Ja hier althans wel. Voorzover men überhaupt van hem heeft gehoord. Dat grappige mannetje van die carnavalsnummers.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij een reputatie van grappig zijn?
Toch is-ie wel op mijn manier van leiding geven van toepassing. Maar als er onder mijn leiding fouten worden gemaakt zal ik nooit wijzen naar degenen die mij gehoorzaamden als ik daarop aangesproken word door de mensen die ik eigenlijk zou moeten gehoorzamen. Mocht ik complimenten ontvangen dan kunnen die mensen die daarvoor gezorgd hebben er ook op rekenen dat ik ze daarvoor de credits geef. In de praktijk werkt dat goed en weten mijn mensen dat goede ideeen altijd welkom zijn maar ik degene ben die beslis. Als alles operationeel is kan, mag en wil ik niet voor verrassingen komen te staan doordat iemand iets doet wat niet afgesproken wasquote:
Clowns zijn ook niet altijd vrolijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus zijn reputatie van malle grappige man is niet volledig terecht.
Je verwart 'grappig' niet met 'dom', 'irritant' of 'wereldvreemd'?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
Ja hier althans wel. Voorzover men überhaupt van hem heeft gehoord. Dat grappige mannetje van die carnavalsnummers.
Ik houd sowieso niet van clownsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Clowns zijn ook niet altijd vrolijk.
Despoot!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch is-ie wel op mijn manier van leiding geven van toepassing. Maar als er onder mijn leiding fouten worden gemaakt zal ik nooit wijzen naar degenen die mij gehoorzaamden als ik daarop aangesproken word door de mensen die ik eigenlijk zou moeten gehoorzamen. Mocht ik complimenten ontvangen dan kunnen die mensen die daarvoor gezorgd hebben er ook op rekenen dat ik ze daarvoor de credits geef. In de praktijk werkt dat goed en weten mijn mensen dat goede ideeen altijd welkom zijn maar ik degene ben die beslis. Als alles operationeel is kan, mag en wil ik niet voor verrassingen komen te staan doordat iemand iets doet wat niet afgesproken was
Grappige mannen bestaan niet. Grappig dus in de zin van onschuldig klein ventje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je verwart 'grappig' niet met 'dom', 'irritant' of 'wereldvreemd'?
Nee, en ik kan me er niet veel bij voorstellen. Als kind vond ik ze al eng (uitgezonderd Pipo). Cliniclowns vind ik het engst van allemaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van de belangrijkste mensen in mijn leven was een clown.Heb ik dat nooit verteld?
Nu dwing je me gewoon, hè!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
Grappige mannen bestaan niet. Grappig dus in de zin van onschuldig klein ventje.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Disana het volgende:
Ik houd sowieso niet van clowns
Maar zoals Johan zich de laatste dagen laat zien, als rancuneuze egocentrist, spoort totaal niet met dat infantiele gedoe van hem met de oranjefamilie en busjes met Polen.
John Wayne?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén van de belangrijkste mensen in mijn leven was een clown.Heb ik dat nooit verteld?
Helaas zijn er best veel bazen die zo onzeker zijn dat ze hun ongelijk nooit willen toegeven. Die mensen zijn vaak heel naar boven gericht, liggen goed bij hun baas en willen dat graag zo houden. Het liefst geven zij weer leiding aan mensen die net zo zijn als zij en zo wordt het van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Despoot!
Nee, maar op deze wijze is het denk ik ook wel vruchtbaar. Niet als je enkel op basis van je baasschap denkt je domme zin door te moeten drijven.
dat we gratis en voor niks een wc rol naar Liesbeth kunnen sturenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luisterde ook even mee. Volgens mij heeft Harrie wat verzoekjesnummertjes gekregen die hem niet zo liggen.
Vals en veel te hoog.
Op de chat doet een chatter met de naam nootje een boekje open over Lies. Hij schijnt daar geweest te zijn.
De ene keer gedraagt ze zich als een burgemeester, het volgende moment roept ze keihard; schijten, schijten.
Wat moet ik daar nu weer van denken?
Het was ook niet een klassieke clown. Hij stamde wel degelijk uit een oude circusfamilie en kon bijvoorbeeld jongleren met 6 basketballen op zijn voeten, maar hij noemde zich destijds een anarcho-terroristische clown en ontregeling was vooral zijn ding. Hij was overigens in Spanje ook een beroemde tegenstander van Gran Hermano. Hij had zich verschanst in een stellage naast het Spaanse BB-huis en heeft dagenlang de opnames weten te verstoren door aan één stuk door 1984 van Orwell door een megafoon voor te lezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en ik kan me er niet veel bij voorstellen. Als kind vond ik ze al eng (uitgezonderd Pipo). Cliniclowns vind ik het engst van allemaal.
Oh maar dat had je er meteen even bij moeten zeggen: een anarcho-terroristische clown die orthodoxe katholieken bestrijdtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was ook niet een klassieke clown. Hij stamde wel degelijk uit een oude circusfamilie en kon bijvoorbeeld jongleren met 6 basketballen op zijn voeten, maar hij noemde zich destijds een anarcho-terroristische clown en ontregeling was vooral zijn ding. Hij was overigens in Spanje ook een beroemde tegenstander van Gran Hermano. Hij had zich verschanst in een stellage naast het Spaanse BB-huis en heeft dagenlang de opnames weten te verstoren door aan één stuk door 1984 van Orwell door een megafoon voor te lezen
Leo Bassi, tegenwoordig bestrijdt hij de orthodoxe katholieken in Spanje. Wat een man
Geweldig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was overigens in Spanje ook een beroemde tegenstander van Gran Hermano. Hij had zich verschanst in een stellage naast het Spaanse BB-huis en heeft dagenlang de opnames weten te verstoren door aan één stuk door 1984 van Orwell door een megafoon voor te lezen
Wat een verhaal en wat een verteller ben je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was ook niet een klassieke clown. Hij stamde wel degelijk uit een oude circusfamilie en kon bijvoorbeeld jongleren met 6 basketballen op zijn voeten, maar hij noemde zich destijds een anarcho-terroristische clown en ontregeling was vooral zijn ding. Hij was overigens in Spanje ook een beroemde tegenstander van Gran Hermano. Hij had zich verschanst in een stellage naast het Spaanse BB-huis en heeft dagenlang de opnames weten te verstoren door aan één stuk door 1984 van Orwell door een megafoon voor te lezen
Leo Bassi, tegenwoordig bestrijdt hij de orthodoxe katholieken in Spanje. Wat een man
Vanwege die megafoon?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dag of drie zelfs geen uitzending geweest
leukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |