Die zijn echt een potje lelijk bezig, maar zo gaat het altijd met de Penguins. Weet niet of je vorig jaar de play offs hebt gevolgd, maar dat was niet om aan te zien zo partijdig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:15 schreef Theoden het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt maar de refs zijn echt KUT aan het fluiten.
2 penalty's van Penguins al niet gegeven en ze negeren de vieze taunts en late hits van Penguins de hele wedstrijd al ....maar zodra de Caps ook maar een vinger verkeerd uitsteken is het PP Penguins ....
Echt ik ben niet iemand die snel zeikt over refs, maar dit is echt te ziek. Echt zelfde plays die wel worden afgefloten in voordeel van Pens, maar andersom gewoon niet. Cindy die hele tijd al zit te taunten zoals altijd....waar is Howardquote:Op donderdag 25 maart 2010 02:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Die zijn echt een potje lelijk bezig, maar zo gaat het altijd met de Penguins. Weet niet of je vorig jaar de play offs hebt gevolgd, maar dat was niet om aan te zien zo partijdig.
Maar gelukkig hebben we geen powerplays nodig om te scoren, we doen het gewoon shorthanded met Semin
Cindy zit zich vast af te vragen wie hij nu naar de kop zal crosschecken...quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Echt ik ben niet iemand die snel zeikt over refs, maar dit is echt te ziek. Echt zelfde plays die wel worden afgefloten in voordeel van Pens, maar andersom gewoon niet. Cindy die hele tijd al zit te taunten zoals altijd....waar is Howard
Waarschijnlijk beginnen met Theodore. Die faalt dan hopeloos en dan gaan ze terugvallen op Niemi. Die doet het dan niet veel beter, en dan liggen ze eruit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:43 schreef Saviola het volgende:
Outshot 18-51 door Boston maar 5-3 gewonnen!
Stamkos 2 goals en heeft nu Crosby en Ovechkin bijgebeend in de stand, alle drie hebben er nu 45.
Hawks 8-3 verloren zie ik.. tsja hun goalies he. Vraag me echt af wat ze gaan doen straks in de playoffs.
Huet bedoel je, Theodore is nog steeds een Capitalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beginnen met Theodore. Die faalt dan hopeloos en dan gaan ze terugvallen op Niemi. Die doet het dan niet veel beter, en dan liggen ze eruit.
Huet inderdaad. Ik haal die twee Franstaligen altijd door elkaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Huet bedoel je, Theodore is nog steeds een Capital
Lekker voor Stamkos btw, toch nog beetje licht daar in die tunnel van Tampa.
Caps hebben nog 1 punt nodig om de conference te winnen.
Zeg, waar blijft die ingezonden special over Paul Kariya?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef MMUFC het volgende:
Jeuj! Goal, Assist en 3rd Star voor Paul Kariya gisteren
Ingezonden specialquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft die ingezonden special over Paul Kariya?
Goeie zaakquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=522691
Nieuwe regel voor head hits vanaf VANDAAG van start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |