WHOEHOOE JAA DIE !quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef Desunoto het volgende:
Amerins is die ene met dat roosje.
Dik en arrogant wijf. Bah.
Roosjes mogen bij schattige meisjes. Anders niet.
Wat een speenvarken inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef Desunoto het volgende:
Amerins is die ene met dat roosje.
Dik en arrogant wijf. Bah.
Roosjes mogen bij schattige meisjes. Anders niet.
Beeldmateriaal of het is niet gebeurd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
daar heb ik half jaar geleden nog een date mee gehad
er zijn helaas geen foto's van de date gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beeldmateriaal of het is niet gebeurd!
Hm, nou goed, ik geloof je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
er zijn helaas geen foto's van de date gemaakt
Maar ze komt uit Utrecht en studeert Nederlands.
Ik weet niet wie je bedoelt maar ik heb geen leuke gothics in Take Me Out gezien hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef Pixie. het volgende:
Ey die gothic.
Zij is van take me out toch
In die reclame net?
Nah maakt niet uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt maar ik heb geen leuke gothics in Take Me Out gezien hoor.
Ik lust ook geen koffiequote:
Dat is het niet.quote:
Jij niet danquote:
Naja volgens mij welquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee ik merkte het niet bij hem
Maar als jij het zegt![]()
sowieso dat deel over zn huisquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Naja volgens mij wel
Dat met zn ouders
En over dat player gedoe
Daar was hij iig niet eerlijk over
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Die Kimberly gothic lijkt op een gemuteerde goudvis
'normaal' gaat het niet halen bij TMOquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef Pixie. het volgende:
Jammer hoor.
Vond dit voor het eerst wel een normale gozer
Inddquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
'normaal' gaat het niet halen bij TMO
grappig genoeg heeft ze dat zelf niet door.ze was er ook afgelopen zaterdag bij de opnames en ik stoorde me behoorlijk aan haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Pixie. het volgende:
[..]
WHOEHOOE JAA DIE !
hahaha echt een heel vies goor mokkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |