quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Plaats hier uw bevindingen met JanBakker
Daarom, PIETJEEEEEEEEE SLOTJEEEEEEEquote:Op maandag 8 maart 2010 18:07 schreef danaqui het volgende:
Dit ga je toch niet menen he, een topic alleen voor dat ranzige figuur die denkt heel wat te zijn op de chat van SV en daarbuiten ook ?
Ja hoi, geen slotje voordat ik weet wie Jan Bakker is en wat ie met RLS te maken heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, PIETJEEEEEEEEE SLOTJEEEEEEE
Jan leest graag mee hier op FOK, volgens mij als elke keer zijn naam hier wordt genoemt, krijgt hij een harde plasser.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoi, geen slotje voordat ik weet wie Jan Bakker is en wat ie met RLS te maken heeft.
Ik heb niet gezegt dat Jan B ranzig is hoor!!!! Misschien is het wel een lekkere ding met een goddelijk lichaamquote:
Misschien gaat Jan B dan wel heel hard huilen, want hij is trots hoor denk ik, en kijkt stiekum steeds naar zijn harde plasser als elke keer zijn naam wordt ingetyptquote:Op maandag 8 maart 2010 18:29 schreef beequeen het volgende:
Donderstaal op met dit topique. Teveel eer voor die randmongool.
Please Piet, gooi dit dicht.
Dat weet ik wel zeker toverheksquote:Op maandag 8 maart 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien gaat Jan B dan wel heel hard huilen, want hij is trots hoor denk ik, en kijkt stiekum steeds naar zijn harde plasser als elke keer zijn naam wordt ingetypt
Leg jij 't eens uit danquote:
Waarom niet kan hij morgen de hele dag vertellen dat hij op fok staat.quote:
zal die wel samen klaarkomen met suuzquote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk is het niet eerlijk, ik opende gisteren een felici topic voor AnnieB en dat mocht niet meer, en wat krijgt JanB een heel eigen Topic.
Nou Jan zal nu wel de hele dag klaarkomen want oh oh oh hij is trots hoor.
(hij belt nu zekerteweten zijn hele kennisenkring af om te vertellen dat hij op FOK staat)
LOL ik heb die topic geopend alleen maar omdat Jan zijn bek altijd overloopt over mensen die op Fok schrijven.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
Eigenlijk is het niet eerlijk, ik opende gisteren een felici topic voor AnnieB en dat mocht niet meer, en wat krijgt JanB een heel eigen Topic.
Nou Jan zal nu wel de hele dag klaarkomen want oh oh oh hij is trots hoor.
(hij belt nu zekerteweten zijn hele kennisenkring af om te vertellen dat hij op FOK staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |