Nee heb wel een kudde paarden, ook goed?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie ook al Belijdenis gedaan?
Nee, ik geloof in Octopus Paul en die heeft geen gehoororgaan en doet dus ook niet aan belijdenis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie ook al Belijdenis gedaan?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef sigme het volgende:
Voor Clara hebben we de boomgaard in orde gemaakt (we=liefste). We hadden de boomgaard eerder aangewezen als de plaats waar de hond wél mag schijten. Dus om diens poepregime niet compleet te verstoren is er een poephoekje afgezet, waar de hond vrij in- en uit kan lopen, met schrikdraad tussen hondepoepwei en koeiepoepwei.
Oja, nu zie ik die gigantische oormerken zitten op de foto. 't Is toch een belachelijk gezicht, die dingen (en dan ook nog twéé! Zijn ze bang dat het beest één oor gemakkelijk gaat verliezen?), ik ben er nog steeds niet aan gewend, al zal het inmiddels al heel wat jaren verplicht zijn...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Het kalf is geboren met twee enorme oorflappen in - nou ja, bijna dan. Volgens moeten die erin voordat het kalf droog is. In elk geval, bij zo'n klein kalfje zijn de flappen zowat groter dan de oren.
Die had ze dus al. De boer waar ze vandaan komt heeft het dier afgemeld - het is niet meer bij hem. Ik moet Clara aanmelden; ze is hier aangekomen. En daartussen mag niet teveel tijd zitten want dan is er administratief een koe zoek. Maar ja, het kalf was een verrassing en tegenwoordig moet je om een kalf te ontvangen regegistreerd runderhouder zijn - ik als schapen- en varkenshouder kan maar zo geen koe aanmelden. En allerlei dingen moeten per se via internet (ergo; elke bejaarde boer met een beestje moet een computer en internet), maar dit moet per se via de post, want ik moet op een papier aankruisen "hobby" en " pak 'm beet een stuk of twee".
Heen & weer sturen duurt een werkdag of 10; eergister hadden ze mijn papieren binnen, gister in het systeem, en dan moeten er nog drie instanties worden ingelicht (of meer, maar drie waarvan ik weet) en dan alle machtigingen goed gezet worden in " systemen" en ze bellen vanmiddag terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |