftrek dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ronhui het volgende:
5: MevrouwvanDalen => leuke invulling van het ondewerp en goede foto. Alleen schijnt 1 van de wekkers door de kussensloop heen, daarom puntenaftrek
hehe.. alleen maar omdat ik aan het twijfelen was tussen deze foto en welke uiteindelijk op nummer 4 kwam. Het effect kwam beetje over als shoppen (wat het waarschijnlijk niet is) En ik moest een argument hebben om de twijfel te beslechtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik ga straks ook stemmen, hoor!
[..]
Hihi, wat gek, dat zie ik nu pas. Maar waarom krijg ik puntenaftrek dan?Omdat het jou stoort of is er nog iets anders mee? Ben gewoon benieuwd. En dankjewel voor je punt!
die vingers vielen niet op. Het is ook geen PS, is gewoon de lichtval door de stof. Maar het leek er opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:50 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hahaha. Nee, geen PS, ik weet ook niet waardoor het wel komt. Wazige oogjes van ontwaken?
Ik heb mijn vingers ook een klein beetje voor de lens gehouden voor het effect van donkerdere randen boven en onderaan. Zelfs dat is geen PS dus.![]()
Die snap ik ook niet nee. Maar die van IceBeach snap ik ook niet, ik zie vogelafdrukjes en bloed ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd wat het idee achter die beeldjes is.
Iemand enig idee?
Misschien iets van: "Disneyland, daar waar dromen werkelijkheid worden" (dromen ontwaken?)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd wat het idee achter die beeldjes is.
Iemand enig idee?
super foto!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef ducksel het volgende:
Aarg! waarom zie ik deze wedstrijd nu pasIk had zo graag meegedaan met deze
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De gulden middenweg is om hier of daar te posten dat er al X inzenders zijn, eventueel de namen van de inzenders, zodat die weten dat de redactie ze ontvangen heeft...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ok.![]()
Aan de andere kant is dit ook weer interessant om te zien waar men mee gekomen is als men geen idee heeft wat iemand anders heeft gedaan.
Dus de onbekende factor is groter zeg maar.
Anders had men eerst gekeken naar wat er al gepost was en toen pas besloten of men mee gaat doen of niet.
Iedere maand een nieuwe kansquote:Op zondag 4 april 2010 12:51 schreef Dottey het volgende:
ohw ik ontdek dit nu pas! Anders had ik echt graag meegedaan!
Ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Komt er nog een derde winnaar en nieuwe wedstrijd? Ben benieuwd!
De derde winnaar is bekend:quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Met een beetje geluk is de derde winnaar vanavond anders morgen bekend.
We hebben al een idee, maar moet alleen nog even goed afgestemd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |