quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef StarGazer het volgende:
Pfff wat een niveautje weer....
Ik wil seizoen 1 terug, met Oesha
inderdaad, gewoon zieligquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef veda het volgende:
belachelijk dat ze hem wegdrukken om een paar handboeien -_-
Ja echt hè, als je 'm gewoon niet wilt druk dan meteen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef T3rr0r het volgende:
Nee, Bert Visscher... had een ander gekozen en ik was met je meegegaan.. tering..
Ymke was toch met zo'n neger op date gegaan? Kan me zoiets herinnerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef veda het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat rond ymke heb ik niet gevolgd.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:30 schreef AskMe het volgende:
allemaal camerageil en weten de grootste onzin uit te kramen
Net als prisca.. Of hoe die trol ook heet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind die Ymke zo irritant he. Ik vermoed dat zij altijd expres lang haar lampje laat branden zodat ze weer aandacht krijgt van Eddy en ze haar pseudo-intellectuele semi-grappige uitspraken weer ten gehore mag brengen. Er zijn toch geen mensen die haar echt grappig vinden
'Kunstig'-typje he, die geilen nogal op aandacht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind die Ymke zo irritant he. Ik vermoed dat zij altijd expres lang haar lampje laat branden zodat ze weer aandacht krijgt van Eddy en ze haar pseudo-intellectuele semi-grappige uitspraken weer ten gehore mag brengen. Er zijn toch geen mensen die haar echt grappig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |