Kip, KFC, negers, rennen....you do the math!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die laatste?
Het feit dat ik de kip eerst niet kon vinden, en toen ik hem zag ik moest lachen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik geloof dat je gelijk hebtquote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef BanaanTelefoon het volgende:
ToT, volgens mij heeft 1 drie stemmen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef BanaanTelefoon het volgende:
ToT, volgens mij heeft 1 drie stemmen?
Scherp!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef -Datdus- het volgende:
henkdepenk lekker slim je naam eronder:')
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef TwyLight het volgende:
1) [ afbeelding ] 2) [ afbeelding ] 3) [ afbeelding ] 4) [ afbeelding ] 5) [ afbeelding ] 6) [ afbeelding ] 7) [ afbeelding ] 8) [ afbeelding ] 9) [ afbeelding ] 10) [ afbeelding ]
Dit is toch veel overzichtelijker
-klik-quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je nu lezen wat er op plaatje 5 staat, slimmerik?
Dan mag jij de volgende ronde verzorgen!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef TwyLight het volgende:
1) [ afbeelding ] 2) [ afbeelding ] 3) [ afbeelding ] 4) [ afbeelding ] 5) [ afbeelding ] 6) [ afbeelding ] 7) [ afbeelding ] 8) [ afbeelding ] 9) [ afbeelding ] 10) [ afbeelding ]
Dit is toch veel overzichtelijker
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Klikken, aap.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, het concept is al vaker langsgekomen en echt mooi istie niet geworden.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Je ziet zo alles veel sneller, en je kan klikken als je denkt, hey die ziet er tof uit even iets beter bekijken.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nee, daar wordt het overzichtelijk van, de hele tijd heen en weer klikken..?
Dat dus!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nee, daar wordt het overzichtelijk van, de hele tijd heen en weer klikken..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |