quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Enj0y het volgende:
..
Goed ik krijg waarschijnlijk zeer veel serieuze reacties.
Dank u, voor deze wijze bijdrage aan KLB, picodealion.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was dan ook het einde van de OP
quote:
2x Weebl in 1 topicquote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was dan ook het einde van de OP
Weebl & Bobquote:
als hij nou op de railing stond en achter over viel, dan had ik pas gelachen.quote:
Waarom staat er een vangrail op het dak?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Er stonden haaientanden op jouw wegdek TS. Dan kun je nog zo vaak van rechts komen als je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
wildenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef HereComesTheKraken het volgende:
laatst was mooi, ik fiets gwn op het fietspad spuug ik net opzij, komt er op dat moment zo'n klein kutventje op z'n scooter langs, kwam die rochel op z'n jas, hij boos omkijken. 'k lachte hem zo uit G! alle buurtmarokkanen wouden mijn handtekening
Ha, dan had je ze mooi tuk gehad!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef Vasilevski het volgende:
gaat het raampje open en roepen ze: "Wat doe juhhh jonguuhhh, wat de fock doe juhhhh??"
Een minuut later zit ik me vooral aan mezelf te ergeren dat ik doorfietste, en niet de ballen had om te stoppen en zeggen "Niet veel" of "Rijden, daar is de weg voor bedoeld".
Lees: "Rotterdam".quote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom staat er een vangrail op het dak?
1 baas voor de moeitequote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Faalkaas het volgende:
Ik heb een leuk plaatje maar ik weet niet hoe ik die erin moet zetten[ afbeelding ]
laat maar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |