Hierbij bied ik mijn Mazda-tje 121 te koop aan,
Deze auto ga ik verkopen omdat ik op zoek ben naar iets anders, en niet door de apk heen gaat komen zonder veel kosten.
En omdat de auto en andere eigenaar wilt.
Fotos![]()
![]()
Specs:Mazda 121 (Gelijk aan Ford fiesta MK4)
Bouwjaar: 1997
Kmstand:: 123.000 km (and counting)
Motor:1300 cc motor (Distributie ketting! hoeft niet vervangen te worden)
auto is verder standaard (zit wel spoilertje met 3e remlicht op)
APK: 28-11-2010
nummerbord: SL-SN-96 (voor de RDW liefhebbers)
Onlangs vervangen:-aandrijfas: De linker aandrijfas is 2 maanden terug vervangen na deze hevig veel geluid maakte en op het punt stond om kapot te gaan
Punten waar de APK door mis gaat lopenOmdat de auto 28november zijn apk gedaan moet hebben, heb ik alvast laten nakijken wat er aan moet gebeuren, tot mijn schik waren dit aardig wat dingen, maar voor een monteur of hobbieist wellicht zelf te doen.
-Rechter deur gaat niet open van buiten: sinds dit jaar moet de rechter deur van buiten open kunnen, waarschijnlijk zit de "draad" van het handvat aan de buitenkant los
-Rechter spiegel kapot: tja zit een breuk in, in het midden.
-Stuurbekrachtingsslang kapot: stuurbekrachting lekt, sinds er naar gekeken is is dit erger geworden, waarschijnlijk is het reservoir nog leeg ook
-rechteraandrijfashoes: deze is gescheurd, moet vervangen worden
-Rechter draagarm: zit wat speling in, niet helemaal duidelijk of dit vervangen moet worden
-middemdemper: bij het ophangbeugeltje van de uitlaat is het gaan roesten, en zit er een gat in de uitlaat
-linkervoorband: niet genoeg profiel, wel is het reservewiel nog meer dan goed genoeg voor apk
-wiellager Rechts achter: schijnt niet goed te zijn, moet vervangen worden
Deze auto heeft me nog nooit in de steek gelaten, altijd Starten-rijden geweest.
T.E.A.B[ Bericht 7% gewijzigd door Symphonic op 11-10-2010 19:17:07 ]