quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:52 schreef MrsRavenDice het volgende:
Laarzen of schoenen met hoge hakken zijn sexy en vrouwelijk, maar kunnen ook stoer staan.
Ik heb zelf zo'n 50 paar schoenen en laarzen waarvan zeker 90% met een hoge hak is. Mijn laatste
aanwinst is een paar leren laarzen met rode riemen erop met zilveren gespen, de zool is 3 cm dik en de
hak zelf is 16 cm hoog![]()
Kost even wat moeite om te leren lopen en bewegen erop, maar oh oh wat
een genot als je dat eenmaal onder de knie hebt. Ik loop er nu eigenlijk prima op en stap zo elegant mogelijk over al die mannen die op de knieen vallen wanneer ze de laarzen zien
Dat mag inderdaad!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Grimbert het volgende:
[..]
staat toch "schoenen" in de TT, dan mogen sneakers ook
Schoenen zijn schoenen. Zie OP. Sneakers zijn schoenen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef MutedFaith het volgende:
De OP gaat toch duidelijk over schoenen met hakken?
Laarzen en hakken willen we zien, geen sneakers!
Lang Leve Gerechtigheid!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Schoenen zijn schoenen. Zie OP. Sneakers zijn schoenen.
Discussie klaarWil je geen sneakers zien sla je die posts over
Ik associeer laarzen niet per sé met paardrijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Lang Leve Gerechtigheid!
Lang Leve Sneakers!
Wel grappig, als ik een poll zou houden hier kotst (vermoedelijk) 80% van paardrijkutjes (niet persoonlijk) en vindt tevens 80% laarzen sexy dan wel niet geil! Hoe kan dat?
Nu ja ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Lang Leve Gerechtigheid!
Lang Leve Sneakers!
Wel grappig, als ik een poll zou houden hier kotst (vermoedelijk) 80% van paardrijkutjes (niet persoonlijk) en vindt tevens 80% laarzen sexy dan wel niet geil! Hoe kan dat?
Hmmmm apart moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef Fes1-2 het volgende:
http://www.snuffelsjoppie.nl/images/uploads/BB_20_UKP_10.50.jpg
http://2.bp.blogspot.com/(...)+by+NEW+BALANCE..jpg
Tja.. Ik vind het tweede toch echt leuker om te zien zeg maar...
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel mooi, maar prefereer sneakers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja ieder zijn ding natuurlijk.
Maar ik wil het haast niet geloven dat je dit niet mooi vind staan bij een vrouw.
[ afbeelding ]
Kijk, dat ziet er netjes uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef snakelady het volgende:
O, en mijn laatste aankoop zijn deze, alvast voor het mooie weer.![]()
[ afbeelding ]
Deze vraag heb ik mij ook geregeld gesteld en kwam tot de conclusie dat ik een vrouw die loopt op schoenen met hoge hakken een zekere elegantie heeft gecombineerd met een soort van zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:58 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vind hakken ook retegeil, maar eigenlijk alleen onder pumps. Peeptoe mag ook, liefst met roodgelakte nagels
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Laarzen ben ik niet zo'n fan van. Ik vraag me trouwens überhaupt af wat ik geil vind aan hakken, maar waarschijnlijk is het dat ik op vrouwen met uitstraling en vooral zelfvertrouwen val en je een hoop zelfvertrouwen moet hebben om zulke hoge hakken te durven dragen.
Dit dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef Ladylicious het volgende:
Ik ben een enorme hakken-fan maar vind de voorbeelden in de OP dan weer niet heel charming...
Nee sorry.... Ik had wel naar dat meisje omgekeken omdat ze mwaa.. een best lekker koppie heeft en geen slecht figuur, maar zeker niet door die laarzen... Zie echt veel liever hakken of sneakersquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja ieder zijn ding natuurlijk.
Maar ik wil het haast niet geloven dat je dit niet mooi vind staan bij een vrouw.
[ afbeelding ]
Bedoel je tijdens de seks of gewoon in het openbaar?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had er in het verleden al eens een topic over gemaakt welke behoorlijk populair was, echter kan ik die niet meer terugvinden. Zal wel meer dan 3 jaar geleden zijn geweest. Vandaar een nieuw topic mbt schoenen, laarzen en hoge hakken en alles wat daarbij komt kijken.
Zelf mag ik heel graag een vrouw zien die mooie schoenen of laarzen met hoge hakken draagt.
En met mij zijn er veel anderen.
Wat vinden de vrouwen van het dragen van schoeisel met hoge hakken? Dragen jullie die nooit, soms of vaak? Wat is voor jullie de ideale hakhoogte?
Zijn er hier wellicht ook mannen die dat dragen, dus damesschoeisel met hoge hakken?
Waarom draagt men dat? Omdat het sensueel is, word je er sexueel opgewonden van? Zowel man als vrouw bedoel ik hiermee.
Wat is jullie voorkeur voor schoenen of laarzen met hakken? Puntneuzen, hoge hak, lage hak etc.
TS trapt af:
Ikzelf vind het heel mooi staan bij vrouwen. Mijn vrouw is gelukkig een groot liefhebber van zulk soort schoeisel. Dus sandalen met hoge hakken van rond de 9 centimeter. Ze heeft ze ook korter btw.
Laarzen bij vrouwen vind ik ook erg mooi, echter dan wel strak om de benen met hoge hak.
En ja, ik raak daar opgewonden van. Niet dat ik met een stijve rondloop, maar omdat ik het een genot vind het te zien en de manier waarop een vrouw dan loopt.
Zelf heb ik eens voor de gein 1 dag op hoge hakken gelopen. Puur om te kijken of ik dat kon en hoe dat voelde. Hmmmmmmmmm omdat ik mijn maatje 43 propte in de schoenen van mijn vrouw was dat geen succes want die heeft maatje 39![]()
Dit bv vind ik erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu aan jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |