Tis toch altijd een canvas naar keuze? Hoeft toch niet perse de winnende foto te zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Dat is wel een belangrijk punt i.v.m. als iemand de canvas wint.
Ik neem aan dat het bedrijf die de canvas afdrukt niet altijd standaard rechthoekig of vierkant in zijn assortiment heeft of aan FOK verleent voor deze wedstrijd.
Kun je hier dus een antwoord op geven?
Ik heb even op de site van de sponsor zitten kijken en die levert rechthoekig en vierkant.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Dat is wel een belangrijk punt i.v.m. als iemand de canvas wint.
Ik neem aan dat het bedrijf die de canvas afdrukt niet altijd standaard rechthoekig of vierkant in zijn assortiment heeft of aan FOK verleent voor deze wedstrijd.
Kun je hier dus een antwoord op geven?
daar staat dat je een doek krijgt....dat is ook niet bepaald duidelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Win een foto op canvas, fotowedstrijd maart: ontwaken.
Je mag een foto naar keuze inzenden. Sowiezo moet je de foto die je afgedrukt wil hebben naar Fok! toezenden wanneer je gewonnen heb, omdat de kwaliteit van de ingezonden foto's niet voldoende is om deze af te drukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:01 schreef Yoewie het volgende:
Maar netsplitter, de winnende user mag een foto naar keuze laten afdrukken? Of alleen de winnende foto?
Ow echt? Ik ben dus gek.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef janeway het volgende:
Als je gewonnen hebt. mag je willekeurige foto verzenden om te laten afdrukken.. Dus niet perse de winnende foto. Is dit een antwoord op je vraag?
ligt eraan he.. misschien heb je em al uitvergroot hangen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef Luna3 het volgende:
Ik neem aan dat de foto die je inzendt voor de wedstrijd, ook de foto is die op canvas wordt afgedrukt, mocht je tenminste winnen. Lijkt mij logisch. In dat geval zend je tenminste ook diegene in die je thuis wel aan de muur zou willen hangen... Of ben ik nou gek? (eerlijk)
Ha mrSPLIFFY!! Alles goed? Ben nu dus benieuwd naar je idee. (Toch geen ochtender*ctie heh?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ligt eraan he.. misschien heb je em al uitvergroot hangen?
Of stel je wint deze wedstrijd... nou t idee wat ik wil gaan maken hoef ik niet perse hier aan de muur te hebben hangen hoor![]()
maar dat zal je nog wel zien...
HA!! Gelukkig maar, ik ben wel benieuwd in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hey Luun! Ja alles wel! Nee ik heb wel een heel geinig ideetje maar dat moet ik eerst even uitwerken...
En nee geen Odol!
En nu hoop ik dat er nu de foto bedoeld wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:59 schreef Luna3 het volgende:
[..]
HA!! Gelukkig maar, ik ben wel benieuwd in ieder geval.
ow ik dacht juist... eehquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En nu hoop ik dat er nu de foto bedoeld wordt![]()
slechte TVP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |