Nee hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
Verboden aanpassingen te maken aan de origineel gemaakte foto met welk bewerkingsprogramma dan ook.
Zal voor de meeste fotografen/cameras nog lastig worden. in RAW schietje namelijk altijd in kleur, en om een zwart-wit foto in de kunnen sturen moet jequote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
Verboden aanpassingen te maken aan de origineel gemaakte foto met welk bewerkingsprogramma dan ook.
You tell him.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zal voor de meeste fotografen/cameras nog lastig worden. in RAW schietje namelijk altijd in kleur, en om een zwart-wit foto in de kunnen sturen moet je
a. de kleuren kunnen omzettennaar zwart-wit
b. het bestandformaat aanpassen van RAW naar JPG.
c. het formaat aanpassen naar een voor FOK! acceptabel publicatie formaat.
En dan negeer ik voor het gemak nog eventjes dat ELKE camera afwijkingen heeft in de kleurensensor die je moet kunnen post-processen.
Je mag er best meerdere opsturen, maar alleen de laatst opgestuurde doet mee.quote:
Van mij part maak je een ronde foto.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef Yoewie het volgende:
moet de foto rechthoekig of vierkant zijn?
Dat is wel een belangrijk punt i.v.m. als iemand de canvas wint.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van mij part maak je een ronde foto.
Je lens is rond, dus zou wel optimaal gebruik van je lens zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |