Het niveau qua dames is wel flink achteruit gegaan zeg. In het begin was 90% nog te doen, nu is dat echt dramatisch gedaald.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef Desunoto het volgende:
Godverdomme hoe heette zij nou net? Met dat zwarte ding in d'r haar? Wat een monster serieus
ik zag dat ze nu weg wasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:32 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
nee geen joy..
ze heet emily ofzo zag ik net
Er zaten genoeg meisjes tussen die leuk hadden kunnen zijn alleen ze geven zichzelf allemaal de "ik ben een simpele huppelkut" look.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het niveau qua dames is wel flink achteruit gegaan zeg. In het begin was 90% nog te doen, nu is dat echt dramatisch gedaald.
ik had dat gezien ja, maar denk niet dat ze zo snel iemand eruit knikkeren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:33 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
ik zag dat ze nu weg was
misschien is ze eruit geknikkerd omdat ze het shirt van een kandiaat omhoog trok?
je kon zien dat eddy dat helemaaaaal niet op prijs stelde
Meer dan helft iigquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef StarGazer het volgende:
Zitten weer een aantal corpulente wijven tussen zeg
Ach ik blijf het hoe dan ook vermakelijk vindenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
is het een beetje kijkbaar ?
quote:
dat vroeg ik me ook afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |