quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:[..]
Wolski's contract loopt na dit jaar af, wellicht komen ze er niet uit in de salaris-onderhandelingen. Dan is een deal voor Mueller helemaal niet verkeerd. Bovendien heeft Mueller erg veel potentie, ik zie in hem wel een speler die 1 op 1 kan lopen in punten.
Loopt Muellers contract langer door eigenlijk?
Colorado lijkt een goed beleid te voeren. Op 't eerste gezicht doen ze opvallende trades door hun spelbepalende spelers te laten gaan (Wolski, Smyth) om dit op te vullen met jonge talentvolle spelers die vervolgens verdomd goed blijken te zijn (Mueller, Duchene, Stewart).
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:Over Ovechkin: ik vind Sidney Crosby een betere en completere speler. Tuurlijk, Ovechkin heeft een harder schot en heeft fysiek meer inhoud, maar Crosby heeft een beter spelinzicht, een betere pass, een nauwkeuriger schot en heeft veel meer discipline (als in: geen domme penalties en schorsingen). Bovendien denk ik dat Ovechkin als hij wat ouder wordt blessuregevoeliger zal worden vanwege zijn speelstijl.
Ik heb wel 't idee dat Crosby een speler is die er meer in slaagt z'n team beter te laten spelen. Maaar zoals ik net ook al zei, het telt natuurlijk ook enorm mee dat de Caps kwantitatief gezien veel meer diepte hebben. Pittsburgh draait enkel om Crosby en Malkin (en in mindere mate Staal) terwijl Washington in staat is om ook zonder Ovechkin er 7 in te leggen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef nyny83 het volgende:Stamkos is fantastisch, maar die is er nog lang niet. Pas als hij heeft laten zien ook met tegenslagen om te kunnen gaan en ook verdedigend een bijdrage gaat leveren komt hij in de buurt van Crosby/Ovechkin, al betwijfel ik of hij ooit ZO goed gaat worden.
Ik ben een beetje Stamkos-fan, misschien dat ik daarom 'm beter inschat dan dat hij is. Naar mijn mening is hij -uiteraard- nog niet zo ver als Crosby en Ovechkin, maar kan hij dat zéker wel worden. Ook hij heeft de pech in een matige ploeg te zitten: St.Louis is geweldig. Downie een groot talent en Malone heel bruikbaar. En draait Lecavalier wederom een erg matig seizoen, is Tanguay een enorme miskoop en verder... tsja, verder... Met spelers als Veilleaux en Halpern win je de oorlog niet...
Over tegenslagen gesproken, ik denk dat hij juist nu al bewezen heeft dat hij dat kan. Als je ziet hoe matig z'n eerste halve seizoen was, gedegradeerd worden tot healthy scratch en vergeleken worden met Alexandre Daigle en Patrick Stefan... En dan zo enorm goed terugkomen. Dan beschik je over een enorme hoeveelheid veerkracht.