quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Halcon het volgende:
Ik kijk NHL alleen live eigenlijk.
quote:Op maandag 5 april 2010 04:39 schreef Theoden het volgende:
Sharks lose in OT, Capitals clinch Presidents Trophy, hell "fucking" yeah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Columbus Blue Jackets' forward R.J. Umberger was surprisingly critical of the Caps playoff chances in an interview with the Columbus Dispatch following the Blue Jackets loss to Washington on Saturday.
"I don't think any team in the West would be overmatched by them," Umberger told the Dispatch. "They play the wrong way. They want to be moving all the time. They float around in their zone, looking for breakaways and odd-man rushes.
"A good defensive team is going to beat them (in the playoffs). If you eliminate your turnovers and keep them off the power play, they're going to get frustrated because they're in their zone a lot."
Winnepeg Jets!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:35 schreef nyny83 het volgende:
Niet in Phoenix waarschijnlijk:
[..]
Bron: Wikipedia
Zo dom vind ik het niet, vorig jaar liepen ze ook tegen een sterke goalie (Lundqvist) en konden ze een verder erg matig team pas in game 7 verslaan..quote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Theoden het volgende:
Wat een hoop gelul van die gast zeg. They are playing the wrong way, but won the Presidents Trophy. Hebben ze zeker bij een pakje pringels gekregen?
Laat hun naar maar eerst een keertje de play-offs halen voordat ze de league leading team gaan bekritiseren.
Ik zeg niet dat de Capitals super spelen de laatste tijd, maar dit is gewoon dom kritiek geven. Ik hoop echt dat Ovechkin wat beter gaat spelen in de play-offs want hij lijkt zo afwezig sinds de OS.
Hullquote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Winnepeg Jets!
![]()
de Blues halen het weer is niet, ik zet in op volgend jaar en tik maar weer is Brett Hull in op Youtube
those were the days
Ik kies altijd een random team, net nog een potje gedaan als Coyotes en 5-3 verloren, daarna een met tampa en 2-0 gewonnen \o/quote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef sp3c het volgende:
ik speel altijd met de Blues in de NHL games![]()
ik bloed blauw
Tussen 2000 en nu hebben ze ook de playoffs 2x gemist volgens mijquote:Op maandag 5 april 2010 15:31 schreef sp3c het volgende:
sharks doen het goed!!
maar in goede tijden is het niet zo moeilijk fanboy te zijn
Caps zijn btw 10-5-3 vs westquote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Theoden het volgende:
Wat een hoop gelul van die gast zeg. They are playing the wrong way, but won the Presidents Trophy. Hebben ze zeker bij een pakje pringels gekregen?
Laat hun naar maar eerst een keertje de play-offs halen voordat ze de league leading team gaan bekritiseren.
Ik zeg niet dat de Capitals super spelen de laatste tijd, maar dit is gewoon dom kritiek geven. Ik hoop echt dat Ovechkin wat beter gaat spelen in de play-offs want hij lijkt zo afwezig sinds de OS.
Ik koos altijd Mighty Ducks of Anaheimquote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef sp3c het volgende:
ik speel altijd met de Blues in de NHL games![]()
ik bloed blauw
Hehe daar speelde ik vroeger ook vaak mee ja. Selanne en Kariya bij elkaar op 1 linequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik koos altijd Mighty Ducks of Anaheim
Toen Kariya daar weg was koos ik of het team van Kariya of de Ducks(om vervolgens een poging te wagen Kariya te halen)
Bij Avalanche kon je 1 seizoen ook met Kariya en Selanne op 1 lijn spelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe daar speelde ik vroeger ook vaak mee ja. Selanne en Kariya bij elkaar op 1 lineRucchin ofzo daartussenin scoorde bij mij ook erg veel.
Verder nog geregeld met Avalanche en Red Wings gespeeld, toendertijd de beste teams. Avalanche met Forsberg en Sakic en Roy, Red Wings metYzerman
, Fedorov, Larionov en Lidstrom.
Dat was een beetje de periode dat ik 't regelmatig volgde...quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Blues halen het weer is niet, ik zet in op volgend jaar en tik maar weer is Brett Hull in op Youtube
those were the days
Zo, en dan vergeet je er nog een paar... over Iconische teams gesproken zeg! Scott Young speelde regelmatig op de derde line, en dat zegt behoorlijk veel! Verder ook nog Deadmarsh, Claude Lemieux, Kamenski, Drury.. poeh!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Verder nog geregeld met Avalanche en Red Wings gespeeld, toendertijd de beste teams. Avalanche met Forsberg en Sakic en Roy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |