En je anus laten blekenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef mootie het volgende:
Aanbieding van Johan: We mogen gratis klussen in Huissen!
Trapt de chat erin?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef mootie het volgende:
Aanbieding van Johan: We mogen gratis klussen in Huissen!
Klopt ik heb heerlijk genoten van dat prachtige stilleven op die ene camera...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben het helemaal met Johan eens. Ik snap ook niet dat de chatters alleen maar kritiek hebben. Je hoort niemand over al die prachtige programma's van afgelopen weekend.
Tja hij heeft nu niets meer te verliezen ,politiek is einde verhaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
Met die man valt toch geen garen te spinnen. Wat een minachting tov de chatters zeg.
Hij bekijkt het maar met zijn kutchat.
Suzzy krijgt kapsones.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de chat mag nu niet meer over Suzzy gesproken worden op straffe van een ban van ... Suzzy
Toen ik gisteren de computer uitzette zag ik Suzzy nog net zeggen 'het gaat niet goed met me'. Wat verwacht je dan zeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh. erotiserend zo'n strak Mens...
7:51 Moderator_Suzzy-1: voor degenen die nog 1x over mij lullen...daar volgt een ban op
En op de chat zitten zolen die zeggen dat Fok! dit verhaal in het leven geroepen heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
Suzzy krijgt kapsones.
Johan trouwens ook. Oh oh wat was meneertje strijdbaar.
We zullen zelf moeten gaan lopenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt Johan ook niet bepaald te lukken om de Voetreis in te starten.
Dát gaan we proberen:quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh. erotiserend zo'n strak Mens...
7:51 Moderator_Suzzy-1: voor degenen die nog 1x over mij lullen...daar volgt een ban op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ben benieuwd![]()
"er heeft iemand aan de bekabeling gezeten" waren zijn woorden. laat ie nou gewoon eens toegeven dat noch hij noch Liesbeth ook maar ene moer verstand hebben van de spullen die daar staan!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Na een half uur proberen is het nog steeds niet gelukt het dvd-tje op de stream te schakelen. Het werkt niet, volgens Johan en hij hoopt dat het zometeen wel werkt. Kijk, dat is nog eens denken in oplossingen!
Ik lach hardopquote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens Johan heeft iemand aan de bekabeling gezeten. Ze krijgen de dvd niet opgestart.
Ik lach in mijn vuistje, mag dat?
Ze heeft het zelf gezegd Heks, op de chat.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
vind het zielig voor Suzzy, sommige dingen kunnen ff leuk wezen maar niet te lang.
En ja iemand zei dat FOK het heeft verzonnen, echt PB kwam al roepen dat de Lowlivers weer te ruiken waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |