Knew it!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef ToT het volgende:
1 marcel-o
2 -Datdus-
3 Twylight
4 Mista
5 Neroje
6 Henkhimself
7 onderjas
8 Odyseuzzz
9 Lysdexie
10 Frankii
11 Gonaz
12 (Winnaar) ToT
13 GuitarJJ
Feli ToT!
Dank u!
Ja ik verdenk sommigen er haast van dat ze OF het van Internet hebben geplukt, OF onderling samen onder 1 hoedje hebben gespeeld!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef TwyLight het volgende:
wtf sommige zijn echt PRECIES het zelfdewtf
lolz ik echt nietquote:Op maandag 8 maart 2010 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik verdenk sommigen er haast van dat ze OF het van Internet hebben geplukt, OF onderling samen onder 1 hoedje hebben gespeeld!
Come on guys, what is it?
Chen, kom er maar in!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef Lysdexie het volgende:
Zo, hier kun je wel wat leuks mee doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef Lysdexie het volgende:
Zo, hier kun je wel wat leuks mee doen![]()
[ afbeelding ]
verdomme appeltaart op mijn scherm ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef mista het volgende:
[..]
komt ie niet uit wat neem ik mee naar hawaï-topic?
True, maar ik ben bang dat het joch in 9 van de 10 plaatjes bloederig aan z'n eind komt, en dat lijkt me ook niet helemaal wenselijk!quote:
waarom niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar ik ben bang dat het joch in 9 van de 10 plaatjes bloederig aan z'n eind komt, en dat lijkt me ook niet helemaal wenselijk!
Blijkbaar houdt iedereen van de Lion Kingquote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef TwyLight het volgende:
mijn billgates vond ik best leuk trouwens
Ik had wat anders in gedachtenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar ik ben bang dat het joch in 9 van de 10 plaatjes bloederig aan z'n eind komt, en dat lijkt me ook niet helemaal wenselijk!
Niet slecht....quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Onder het motto van te laat zijn i.v.m. eten:
[ afbeelding ]
Die laser was echt een kutwerk
Cool gemaakt!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die is wel mooiquote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
een paar strepen + motion blur en een lens flarequote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
Truequote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
een paar strepen + motion blur en een lens flare
quote:
quote:
Bedanktquote:
Wat betreft plaatjes die we kunnen gebruiken?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Als tot nu gaat bepalen wat wel leuk is en niet dan doe ik niet meer mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |