abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 03:18:23 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79281989
Blackhawks @ Ducks aan de gang nu, 1-0 Ducks vroeg in de 1e

1-1 nu

[ Bericht 28% gewijzigd door maartena op 18-03-2010 03:29:13 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 18 maart 2010 @ 06:58:15 #127
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79282469
Het werd uiteindelijk 4-2 in het voordeel van de Ducks
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79282661
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef maartena het volgende:
Het werd uiteindelijk 4-2 in het voordeel van de Ducks
Volgens het verslag op NHL.com begon en eindigde Selanne de match op 599 goals, maar had hij wel een paar goede kansen! Nu een keer afmaken dus
pi_79286442
Vicariously I live while the whole world dies
pi_79287074
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef SoeperKoe het volgende:
Kan iemand de Pens defence even wakker maken?
Ja niet normaal zeg wat slecht
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_79293526
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ja niet normaal zeg wat slecht
Ja pff die SH goal ook.. kom op zeg

Wel leuk dat Martin scoorde trouwens... En die van Zubrus was ook wel sweet
pi_79320733
Vanavond nog iemand iets aan het kijken? Games zijn al begonnen (uurtje vroeger doordat in de VS de DST al is ingegaan)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:16:48 #133
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_79320750
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef nyny83 het volgende:
Vanavond nog iemand iets aan het kijken? Games zijn al begonnen (uurtje vroeger doordat in de VS de DST al is ingegaan)
Capitalsssss
pi_79320852
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef Robbiedd het volgende:

[..]

Capitalsssss
+1
Game moet nog een beetje op gang komen tho'
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_79321088
Ik ook maar. De andere streams zijn een beetje gaar. Wilde eigenlijk Rangers - Blues kijken
pi_79324106
Kariya's 400th NHL goal gives Blues 4-3 win over Rangers
pi_79324717
pi_79326328
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:44 schreef nyny83 het volgende:
Kariya's 400th NHL goal gives Blues 4-3 win over Rangers
Er is haast geen mooier moment om je 400e goal te maken
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:17:34 #139
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79326534
Washington wel verloren, maar ze hebben nu 7 spelers met 20 goals of meer

En Sharks moeten oppassen dat de Coyotes ze niet inhalen
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79329550
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef nyny83 het volgende:
Hij is niet de beste.
Op het moment is hij toch zeker wel het beste wat rondloopt?
Op wie doel je dan? Crosby? (toegegeven, je scoort meer punten op een line met Backstrom en Semin dan op een line met Kunitz en Guerin). Stamkos tijdens z'n pointstreak?

Wat betreft je laatste post: Coyotes doen 't idd geweldig. Had ik niet verwacht! Hebben goede deals gemaakt tijdens de transferperiod. Overigens, over Coyotetrades gesproken: Ik snapte totaal neit waarom Colorado er mee instemde om Wolski voor Mueller te ruilen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat Mueller het tot nu toe waanzinnig doet bij Colorado. Hopelijk kan hij dit niveau doortrekken.

[ Bericht 28% gewijzigd door WesCAddle op 19-03-2010 11:32:52 ]
pi_79330647
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:27 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Op het moment is hij toch zeker wel het beste wat rondloopt?
Op wie doel je dan? Crosby? (toegegeven, je scoort meer punten op een line met Backstrom en Semin dan op een line met Kunitz en Guerin). Stamkos tijdens z'n pointstreak?

Wat betreft je laatste post: Coyotes doen 't idd geweldig. Had ik niet verwacht! Hebben goede deals gemaakt tijdens de transferperiod. Overigens, over Coyotetrades gesproken: Ik snapte totaal neit waarom Colorado er mee instemde om Wolski voor Mueller te ruilen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat Mueller het tot nu toe waanzinnig doet bij Colorado. Hopelijk kan hij dit niveau doortrekken.
Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.

Over Ovechkin: ik vind Sidney Crosby een betere en completere speler. Tuurlijk, Ovechkin heeft een harder schot en heeft fysiek meer inhoud, maar Crosby heeft een beter spelinzicht, een betere pass, een nauwkeuriger schot en heeft veel meer discipline (als in: geen domme penalties en schorsingen). Bovendien denk ik dat Ovechkin als hij wat ouder wordt blessuregevoeliger zal worden vanwege zijn speelstijl.

Stamkos is fantastisch, maar die is er nog lang niet. Pas als hij heeft laten zien ook met tegenslagen om te kunnen gaan en ook verdedigend een bijdrage gaat leveren komt hij in de buurt van Crosby/Ovechkin, al betwijfel ik of hij ooit ZO goed gaat worden.
pi_79332911
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.
Loopt Muellers contract langer door eigenlijk?
Colorado lijkt een goed beleid te voeren. Op 't eerste gezicht doen ze opvallende trades door hun spelbepalende spelers te laten gaan (Wolski, Smyth) om dit op te vullen met jonge talentvolle spelers die vervolgens verdomd goed blijken te zijn (Mueller, Duchene, Stewart).
quote:
Over Ovechkin: ik vind Sidney Crosby een betere en completere speler. Tuurlijk, Ovechkin heeft een harder schot en heeft fysiek meer inhoud, maar Crosby heeft een beter spelinzicht, een betere pass, een nauwkeuriger schot en heeft veel meer discipline (als in: geen domme penalties en schorsingen). Bovendien denk ik dat Ovechkin als hij wat ouder wordt blessuregevoeliger zal worden vanwege zijn speelstijl.
Ik heb wel 't idee dat Crosby een speler is die er meer in slaagt z'n team beter te laten spelen. Maaar zoals ik net ook al zei, het telt natuurlijk ook enorm mee dat de Caps kwantitatief gezien veel meer diepte hebben. Pittsburgh draait enkel om Crosby en Malkin (en in mindere mate Staal) terwijl Washington in staat is om ook zonder Ovechkin er 7 in te leggen.
quote:
Stamkos is fantastisch, maar die is er nog lang niet. Pas als hij heeft laten zien ook met tegenslagen om te kunnen gaan en ook verdedigend een bijdrage gaat leveren komt hij in de buurt van Crosby/Ovechkin, al betwijfel ik of hij ooit ZO goed gaat worden.
Ik ben een beetje Stamkos-fan, misschien dat ik daarom 'm beter inschat dan dat hij is. Naar mijn mening is hij -uiteraard- nog niet zo ver als Crosby en Ovechkin, maar kan hij dat zéker wel worden. Ook hij heeft de pech in een matige ploeg te zitten: St.Louis is geweldig. Downie een groot talent en Malone heel bruikbaar. En draait Lecavalier wederom een erg matig seizoen, is Tanguay een enorme miskoop en verder... tsja, verder... Met spelers als Veilleaux en Halpern win je de oorlog niet...

Over tegenslagen gesproken, ik denk dat hij juist nu al bewezen heeft dat hij dat kan. Als je ziet hoe matig z'n eerste halve seizoen was, gedegradeerd worden tot healthy scratch en vergeleken worden met Alexandre Daigle en Patrick Stefan... En dan zo enorm goed terugkomen. Dan beschik je over een enorme hoeveelheid veerkracht.
pi_79335350
Ik doel eigenlijk meer op het terugslag-effect. In het begin had hij nog niet zo gek veel gepresteerd, dus dan kun je nog niet echt van een terugslag spreken. Nu heeft hij een fantastisch seizoen, maar hoe reageert hij als hij bijvoorbeeld in de eerste tien wedstrijden van het volgende seizoen niet scoort? En slaagt hij er dan wel in om in ieder geval wel een goede wedstrijd te spelen of heb je dan gelijk echt niets meer aan hem? Maargoed, het talent om zo goed te worden heeft hij in ieder geval wel, nu nog even afwachten of het mentaal ook allemaal in orde is.

Ohja, en ik zie dat Muellers contract ook afloopt (restricted free agent net als Wolski). Die zullen ze echter wel voor een zachter prijsje kunnen vastleggen denk ik.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:33:49 #144
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79385097
Wat een overtime bij Canes @ Penguins! Met 20 seconden te gaan schoten Canes op de paal en met 0,9 seconde scoorde ze alsnog de winner door McBain's 1e goal in de NHL.

Als je de Canes zo ziet spelen snap je gewoon niet dat ze zo laag kunnen staan.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79388808
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef Katth het volgende:
Wat een overtime bij Canes @ Penguins! Met 20 seconden te gaan schoten Canes op de paal en met 0,9 seconde scoorde ze alsnog de winner door McBain's 1e goal in de NHL.

Als je de Canes zo ziet spelen snap je gewoon niet dat ze zo laag kunnen staan.
Als ze de huidige vorm doortrekken kunnen ze gewoon de play-offs halen. Ze staan al gelijk met de Islanders en Lightning.
  zondag 21 maart 2010 @ 04:24:21 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79396208
Wings scoren dus echt 2 goals binnen 5 seconden. Van 2-0 naar 2-2.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_79401723
LOL, Zetterberg met dat doelpunt 0.2 seconden te gaan in OT .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 21 maart 2010 @ 14:16:27 #148
107005 Saviola
CM Legend
pi_79404331
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als ze de huidige vorm doortrekken kunnen ze gewoon de play-offs halen. Ze staan al gelijk met de Islanders en Lightning.
Van mij mogen al die teams nog voorbij ons gaan, playoffs lukt toch niet meer dus doe mij maar een mooie draftpick.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_79435268
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:16 schreef Saviola het volgende:

[..]

Van mij mogen al die teams nog voorbij ons gaan, playoffs lukt toch niet meer dus doe mij maar een mooie draftpick.
Ze zijn goed op weg met de 5-2 loss tegen Florida.
pi_79435909
Sharks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')