Klopt. Die zitten ver boven de cap met 15 spelers ofzo. Die moeten echt dit jaar de cup pakken, want het team kan nu alleen nog maar minder worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Chicago gaat het nog veel moeilijker krijgen.
Lekker wedstrijdje dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef popolon het volgende:
Red Wings gisteren, 4-0 voor tegen de Oilers, toen 4-4 en de GWG in de laatste minuut.
Dat had ik hierboven ook al ergens gezegd....quote:Op donderdag 1 april 2010 09:57 schreef MMUFC het volgende:
In de wedstrijd van de Ducks tegen de Stars, had Selanne de assist gegeven voor het eerste doelpunt van Nick Bonino(speelde zijn 2e duel).
Toen ze eenmaal samen op de bank zaten had Selanne tegen Bonino gezegd "Only 599 to go, to equal me" :p
Overigens zijn het nu nog 600 goals te gaan aangezien Selanne zijn 601e gescoord heeft..
Ik wist dat ik het ergens gelezen had, had het topic ook doorgekeken, maar schijnbaar niet goed genoegquote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat had ik hierboven ook al ergens gezegd....
En Ja, 601 - dus hij staat nu gelijk met zijn jeugdidool Jari Kurri.
De Ducks proberen die playoffs nog te halen...... maar ik vrees dat dat toch echt niet meer zal gaan lukken, zo moeten de Flames ook nog flink verliezen. Desalniettemin staan we opeens op plaats 11, dus met een paar verliesjes van de Avs, Blues en Flames.... en nog wat winst van de Ducks..... zou het nog zomaar kunnen.
maar ik schat de kans daarop als "klein"
Wat een saaie kutwedstrijd was dat gisterenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:58 schreef nyny83 het volgende:
Thrashers het weer verklootLijkt wel of ze het niet willen gewoon
In het oosten zo mogelijk nog spannender. Canadiens, Flyers, Bruins, Rangers en Thrashers vechten met zijn vijfjes om 3 plekkies. In het westen kan het alleen voor de Avs eigenlijk nog misgaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:29 schreef Saviola het volgende:
Flames winnen van de Avs, het wordt spannend zeg daar in de west..
Ook opvallend, 0 penalty's bij Hawks-Devilsdas niet meer gebeurd sinds 2001.
Bron: Wikipediaquote:As of March 22, 2010, the Ice Edge bid to purchase the Phoenix Coyotes is essentially dead and unless there is someone willing to step forward to buy the Coyotes from the NHL and keep them in Phoenix, there is an agreement in principle in place to sell the team to Canadian billionaire David Thomson - a major investor in True North Sports and Entertainment, the company that owns and operates the 15,000-seat MTS Centre in Winnipeg. Thomson would move the team back to Winnipeg before the 2010/11 season. With a seating capacity of 15,015 for hockey, it would be the smallest building in the NHL and it would obviously have to have long-term plans to increase the capacity by at least 2,000.[33]
Ik vind het prima. Ik kijk NHL alleen live eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef nyny83 het volgende:
Eventjes alvast over de berichtgeving tijdens de playoffs: willen jullie de uitslag al in de titel hebben of juist niet? Ik ken eigenlijk geen mensen die het achteraf nog helemaal gaan bekijken, maar als dat nou veel gedaan wordt kunnen we er wellicht wat over afspreken. Vooralsnog ga ik ervanuit dat ik de winnaar gewoon in de titel kan vermelden.
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef nyny83 het volgende:
Eventjes alvast over de berichtgeving tijdens de playoffs: willen jullie de uitslag al in de titel hebben of juist niet? Ik ken eigenlijk geen mensen die het achteraf nog helemaal gaan bekijken, maar als dat nou veel gedaan wordt kunnen we er wellicht wat over afspreken. Vooralsnog ga ik ervanuit dat ik de winnaar gewoon in de titel kan vermelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |